goeienavond alle,
dinsdag was mijn auto afgekeurd vanwege afgebroken veren.. dus ik woensdag naar Saiko-carstyling en die zouden voor mij een complete set verlagingsset monteren van Vmaxx. eenmaal op de brug bleek al snel dat mijn achterdempers dus ook zo lek waren als een vergiet.. ik dus woedend op die apk-keurmeester want die had dat de dag ervoor niet gezien of in ieder geval niets van gezegd.. maargoed saiko kon gelukkig snel iets regelen voor me en er worden ook gelijk 2 nieuwe schokdempers op gezet van Monroe. alles geregeld ik blij dat alles weer goed was, kwam ik donderdag bij de garage waar hij eerst was afgekeurd, die mensen rustig kijken en was goedgekeurd wilde hij het in de computer zetten bleek dat ik dus een steekproef kreeg

fijn lekker nog meer dan een uur wachten op zo'n mierenneuker die dan nog een x hetzelfde kan gaan doen maargoed na heel wat bakken koffie en 8 x de krant te hebben gelezen was mn auto helemaal klaar en goedgekeurd.. al met al een frustrerend weekje maar nu is mijn auto weer voor een jaar goedgekeurd en meteen verlaagd..
foto's volgens snel als ie weer is gewassen..
gr jan
E46 sedan! mods: | xenon 6000K | rondom smoke | LED backlights | 3-3,5cm verlaging | 18" M rims | M short pook | half lederen sportinterieur |