Verkocht jongens! De E36 is weg :-) P23
Re: Afdate :( P20
Wel erg vreemd dat dat zo losschiet, maar het lijkt me mee te vallen. Niet iets dat niet meer te repareren is in ieder geval!
Nu hopen dat de kosten binnen de perken blijven.
Die stekkertjes lijkt me inderdaad een voorbereiding voor cd-wisselaar. Die zit voor zover ik weet ook links.
Succes met de reparatie
Nu hopen dat de kosten binnen de perken blijven.
Die stekkertjes lijkt me inderdaad een voorbereiding voor cd-wisselaar. Die zit voor zover ik weet ook links.
Succes met de reparatie
@ John:
Hoop het ook kerel!
Thnx !
@ Niels:
Jaa zeker vreemd, snap ook niet echt hoe dat kan gebeuren maar goed....
Hoop inderdaad dat de koste beetje normaal blijven, maarja dat hoor ik morgen wel!
En die stekkertjes, is dit plug en play? Of weet jij dit verder niet?
Zou ik zo een cd-wisselaar kennen kopen en gaan met die banaan?
Of moet dit ook nog bij me radio worden aangesloten? Of zit dit al automatische weggewerkt in je stekkers?
Weet btw ook niet of ik op mijn huidige radio een cd-wisselaar kan aansluiten hoor, maar goed daar kan ik wel achterkomen
Maar ik weet niet waar die bekabeling heen loopt van die stekkertjes?
Loopt dit gewoon naar je radio ruimte zeg maar? Of stopt dit ergens halverwege de auto ?
Kijk als ik standaard radio aanschaf van Bmw. Zo'n Business ding, dan is het denk ik plug&play?
Hoop het ook kerel!
Thnx !
@ Niels:
Jaa zeker vreemd, snap ook niet echt hoe dat kan gebeuren maar goed....
Hoop inderdaad dat de koste beetje normaal blijven, maarja dat hoor ik morgen wel!
En die stekkertjes, is dit plug en play? Of weet jij dit verder niet?
Zou ik zo een cd-wisselaar kennen kopen en gaan met die banaan?
Of moet dit ook nog bij me radio worden aangesloten? Of zit dit al automatische weggewerkt in je stekkers?
Weet btw ook niet of ik op mijn huidige radio een cd-wisselaar kan aansluiten hoor, maar goed daar kan ik wel achterkomen
Maar ik weet niet waar die bekabeling heen loopt van die stekkertjes?
Loopt dit gewoon naar je radio ruimte zeg maar? Of stopt dit ergens halverwege de auto ?
Kijk als ik standaard radio aanschaf van Bmw. Zo'n Business ding, dan is het denk ik plug&play?
Bmw Coupe E36 328i Executive Aut5 '95 SOLD
Bmw Cabrio E46 330i Executive '02 NEW
Ik Stel Mezelf Even Voor
Mijn Showroom E36 Coupe SOLD
Mijn Showroom E46 Cabrio NEW
Ik Stel Mezelf Even Voor
Wat er bij je schokdemper kapot is gegaan is een zwak onderdeel, je bent er relatief goed vanaf gekomen. Bij sommigen ziet het er namelijk zo uit:
http://users.imagine.ie/garrykeogh/My_Shock_Tower.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Het onderdeel zelf kost misschien 20 euro per stuk, tel daar toch wat pakkingen en zelfborgende moertjes bij van een paar euro. Het is redelijk eenvoudig te vervangen. Sommigen kopen de demperlagers van de E46 M3/cabrio, die zouden misschien wat beter zijn. De optionele Z3 versterkingsplaten verdelen de last ook meer, zodat je niet de taferelen krijgt zoals op bovenstaande afbeelding.
http://www.uucmotorwerks.com/html_techt ... mounts.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://users.imagine.ie/garrykeogh/My_Shock_Tower.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Het onderdeel zelf kost misschien 20 euro per stuk, tel daar toch wat pakkingen en zelfborgende moertjes bij van een paar euro. Het is redelijk eenvoudig te vervangen. Sommigen kopen de demperlagers van de E46 M3/cabrio, die zouden misschien wat beter zijn. De optionele Z3 versterkingsplaten verdelen de last ook meer, zodat je niet de taferelen krijgt zoals op bovenstaande afbeelding.
http://www.uucmotorwerks.com/html_techt ... mounts.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Maatje!
Die foto is wel dik , ben benieuwd wat het bedrijf van die veren zegt hierover!
Volgens mij valt het relatief nog mee, al is het wel kl*te en ff schrikken natuurlijk.
Die foto is wel dik , ben benieuwd wat het bedrijf van die veren zegt hierover!
Volgens mij valt het relatief nog mee, al is het wel kl*te en ff schrikken natuurlijk.
-
Is zo te reparen wat sygnus al zegt... Heb het eergister nog bij me eigen gedaan. Je kan ook van meyle die dingen kopen, heb ik ook gedaan ivm die z3 plaatjes.
Het bedrijf wat die schokdempers gemonteerd heeft, heeft gewoon de oude topmounts overgezet van je oude schokdempers...
Die kan er dus niks aan doen. Altijd nieuwe bestellen als je toch je dempers vervangt.
Ik heb voor en achter een schroefset geplaatst maar heb wel de topmounts/pakkingen/schoteltjes/moertjes nieuw besteld. Weet je zeker dat alles weer lekker fris is.
Het bedrijf wat die schokdempers gemonteerd heeft, heeft gewoon de oude topmounts overgezet van je oude schokdempers...
Die kan er dus niks aan doen. Altijd nieuwe bestellen als je toch je dempers vervangt.
Ik heb voor en achter een schroefset geplaatst maar heb wel de topmounts/pakkingen/schoteltjes/moertjes nieuw besteld. Weet je zeker dat alles weer lekker fris is.
Echt zo supermooi geworden Siem, hou em nog ff man Haha, kom misschien binnenkort wel ff buurten als mijn klaar is!
als het goed is kan je de demper los bestellen.
Nu weet ik niet of dit een standaard demper. zo te zien niet aangezien je auto vrij laag is.
Maar standaard demper is los te bestellen. Mja wel mooi k*t zo, succes met de reparatie.
Nu weet ik niet of dit een standaard demper. zo te zien niet aangezien je auto vrij laag is.
Maar standaard demper is los te bestellen. Mja wel mooi k*t zo, succes met de reparatie.
Wooooowww na een onwijs lange tijd ben ik weer op het forum hoor jongens
Errug druk gehad laatste tijd. Met examens en me werk, was natuurlijk mooii weer.
Dus niet echt veel tijd gehad om op het forum te zitten!
Maar waar waren we gebleven?
Me schokdemper he?
Nou daar was niks mis mee, gelukkig!
Alleen die rubber waar me schokdemper doorheen steekt zeg maar die was eruit geknalt !
Dus daardoor zat me schokdemper los. Heb meteen beide vervangen, denk kan wel de stukke alleen doen, en dan over 2 maanden knalt die ook door me andere heen.
Dus heb ze meteen maar beide vervangen!
Hieronder 2 foto's van de stukke rubber. Die rubbers zitten geperst, en der is gewoon een heel gedeelte van die rubber verpulverd! Gewoon pleite, weg. Zat er gewoon niet meer. Daardoor is die der doorheen geklapt zeg maar.
Verder zijn me Alpina velgen ook opgeknapt!
Zijn weer als nieuw!
Dit worden me winter sloffen.
Laat der begin volgende maand ff nieuwe bandjes omheen leggen en dan meteen verwisselen met de mooie:
BBS Breedtset Style 108 Z4 velgen!
Wil wel goede grip hebben en niet hetzelfde overkomen als vorig jaar winter!
Heb helaas nog geen foto's gemaakt van de Alpina's in de staat van nu.
Kan ik morgen misschien wel ff doen. Schijnt mooii weer te worden dus ken ik wel ff paar fototjes schieten dat jullie ff een beeld hebben hoe ze der nu bij liggen!
Zomaar wat fototjes hoe de auto der nu nog steeds bij staat!
Errug druk gehad laatste tijd. Met examens en me werk, was natuurlijk mooii weer.
Dus niet echt veel tijd gehad om op het forum te zitten!
Maar waar waren we gebleven?
Me schokdemper he?
Nou daar was niks mis mee, gelukkig!
Alleen die rubber waar me schokdemper doorheen steekt zeg maar die was eruit geknalt !
Dus daardoor zat me schokdemper los. Heb meteen beide vervangen, denk kan wel de stukke alleen doen, en dan over 2 maanden knalt die ook door me andere heen.
Dus heb ze meteen maar beide vervangen!
Hieronder 2 foto's van de stukke rubber. Die rubbers zitten geperst, en der is gewoon een heel gedeelte van die rubber verpulverd! Gewoon pleite, weg. Zat er gewoon niet meer. Daardoor is die der doorheen geklapt zeg maar.
- Spoiler: Laat zien
Verder zijn me Alpina velgen ook opgeknapt!
Zijn weer als nieuw!
Dit worden me winter sloffen.
Laat der begin volgende maand ff nieuwe bandjes omheen leggen en dan meteen verwisselen met de mooie:
BBS Breedtset Style 108 Z4 velgen!
Wil wel goede grip hebben en niet hetzelfde overkomen als vorig jaar winter!
Heb helaas nog geen foto's gemaakt van de Alpina's in de staat van nu.
Kan ik morgen misschien wel ff doen. Schijnt mooii weer te worden dus ken ik wel ff paar fototjes schieten dat jullie ff een beeld hebben hoe ze der nu bij liggen!
Zomaar wat fototjes hoe de auto der nu nog steeds bij staat!
Ik Stel Mezelf Even Voor
Ik Stel Mezelf Even Voor
Re: I'm Back (A)! * Page 21 *
Simon, lang geleden inderdaad! Auto staat er nog altijd netjes bij en zelfs met een bumper in kleur nu Ik zag bij jou dat het lampje van je gordel bleef branden.. Dit doet hij bij mij alleen als hij op contact staat kan dat kloppen? Weet jij of dit enkel een check is? Want als ik de auto start gaat deze bij mij uit. Dit ongeacht of ik de gordel om heb of niet..
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
- Ramon 325 Vanos
Mooie wagen en echt mooie velgen
Hee Simon, staat er echt dik bij nu.
Vette wagen en mooie velgen man!
Vette wagen en mooie velgen man!
E36 328i Coupé M '98
E46 318i Sedan M '02
E46 330Ci Coupé M '01
E46 325Ci Coupé M '01
E87 130i Cup '06
E92 335i Coupé High Exe '07
E90 325i LCI High Exe
E46 325Ci Coupé Exe '04
E36 325i Cabrio '94 *current
E87 130i High M-pack '06 *current
E46 318i Sedan M '02
E46 330Ci Coupé M '01
E46 325Ci Coupé M '01
E87 130i Cup '06
E92 335i Coupé High Exe '07
E90 325i LCI High Exe
E46 325Ci Coupé Exe '04
E36 325i Cabrio '94 *current
E87 130i High M-pack '06 *current
Hij staat er netjes bij hoor!
Zijn het trouwens BMW-matjes die je gemonteerd hebt? Ze lijken aardig anders.. Wel netjes hoor!
En supergaaf die Z4-velgen. Je ziet steeds vaker Z4-velgen onder een E36 verschijnen. Top!
Zijn het trouwens BMW-matjes die je gemonteerd hebt? Ze lijken aardig anders.. Wel netjes hoor!
En supergaaf die Z4-velgen. Je ziet steeds vaker Z4-velgen onder een E36 verschijnen. Top!
das lang geleden idd! wagen staat er zeer netjes bij
>>>>Showroom E36's<<<<
@ Joey,
Haha jaa al tijdje hoor nu! Alles in kleur...
Ergens in Mei heb ik hem weer in elkaar gesleuteld geloof ik...
Dus zijn alweer ruim half jaar verder :p
Over dat lampie ouwe, die eerste foto met die oude matjes heb ik paar maanden geleden gemaakt (kijk maar naar me auto die was nat) en toen had ik toevallig net me auto gestart. En vlak hierna een foto gemaakt.
Die foto met die nieuwe matjes is van gister, en ook deze is heel toevallig net gemaakt na het starten van de bolide haha!
Bij mij gaat het lampie na paar minuten uit!
@ Ramon,
Haha jaa dankje wel mann! Jij ook :p
@ Pim,
Dankje wel kerel, jij heb ook zeker een nette QP man!
Heb net ff dat filmpje van je bewonderd, wat een geluid zeg!
Jeetje mina....nieuw gekocht neem ik aan?
Omdat je zegt geluid na 2500km...
Duur he die dempers?
Heb er zelf ook wel is aangedacht maar je bent zo 6 mijer kwijt man!
Voor een dempertje, haha!
@ Niels,
Dank u dank u!
Jaa zijn wel Bmw matjes, bij HL-Automotive gehaald in Den Haag.
Zijn wel lekkere matjes hoor!
Niet te veel poespas erop....
Vind dat neutrale zwarte wel lekker!
Als je emblemen erop heb vind ik meteen als je de deur open doet dat je naar die matten word getrokken...
Is beetje te druk denk ik...
Maar dat is natuurlijk kwestie van smaak en mening!
Jaa die Z4 velgen zijn wel vet he? Ik heb ze nu zins een half jaar dann...
En toen ik ze kocht had ik ze nog nooiit onder een E36 gezien.
En zins een maand of 2 a 3 zie ik ze inderdaad steeds vaker verschijnen onder de E36.
Opzich wel jammer want ik ben nu niet meer uniek! Helaas...
Maarja daarintegen betekent het wel dat het onwijs dik staat en dat het een goede keuze is geweest om die velgen te kopen!
Daarom doen het er meer...
Maarja dat geldt ook voor de BBS Lemansjes...zijn natuurlijk velgen die je onwijs maar dan ook onwijs veel ziet verschijnen onder de E36...
Maar der is der ooit één mee begonnen en opgegeven moment zien mensen dat en vinden ze het mooii en kopen ze het ook.
Dat houdt je toch niet tegen! Maar vind het wel jammer dat het niet meer zo uniek is dann
@ Danny,
Haha jaa is zeker tijd terug man!
Dankje wel, jouwne begint ook steeds strakker te worden !
@ Judaz,
Dank u dank u
Haha jaa al tijdje hoor nu! Alles in kleur...
Ergens in Mei heb ik hem weer in elkaar gesleuteld geloof ik...
Dus zijn alweer ruim half jaar verder :p
Over dat lampie ouwe, die eerste foto met die oude matjes heb ik paar maanden geleden gemaakt (kijk maar naar me auto die was nat) en toen had ik toevallig net me auto gestart. En vlak hierna een foto gemaakt.
Die foto met die nieuwe matjes is van gister, en ook deze is heel toevallig net gemaakt na het starten van de bolide haha!
Bij mij gaat het lampie na paar minuten uit!
@ Ramon,
Haha jaa dankje wel mann! Jij ook :p
@ Pim,
Dankje wel kerel, jij heb ook zeker een nette QP man!
Heb net ff dat filmpje van je bewonderd, wat een geluid zeg!
Jeetje mina....nieuw gekocht neem ik aan?
Omdat je zegt geluid na 2500km...
Duur he die dempers?
Heb er zelf ook wel is aangedacht maar je bent zo 6 mijer kwijt man!
Voor een dempertje, haha!
@ Niels,
Dank u dank u!
Jaa zijn wel Bmw matjes, bij HL-Automotive gehaald in Den Haag.
Zijn wel lekkere matjes hoor!
Niet te veel poespas erop....
Vind dat neutrale zwarte wel lekker!
Als je emblemen erop heb vind ik meteen als je de deur open doet dat je naar die matten word getrokken...
Is beetje te druk denk ik...
Maar dat is natuurlijk kwestie van smaak en mening!
Jaa die Z4 velgen zijn wel vet he? Ik heb ze nu zins een half jaar dann...
En toen ik ze kocht had ik ze nog nooiit onder een E36 gezien.
En zins een maand of 2 a 3 zie ik ze inderdaad steeds vaker verschijnen onder de E36.
Opzich wel jammer want ik ben nu niet meer uniek! Helaas...
Maarja daarintegen betekent het wel dat het onwijs dik staat en dat het een goede keuze is geweest om die velgen te kopen!
Daarom doen het er meer...
Maarja dat geldt ook voor de BBS Lemansjes...zijn natuurlijk velgen die je onwijs maar dan ook onwijs veel ziet verschijnen onder de E36...
Maar der is der ooit één mee begonnen en opgegeven moment zien mensen dat en vinden ze het mooii en kopen ze het ook.
Dat houdt je toch niet tegen! Maar vind het wel jammer dat het niet meer zo uniek is dann
@ Danny,
Haha jaa is zeker tijd terug man!
Dankje wel, jouwne begint ook steeds strakker te worden !
@ Judaz,
Dank u dank u
Ik Stel Mezelf Even Voor
Ik Stel Mezelf Even Voor