Nou, dat verhaal over 17 eigenaren... Dat waren er 11.
En na een beetje speurwerk heeft de desbetreffende M3 te koop gestaan in 2009 als zijnde 2de eigenaar.
Dat wil zeggen dat de auto in 4,5 jaar tijd 9 eigenaren heeft gehad. Natuurlijk zitten daar een paar bedrijven tussen, maar elk half jaar een nieuwe eigenaar lijkt me nou niet echt lekker.
Ik ben niet eens gaan kijken!
Iedereen moet lekker voor zichzelf bepalen of hij gaat kijken bij een auto ja of nee.
Sommige mensen doen consessies, sommige totaal niet.
Als ik tussen de 20 en 30K uit ga geven voor een auto van 10 jaar oud, moet hij wel gewoon 100% naar mijn zin zijn en wil ik er niet voor 1500 aan moeten verbouwen om daar te komen. Dat is mijn persoonlijke mening en handelswijze.
Dat wil niet zeggen dat je het daarmee eens moet zijn. Helemaal niet zelfs.
Feit dat jij een lot uit de loterij had met de M3 die je toen kocht wil niet automatisch zeggen dat dat altijd zo is.
De M3 markt is gewoon een hele linke markt aan het worden en er worden steeds minder fatsoenlijke auto's aangeboden. Als je denkt dat dat niet zo is dan heb je je kop in het zand zitten imo.
Voorzichtigheid is gewoon geboden als je op zoek bent naar een M3. Koop je namelijk een 'verkeerde', dan kun je er aardig op leeglopen.
Verder moet iedereen gewoon gaan kijken bij de auto waar ze interesse in hebben, maar als ze in dit topic naar een bepaalde auto vragen dan zal ik altijd mijn mening geven.
Wat dat betreft is het echt heel jammer te noemen dat Bertus hier niet meer zit. Met zijn register zijn er al veel ex-schadehokken door de mand gevallen en veel mensen behoed voor een miskoop