Graag gedaan Wat voor blokken heb je precies? Zwager met zn 320i moet ook nieuwe remmen rondom.Zoef007 schreef:Hoi Martinus, even vanuit de stilte reageren
Je bent mij net voor met die klus van de achterremmen. Van de touring begon het slijtage lampje te branden, direct nieuwe schijven en blokken besteld. Net als onder de Compact ben ik voor ATE powerdisc en keramische blokken gegaan. Iets duurder maar geen zwart remslijpsel meer en goede remervaringen. Bedankt voor de uitleg en foto's, kan ik ook wat mee.
Ik heb trouwens een eigen webpagina met 500gig ruimte voor maar 15euro per jaar, daar plaats ik mijn foto's op die hier zichtbaar zijn, zo blijf ik er ook altijd zelf baas over. Eenmalig een ftp onder Windows instellen en je bent zo klaar door de te gebruiken foto's erheen te slepen. De te gebruiken link blijft zo ook altijd eenvoudig hetzelfde op de fotonaam na dan.
Ik breng de afbeeldingen nu onder bij Flickr. Wel een berg werk, niks werkt meer. Heb ook veel op vw fora staan, allemaal weg. Ook vervelend bij het googelen, fora zitten vol met niet werkende links...
Afijn, de bmw. Tegenslag. Wilde de Style 72 breedset op laten knappen. Bij demonteren blijkt 1 achtervelg een scheurtje te hebben. Nja ok, laten repareren is goed te doen.
Maar eenmaal bij Wheelcare bleek de andere velg 6 spaken te hebben met beginnende scheurvorming. Heel licht, en zo te zien al een hele tijd geleden begonnen, maar toch..
Schijnt vaker voor te komen bij originele BMW breedsets?