Spiegels
Re: Spiegels
dat vind ik nou jammer,dat je auto mooi wil maken,maar wel binnen de grenzen van bmw wil blijven. Ik vind dat BMW gewoon een degelijk auto maakt.Maar ze hebben echt niet alles in huis.Ik rijd in een e46 sedan vanweg het praktische. Een coupe vind ik wel mooier.Maar om te zeggen dat het echt bijzonder ontwerp is,nee.Wat het mee heeft is zijn naam bmw.In de hele auto industrie nemen ze dingen van elkaar over.Alleen de ene doet wat minder dan de andere.wij willen onze auto ook mooier maken en dus zoeken wij overal iets.en het beste wat ik vind dat je je eigen creaties maakt in ideeen heb, wat bij een ander bmw niet aanwezig is.Ik persoonlijk zou nooit zeggen ik wil iets aan mijn auto toevoegen, maar omdat dat idee niet van bmw is doe ik niet. Of het staat niet bij de bmw.Kijk als een ontwerper bij bmw een licht in de spiegels al had verzonnen, zouden we normaal vinden. Maar ik denk dat ze binnenkort met iets zullen komen wat een antwoord zal zijn op "-spiegels met licht- Ik noem maar iets geks --knipperlicht of knipperbalk op het dak.
Bmw 318i 2003 facelift Automaat
Bmw 318i 1985 Type 1 Automaat
daar heb je gelijk in.Ten tweede stel ik wel ,kiezen voor een degelijk spul.Vw.mercedes en audi b.v. horen toch bij degelijke producten.Lexus vind ik gewoon letterlijk copie van mercedes en een naaper. 8p
Heb nog eens rondgevraagd etc.
Er bestaan dus wel OEM M3 (CSL) spiegels voor de Sedan, echter;
Er bestaan dus wel OEM M3 (CSL) spiegels voor de Sedan, echter;
- Spoiler: Laat zien
www. M3 register .nl
Ze konden niet achterblijven: Knipperlichten in zijspiegels. Men vond het toch niet mooi, is toch geen bmw ding?jomeo schreef:daar heb je gelijk in.Ten tweede stel ik wel ,kiezen voor een degelijk spul.Vw.mercedes en audi b.v. horen toch bij degelijke producten.Lexus vind ik gewoon letterlijk copie van mercedes en een naaper. 8p
Nou ze zijn er...