idd, die dingen gebruik ik niet eens in de schuur.Griffendahl schreef:Uhm ?? Kroonsteentjes zou ik zelf niet doen, daar zijn veel mooiere en betere oplossingen voor.
Versterker + sub inbouwen
Re: Versterker + sub inbouwen
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
die zijn er zeker ja alleen ik zie geen redenen waarom een kroonsteentje niet gebruikt kan worden 

Inderdaad, gebruik nooit kroonsteentjes, daar word het niet beter van.
Je hebt speciaal voor dit soort doeleinden van die mooie clipjes (geen flauw idee hoe die heten)
maar die kun je eroverheen klikken met twee kabeltjes erin, waardoor de orginele in tact blijft en de extra draad word doorverbonden..
Iemand een naam of afbeelding hiervoor?
Je hebt speciaal voor dit soort doeleinden van die mooie clipjes (geen flauw idee hoe die heten)
maar die kun je eroverheen klikken met twee kabeltjes erin, waardoor de orginele in tact blijft en de extra draad word doorverbonden..
Iemand een naam of afbeelding hiervoor?
Kroonsteentjes is gewoon niet een heel veilige oplossing...
Zelf zou ik ook zeker gaan voor de oplossing die Mark noemt, alleen hoe die dingen ook al weer heten... ??
Zelf zou ik ook zeker gaan voor de oplossing die Mark noemt, alleen hoe die dingen ook al weer heten... ??
Nouja in ieder geval, loop ff binnen bij een willekeurige automateriaalshop, want die liggen overal wel.Griffendahl schreef:alleen hoe die dingen ook al weer heten... ??
Kosten geen fluit en zijn idd een stuk veiliger, makkelijker en je hoeft je orginele bedrading niet door te knippen!

scotch blocks volgens mij. Aan de ene kant klem je hem om de bestaande kabel. Aan de andere kant druk je de extra kabel er een stukje in. Pinnetje aandrukken en klaar.Griffendahl schreef:Zelf zou ik ook zeker gaan voor de oplossing die Mark noemt, alleen hoe die dingen ook al weer heten... ??
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
- Dutch Delight
Solderen is nog altijd de beste oplossing ... 

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
En daarna een krimpkousje erover heen voor de afwerking 

Ja klopt! dalijk leuke klusjes voor in de zomer maanden als ik paar dagen vrij neem 

- largeproject
- Contacteer:
BMWe46320d schreef:Nee die 16 cm gaat niet passen.. 13 cm zit er in.. Ik kan dit weekend zeker foto's maken! sry dat ik er iedere keer niet aan kom heb nu al paar weekenden achter elkaar moeten werken dus dat is vervelend..maar dit weekend ben ik thuis en hoop ik dat het goed weer is dan maak ik meteen een shootje!
Met een beetje goede wil en wat kleine aanpasingen gaat het wel,gisteren 16,5cm Focal Utopia in de voorportieren gestopt. :p
- largeproject
- Contacteer:
Mark schreef:Nouja in ieder geval, loop ff binnen bij een willekeurige automateriaalshop, want die liggen overal wel.Griffendahl schreef:alleen hoe die dingen ook al weer heten... ??
Kosten geen fluit en zijn idd een stuk veiliger, makkelijker en je hoeft je orginele bedrading niet door te knippen!
Of het veilig is waag ik te betwijfelen,is een beetje afhanglijk hoe dik de draad is die je gaat "afknijpen" een te dikke draad snij je nl. gedeeltelijk stuk met de zg. Scotch blokjes.
Solderen is altijd beter,zeker onde motorkap,bij water willen die Scotch blokjes nog wel eens gaan roesten.
PIN nr:16 van je radioZwaan schreef:Waar haal je de remote vandaan??

hallo morris
Is dit de pin van een orignele cd radio
hoor graag van je
Is dit de pin van een orignele cd radio
hoor graag van je