DSC slip aanpassen

Chiptuning, turbo's, onderstel, remmen, banden? Bespreek het hier.
KevinK

Re: DSC slip aanpassen

Bericht door KevinK » 31 aug 2011, 18:01

@kruumel

Vanuit stilstand lukt het mij ook niet om "burnend" weg te rijden met een 3liter handbak. Te weinig vermogen denk ik. Logisch de auto gaat overdreven gezien ineens zijn gewicht naar achter verplaatsen, zwaartekracht. .daarom lukt het elke mongool om in een fwd wielspin te hebben, de voorkant komt omhoog, wielen geen druk en spinnen maar. Achterwielaandrijvers krijgen meer druk op de achterwielen dus meer grip bij rechtuit accelereren.

In de regen zoals zondag echter met een flinke laag water op de weg, een kwispelend achterkantje haha. Dwars in de bochten is dan weer geen probleem
BMW E46 330i

Danishbmw

Bericht door Danishbmw » 31 aug 2011, 18:19

ik had eens een verslag gemaakt daarover op de middelbare school met uiteraard filmpjes waar me broer en een vriend het in de praktijk uitvoerden. Ik zal die filmpjes eens opzoeken en hier plaatsen. Het verschil is erg mooi te zien. Het ging om een 318i e46 (00') 318ci(99')
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +

E36 racer

Bericht door E36 racer » 18 sep 2011, 09:29

wat je ook kan doen. en dat heeft mijn E46 M3 die ik vanavond op ga halen. is een ZZP stuur kopen. daar zit een speciale knop op. die moet je inprogammeren. als je dan de tractioncontrol uitzet. kan je die knop op het stuur indrukken. dan laat ie je heel veel slip maken maar zodra het te ver gaat pakt ie het over. en niet al bij een klein beetje dwars gaan. als ik de M3 heb zal ik het eens op een veilige plek proberen. dan zal k terug komen met meer informatie ;)
For Speed Add Lightness

Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3

Diégo

Bericht door Diégo » 02 jan 2012, 13:33

ik heb het zojuis ook geprobeerd en gaat idd alleen het dsc lampje branden omdat die van mij van 98 is en ik krijg het lampje ook niet meer uit behalve als ik hem van contact af zet.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Performance en tuning”