Kleine update:
Ik wil niet te ver op de feiten vooruit lopen (heb nog niet al te veel km gemaakt ermee nog), maar ik denk dat ik bij mij het euvel van het gebonk/gebrom gevonden heb.
Nummer 5 op deze afbeelding lijkt de schuldige. Ik heb vandaag de auto op de brug gehad en de aandrijflijn en de uitlaat bekeken. Uitlaat kon ik al vrij snel uitsluiten, kruiskoppeling leek goed, hardy schijf leek ook goed... Motorsteunen had ik eigenlijk ook al uitgesloten maar ff gecontroleerd, en die leken ook goed.
Kwam ik bij het differentieel en daar hangen twee van deze rubbers waarvan degene het dichtst bij het dif behoorlijk verstafd en slap was en de andere nog behoorlijk stijf. Heb deze nu tijdelijk omgewisseld en het probleem lijkt weg. Ik ga hier nu een weekje mee rijden en als het definitief weg lijkt te zijn ga ik zo'n nieuw rubber halen, normaal gesproken zou ik een rubber preventief sowieso vervangen maar vanwege de prijs eerst heel even zo proberen

omdat ik nog niet 100% zeker ben dat het probleem hiermee opgelost is. Zodra ik dat zeker weet komt er gelijk een nieuwe op, maar de vooruitzichten zijn positief