Aanmeldtopic 5 Serie Event / Loting
Re: Aanmeldtopic 5 Serie Event / Wie ??????
Wil degene zich even melden gaarne ??? Ook als hij er van af ziet.
Bart70 schreef:Laatste keer.
Ik heb vier interesses voor de taxaties in de poll staan, drie zijn er bekend, wie is de vierde ?????????
Gaarne even melden bij mij, ik heb de oproep al eerder geplaatst maar geen reaktie ontvangen
Deze F11 528i eigenaar komt ook even langs!
528i F11 Touring
120d E87 5dr
320d E46 Touring
120d E87 5dr
320d E46 Touring
Super
Je staat in de lijst
Heb je ook een fotootje voor de FB pagina ? Of je kunt jezelf ook daar met foto aanmelden eventueel.
Je staat in de lijst
Heb je ook een fotootje voor de FB pagina ? Of je kunt jezelf ook daar met foto aanmelden eventueel.
ik ben hier ook aanwezig had me al via facebook aan gemeld over welke stickers hebben jullie het over eerder in deze topic
Ik zet je er hier ook bij arjan
Deze sticker gaat het over :
Deze sticker gaat het over :
Hoi Bart,
Nou het had wat voeten in de aarde maar het is gelukt. Je kunt mij erbij zetten op de lijst met de E39.
Ik heb geen FB dus ik stuur een fotootje naar je e-mail adres.
Tevens zag ik dat je iemand mist voor de taxatie. Mocht hij zich niet meer melden heb ik wel interesse om zijn plaats in te nemen, laat maar weten
Ben erg benieuwd, wordt mijn eerste meeting en als ik het zo lees goed georganiseerd
Nou maar hopen dat het weer ook meewerkt!
Tot zondag
Nou het had wat voeten in de aarde maar het is gelukt. Je kunt mij erbij zetten op de lijst met de E39.
Tevens zag ik dat je iemand mist voor de taxatie. Mocht hij zich niet meer melden heb ik wel interesse om zijn plaats in te nemen, laat maar weten
Ben erg benieuwd, wordt mijn eerste meeting en als ik het zo lees goed georganiseerd
Tot zondag
How I Roll
Ik ben er helaas niet bij Bart, ik heb een verjaardag die ik niet kan missen (neefje wordt 1) aan de andere kant van het land. Die kans was helaas al groot
Jeb schreef:Hoi Bart,
Tot zondag
Super Jeb, heb de mail ontvangen
Ik zal je even wat info terug mailen over de taxatie, je mag van mij die plek innemen, er is sowieso nog wel plek voor 1 wagen denk ik.
Ik heb je er in de lijst bij staan.
Jammer, niets aan te doenQuadrantz schreef:Ik ben er helaas niet bij Bart, ik heb een verjaardag die ik niet kan missen (neefje wordt 1) aan de andere kant van het land. Die kans was helaas al groot
Dag Bart,
hoewel ik uiteraard verwacht dat het weer goed zal zijn komend weekend maar mocht het regenen die dag, zal de taxatie dan wel onder de tent plaatsvinden?
hoewel ik uiteraard verwacht dat het weer goed zal zijn komend weekend maar mocht het regenen die dag, zal de taxatie dan wel onder de tent plaatsvinden?
Het weer werkt volledig mee, maar mocht het stiekem toch gaan regenen, dan kunnen we naar binnen in de hal van Gijsbertsen of onder een tent
Hoi Bart,
Ik ben er ook niet bij. We zijn dan aan het varen.
Ik vind het erg jammer maar dat is het leuke van mijn beroep (of vaak niet...)
Succes met je event!
Ik ben er ook niet bij. We zijn dan aan het varen.
Ik vind het erg jammer maar dat is het leuke van mijn beroep (of vaak niet...)
Succes met je event!
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!