Zeer fijne Competition, deze ga ik in de gaten houden! Alleen is het wel weer een grijze hahaRoderik_ schreef:Hier nog een knappe Competition van 2006.
Jammer van die wielen, maar voor de rest gewoon een perfecte auto.
Helaas gaat de mijne geen Silbergrau worden, anders ging ik hier zeer zeker naar kijken.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... rigin=PARK
BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
Ik hoop ook dat deze gekocht wordt door een liefhebber hier.
Dan kan ik toeslaan als er een Interlagos blue exemplaar langskomt
Dan kan ik toeslaan als er een Interlagos blue exemplaar langskomt
Prachtige cabrio! Jammer van het ontbreken van de navi en jammer dat het geen FL is. Voor mij persoonlijk twee belangrijke punten. Is de oude van BM-DUB. Prachtexemplaar!
ieder z'n ding, maar persoonlijk sla ik deze even over..
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Hoezo dat Angelo..?
Haha, denk dat we hetzelfde denken bij deze wagen
///M-power
Omdat je het zo lief vraagt E36 M-Style, zal ik het even toelichtenE36 M-Style schreef:Hoezo dat Angelo..?
- CSL kofferbak
- Veel te hoge kilometerstand
- Diffuser in het zwart
- Angel Eyes
- Lip op de voorbumper
- USA style knipperlichten
- Zwarte nieren
- Facelift achterlichten in een non-facelift, op de foto zie je gewoon dat het niet lekker aansluit..
- Zwarte mistlampen
- Zwart BMW logo achter
- Kan het niet helemaal goed zien maar volgensmij is de Navi niet origineel
- Dikke krassen / schaafplekken op het stuur
- Het kan voor de foto zijn maar die stoelen staan ingesteld voor iemand met een ''Petje'' op
Maar zoals ik al zo vaak zeg: dit is wat ik er van vind, dus vat het niet persoonlijk op people
Laatst gewijzigd door Angelo-V op 29 jul 2014, 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
En als ik zoiets zeg wordt ik er gelijk op afgerekend...
Maar je hebt helemaal gelijk hoor! Ik sluit me volledig bij je verhaal aan!
Maar je hebt helemaal gelijk hoor! Ik sluit me volledig bij je verhaal aan!
... . Gaat helemaal nergens meer over, sorry.Angelo-V schreef: - Stoelen staan in standje
- Het kan voor de foto zijn maar die stoelen staan ingesteld voor iemand met een ''Petje'' op
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
-
Ik heb dan wel.geen m3 maar ben ook zeer zeker. Een liefhebber. Maar ieder is dat op zijn eigen manier vind ik.
Misschien vindt die eigenaar dat wel mooi die lip enzo voort. Ik heb ook carbon onderdelen en led achterlichten op mijn 330. En als je dat. Er allemaal. Op heb ben je ineens geen liefhebber. Of zou je die auto moeten laten staan.
Als je derest wel mooi vindt bouw je toch de orginele. Onderdelen. Terug
Misschien vindt die eigenaar dat wel mooi die lip enzo voort. Ik heb ook carbon onderdelen en led achterlichten op mijn 330. En als je dat. Er allemaal. Op heb ben je ineens geen liefhebber. Of zou je die auto moeten laten staan.
Bmw e46 330ci cabrio.
Showroom:viewtopic.php?f=29&t=37039
Showroom:viewtopic.php?f=29&t=37039
Die rode m3 heb ik laast op autogespot gezien... staat van de auto anno nu is om te huilen.. krassen, grote tuning vleugel erop.. en iets meer dan 160.000km op de klok..
//.00.-// > /.-////.-///.-
Chris, heb je daar een foto van? Ben er wel benieuwd naar.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Haha Danishbmw, ik zit ook maar wat te spotten kerelDanishbmw schreef:... . Gaat helemaal nergens meer over, sorry.Angelo-V schreef: - Stoelen staan in standje
Laatst gewijzigd door Angelo-V op 29 jul 2014, 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Je hebt gelijk, iedereen heeft een andere style. En dat is ook maar goed, anders zou het zo saai worden. Alleen persoonlijk vind ik het gewoon jammer om dingen aan een M3 te veranderen.raymond_agt@ schreef:Ik heb dan wel.geen m3 maar ben ook zeer zeker. Een liefhebber. Maar ieder is dat op zijn eigen manier vind ik.