Chris' 330d M touring
Re: Chris' 330d M touring
zijn dat trouwens orginele spiegels of iets van 'm3 csl look' oid?
www. M3 register .nl
Re: Chris' 330d M touring
aha, misschien bij acr hebben ze een hoop wellicht ff een bezoekje brangen daar.
over die klasse 3 alarm zat die bij jou dr ook in? nee toch? is het een must?
Accesoires
SCM-Goedgekeurde Systemen
Klasse I dubbele startonderbreker met codestaafje € 199,-
Klasse II alarmsysteem met afstandbediening € 699,-
Klasse III alarmsysteem met afstandbediening € 799,
Klasse IV Voertuig volgsysteem € 1399.-
Een klasse IV Systeem kan alleen gecertificeerd worden wanneer een Klasse I Certificaat afgegeven is op de auto. Veel auto's hebben een Klasse I AF-fabriek op de auto (zie lijst SCM KL1). Dit systeem hoeft dan enkel gekeurd te worden, kosten € 25,-. Staat de auto niet op de lijst en is er geen certificaat uitgegeven, dient er een klasse I bijgeplaatst te worden, kosten € 199,-.
Klasse V Voertuig volgsysteem met alarmdoormelding € 1499,-
Een klasse V Systeem kan alleen gecertificeerd worden wanneer een Klasse II Certificaat afgegeven is op de auto. Veel auto's hebben een Klasse III AF-fabriek op de auto (navraag aan de hand van het Chassisnr.). Dit systeem hoeft dan enkel gekeurd te worden, kosten € 25,-. Is er geen certificaat uitgegeven, dient er een klasse III bijgeplaatst te worden, kosten € 799,-.
Alarmkoppeling bij af-fabriek klasse 3 wanneer niet aanwezig op systeem € 149,-
over die klasse 3 alarm zat die bij jou dr ook in? nee toch? is het een must?
Accesoires
SCM-Goedgekeurde Systemen
Klasse I dubbele startonderbreker met codestaafje € 199,-
Klasse II alarmsysteem met afstandbediening € 699,-
Klasse III alarmsysteem met afstandbediening € 799,
Klasse IV Voertuig volgsysteem € 1399.-
Een klasse IV Systeem kan alleen gecertificeerd worden wanneer een Klasse I Certificaat afgegeven is op de auto. Veel auto's hebben een Klasse I AF-fabriek op de auto (zie lijst SCM KL1). Dit systeem hoeft dan enkel gekeurd te worden, kosten € 25,-. Staat de auto niet op de lijst en is er geen certificaat uitgegeven, dient er een klasse I bijgeplaatst te worden, kosten € 199,-.
Klasse V Voertuig volgsysteem met alarmdoormelding € 1499,-
Een klasse V Systeem kan alleen gecertificeerd worden wanneer een Klasse II Certificaat afgegeven is op de auto. Veel auto's hebben een Klasse III AF-fabriek op de auto (navraag aan de hand van het Chassisnr.). Dit systeem hoeft dan enkel gekeurd te worden, kosten € 25,-. Is er geen certificaat uitgegeven, dient er een klasse III bijgeplaatst te worden, kosten € 799,-.
Alarmkoppeling bij af-fabriek klasse 3 wanneer niet aanwezig op systeem € 149,-
//.00.-// > /.-////.-///.-
Re: Chris' 330d M touring
Dacht ik al, volgens mij orgineel niet eens leverbaar voor de Sedan/Touring....330dM schreef:Zijn idd replica m3 spiegels.

Ennuhh, alarm heb je eigenlijk wel nodig op zo'n dikke auto lijkt me...? Misschien een aftermarket kitje oid, of evt. orgineel na-inbouw?
In NL zat het iig standaard op de Executive modellen, alleen mijn vader heeft het ook niet (Black- & Silverline uitvoering)
www. M3 register .nl
Re: Chris' 330d M touring
morgen eens testen of er een alarm in zit, als ik in de auto kijk zie ik wel een vierkante ''doos'' op het plafond dus dan zou er die wel inzitten, de auto zelf heeft alle opties bijna.. alleen geen 16.9/bandenspanningscontrole330dM schreef:Zijn idd replica m3 spiegels.
Duitse auto's hebben idd vaak geen alarm, moet het van je verzekering? Wil je het zelf?
Wat zit er nu precies in aan opties eigenlijk?
//.00.-// > /.-////.-///.-
Re: Chris' 330d M touring
Op mijn Duitse 320d zat het al gewoon op... Die piponeus is idd bijzonder lelijk. Al vond ik het laatst wel grappig, onze E46's stonden gezamelijk op de oprit synchroon te knipperen330dM schreef:Ik heb de originele set ingebouwd, met die "piponeus" aan de spiegel.

Heb je ook die gekke paars/olie-achtige voorruit ??Chris schreef:morgen eens testen of er een alarm in zit, als ik in de auto kijk zie ik wel een vierkante ''doos'' op het plafond dus dan zou er die wel inzitten, de auto zelf heeft alle opties bijna.. alleen geen 16.9/bandenspanningscontrole
Re: Chris' 330d M touring
ja met een groene/blauwe band bovenin ff wennen ook.Griffendahl schreef:Op mijn Duitse 320d zat het al gewoon op... Die piponeus is idd bijzonder lelijk. Al vond ik het laatst wel grappig, onze E46's stonden gezamelijk op de oprit synchroon te knipperen330dM schreef:Ik heb de originele set ingebouwd, met die "piponeus" aan de spiegel.
Heb je ook die gekke paars/olie-achtige voorruit ??Chris schreef:morgen eens testen of er een alarm in zit, als ik in de auto kijk zie ik wel een vierkante ''doos'' op het plafond dus dan zou er die wel inzitten, de auto zelf heeft alle opties bijna.. alleen geen 16.9/bandenspanningscontrole
//.00.-// > /.-////.-///.-
Re: Chris' 330d M touring
Gefeliciteerd ermee Chris!
Erg mooie wagen!
'En dat zegt student te zijn?'
'Zeker een rijke pappie?'
Nou niet dus.. veel mensen in nederland kunnen er niet goed tegen als anderen het goed hebben
Let daar maar eens op, das echt vaak zo hoor
Erg mooie wagen!

Ik wordt as. donderdag 21. Heb sinds een maandje een 323i.. daar krijg ik net zo'n reacties mee.ik ben eigenlijk benieuwd of er meer mensen hier met dr 22ste, zo'n auto hebben.
'En dat zegt student te zijn?'
'Zeker een rijke pappie?'
Nou niet dus.. veel mensen in nederland kunnen er niet goed tegen als anderen het goed hebben
Let daar maar eens op, das echt vaak zo hoor

Re: Chris' 330d M touring
330dM schreef:Heb je de BPM uitgerekend met autotelex? Wat is ook alweer het bouwjaar, was dat 06/03?
06/03 idd ik heb echt geen idee wat ik kan verwachten morgen..
//.00.-// > /.-////.-///.-
Re: Chris' 330d M touring
autotelex kost geld toch? wellicht samen invulen? ik kan ook bellen iig.Chris schreef:330dM schreef:Heb je de BPM uitgerekend met autotelex? Wat is ook alweer het bouwjaar, was dat 06/03?
06/03 idd ik heb echt geen idee wat ik kan verwachten morgen..
//.00.-// > /.-////.-///.-
Re: Chris' 330d M touring
Autotelex heeft mij bijna 1000 euro bespaard denk ik, dus neem aan dat het voor jou ook wel de moeite kan zijn er 14,95 aan te wagen...Chris schreef:autotelex kost geld toch? wellicht samen invulen? ik kan ook bellen iig.
Re: Chris' 330d M touring
Griffendahl schreef:Autotelex heeft mij bijna 1000 euro bespaard denk ik, dus neem aan dat het voor jou ook wel de moeite kan zijn er 14,95 aan te wagen...Chris schreef:autotelex kost geld toch? wellicht samen invulen? ik kan ook bellen iig.
ja klopt ook, ik ga niet dood om 14,- maar als ik dat invul krijg ik een x aantal typpes..
330d
330d exec
330d lifestyle
330d spec ed
330d high exec.
dus ik heb een 330dm dat is dus een 330d spec ed? of een high exec? aangezien hij full op is..
//.00.-// > /.-////.-///.-
Re: Chris' 330d M touring
Ja mijne was ook behoorlijk loaded met paketten die in Nederland niet leverbaar waren, wat je het beste kan doen is gewoon ff morgen overdag, ze ff bellen en het verhaal uitleggen. Dan begeleiden ze je telefonisch. Je print dan de formulieren uit zoals je ze hebt ingevuld met hun hulp en in mijn geval werden die echt klakkeloos geaccepteerd door de Douane.
Re: Chris' 330d M touring
Zat vorige week vrijdag ook bij de douane met een 330i A spec edition
waar ze geen raad mee wisten.Geduld ,rustig blijven en vooral niet de
slimmerik uit gaan hangen is mijn advies. Extra's eruithalen die er af fabriek
opzaten heeft geen zin ze kunnen deze via het chassisnummer via de importeur achterhalen. Ik kwam uiteindelijk 1400 euro's lager uit dan ik
had laten uittellen.Kun je wel wat leuks voor doen.
Succes ermee,
waar ze geen raad mee wisten.Geduld ,rustig blijven en vooral niet de
slimmerik uit gaan hangen is mijn advies. Extra's eruithalen die er af fabriek
opzaten heeft geen zin ze kunnen deze via het chassisnummer via de importeur achterhalen. Ik kwam uiteindelijk 1400 euro's lager uit dan ik
had laten uittellen.Kun je wel wat leuks voor doen.
Succes ermee,
Re: Chris' 330d M touring
Chris veel plezier bij de douane, ik ben ook benieuwd wat je voor zo'n loaded :p e46 moet bijbetalen!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Re: Chris' 330d M touring
Precies, eerlijk zijn (dus dat wat je opgeeft klopt met wat je hebt). De extra's eruit halen heeft wel degelijk zin. Dat is een maas in de wetgeving en wordt ook wel gatenkaasmethode genoemd. Als een extra er niet in zit, hoef je er niet voor te betalen. Als de douane daar niet mee akkoord zou gaan, dan zou je de auto kunnen laten taxeren, waardoor de prijs lager wordt ivm het niet aanwezig zijn van de extra. Die stap is normaal nooit nodig.jaaph schreef:Zat vorige week vrijdag ook bij de douane met een 330i A spec edition
waar ze geen raad mee wisten.Geduld ,rustig blijven en vooral niet de
slimmerik uit gaan hangen is mijn advies. Extra's eruithalen die er af fabriek
opzaten heeft geen zin ze kunnen deze via het chassisnummer via de importeur achterhalen.
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.