CTD's Facelift 330Cd: Pensioen!
-
Re: CTD's Facelift 330Cd UPDATE: UNIEK!!! CHECK IT OUT!
ben benieuwd waar de foto`s blijven... 

Re: CTD's Facelift 330Cd UPDATE: CSL koffer foto's.
Hey mannekes,
Ik heb m'n autoke dus terug met een nieuw motorke erin. Rijd nog een beetje stroef (normaal). Foto's heb ik er niet van, dit omdat dezelfde kap er weer over zit en je dus niet echt iets te zien krijgt.
Vandaag ook even de tijd genomen om de CSL koffer op te halen.
Hierbij de foto's:

Ik heb m'n autoke dus terug met een nieuw motorke erin. Rijd nog een beetje stroef (normaal). Foto's heb ik er niet van, dit omdat dezelfde kap er weer over zit en je dus niet echt iets te zien krijgt.
Vandaag ook even de tijd genomen om de CSL koffer op te halen.
Hierbij de foto's:

- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Gewoon ff die plastic kappen eraf trekken, en dan blokkie op de gevoelige plaat zetten
.
Ben nog wel sceptisch over je klep, maar eens afwachten hoe het eruit ziet als ie gespoten gemonteerd zit.

Ben nog wel sceptisch over je klep, maar eens afwachten hoe het eruit ziet als ie gespoten gemonteerd zit.
Ik vind de klep al helemaal geweldig!
ALS ik dan verder zou willen dan enkel MtechII dan kwam deze klep er zeker!

Kzal morgen de kappen er eens af halen (Ik krijg morgen ook m'n uitslag van school, zal dus een beetje van het gemoed afhangen)
-
succes met de uitslag vandaag
leuk zo'n csl deksel'tje he 
maar waarom al die commotie over het bestellen van dat onderdeel??
ik werk zelf bij de bmw garage in zeeland,en als ik dat bestel NR van dat onderdeel op de Stocklist zet is het ook binnen 2 dagen binnen hoor..
niks geen Speciaal chassis NR,of erkenning dat je CSL rijd.. :?
naja goed.. het blijft een vet ding zo'n CSL deksel..

maar waarom al die commotie over het bestellen van dat onderdeel??
ik werk zelf bij de bmw garage in zeeland,en als ik dat bestel NR van dat onderdeel op de Stocklist zet is het ook binnen 2 dagen binnen hoor..
niks geen Speciaal chassis NR,of erkenning dat je CSL rijd.. :?
naja goed.. het blijft een vet ding zo'n CSL deksel..

@ MKM, Probeer dat dan maar eens. Er staan in ETK duidelijk vermeldingen dat er teileklarung op zit (origineel onderdeel eerst terug te sturen).
Update: Den Tom is geslaagd voor al zijn examens en eindwerken. Er staat dus een mooi mod-zomer te wachten!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Hopla, gefeliciteerd!
- DJLeonardo
He gefeliciteerd man!

Ik vind hem ook fraai. Maar gaat dat passen dan op een sedan? (lijkt me niet toch gezien de achterlichtjes etc.)Daniël schreef:Ik vind de klep al helemaal geweldig!![]()
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Gefeliciteerd man!!!
Nu gauw laten spuiten en monteren dat ding! :>
Past idd niet op een Sedan... Zijn wel replica's voor te krijgen, maar in de verste verte niet zo mooi als de originele imo
Nu gauw laten spuiten en monteren dat ding! :>
Past idd niet op een Sedan... Zijn wel replica's voor te krijgen, maar in de verste verte niet zo mooi als de originele imo

www. M3 register .nl
Gefeliciteerd man!
en ik dacht dat de achterkleppen hetzelfde waren? coupe is zeker een beetje langer ofzo?
en ik dacht dat de achterkleppen hetzelfde waren? coupe is zeker een beetje langer ofzo?

Nee past niet, en de imitatie CSL kleppen voor een sedan zijn niet echt heel mooi... Carrosserie lijntjes die niet meer kloppen en zo, en heb het idee dat alle profielen van die kleppen ook net wat te grof zijn...DJLeonardo schreef:Ik vind hem ook fraai. Maar gaat dat passen dan op een sedan? (lijkt me niet toch gezien de achterlichtjes etc.)

CSL klep moet je gewoon alleen doen als je een coupe hebt imho

Helemaal afgestudeerd dan? Ik moet helaas nog een jaar marketing b/s slikken als mijn uitslag morgenvroeg gunstig is... :zCTD schreef:Update: Den Tom is geslaagd voor al zijn examens en eindwerken. Er staat dus een mooi mod-zomer te wachten!
Enneuh...Begint er mooi uit te zien!