Danish 318i e46 t/m 330ci cabrio. Part 1
Re: Danish 330CI ///M Ring foto's.
Niet zo slim idd.. als je ziet wat dat qua grip scheelt!Toch wel lef hoor, met winterbanden de Ring op..
@mantisnl: Tweede keer toch de poging gedaan inderdaad, je voelt echt de krachten op je werken in de bocht, de hele auto schuin is toch grappig om meegemaakt te hebben.
@Daniel: eindelijk na paar jaar toch is ff de hand geschud , geheel insgelijks man. De winterbanden deden het best goed, en qua slijtage valt het reuzeee mee. Dacht ook dat ze wel op zouden zijn, maar ze gaan wel nog een wintertje mee.
Ben heel blij met de cabrio. Lekker een stuk op de heen en terugweg open kunnen rijden.
@Daniel: eindelijk na paar jaar toch is ff de hand geschud , geheel insgelijks man. De winterbanden deden het best goed, en qua slijtage valt het reuzeee mee. Dacht ook dat ze wel op zouden zijn, maar ze gaan wel nog een wintertje mee.
Ben heel blij met de cabrio. Lekker een stuk op de heen en terugweg open kunnen rijden.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Je weet me nu te vinden
..
Ben op meetings altijd in voor een praatje! Zeker met zulke liefhebbers!

Ben op meetings altijd in voor een praatje! Zeker met zulke liefhebbers!

Dat gaat goed komen.
Heb alweer zin in de volgende meeting/ nurburgring tripje.
Heb alweer zin in de volgende meeting/ nurburgring tripje.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
gave foto's.
Het lijkt me echt vet om er een keer zelf te rijden maar daar ga ik me denk ik niet aan wagen.
P.S. doe ik wel met Forza motorsport 3 op de xbox
Heb je ook nog met die ringtaxi mee gereden of is dat erg duur?
Het lijkt me echt vet om er een keer zelf te rijden maar daar ga ik me denk ik niet aan wagen.
P.S. doe ik wel met Forza motorsport 3 op de xbox

hele mooie foto's, was dit je eerste keer Ring? dé kleur voor de E46
....maar waarom niet met open kap?

2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
Ja, lekker hoor! Jammer dat een 330cd in mijn budget niet te vinden is, anders was die upgrade er wel geweest. Een 320cd gaat 'm dan weer niet worden, maar ben wel jaloers op jouw kar!Danishbmw schreef:@mantisnl: Tweede keer toch de poging gedaan inderdaad, je voelt echt de krachten op je werken in de bocht, de hele auto schuin is toch grappig om meegemaakt te hebben.
Karrusel heb ik meteen vol binnendoor genomen, wat een heerlijke bocht zeg!

Ik geloof anderhalf jaar inschrijftijd en dan ergens in de honderden euro's...Lenny M schreef:gave foto's.
P.S. doe ik wel met Forza motorsport 3 op de xbox![]()
Overigens is zo'n rondje zelf prima te doen.
Volgens mij heb ik 2day een sprintje met gedaan met jouw richting eindhoven...

Hey hahaha ja dat dacht ik ook ja haha... Ik kwam zo aan rijden, omdat ik richting JDM ging voor mijn centrale deurvergrendeling, en ik zie opeens een topasblauwe cabrio rijden. Ik twijfelde eerst toen ik aan kwam rijden of het een M3 of 330 was, naderhand toen ik dichterbij kwam wist ik het wel..een M3.
Toen zag ik je steeds dichterbij komen, ik terug van ze 6 naar 5 toen naar 4 en toen hadden we even een lekkere sprint he
haha , ging jij nou vol? Ik had het gevoel dat ik je wel een beetje bij hield.. Probeerde nog fotos van je auto te maken, maar zijn niet echt mooi gelukt.
Mooie M3 hoor... pff wat oogt die toch lekker dik.
Toen zag ik je steeds dichterbij komen, ik terug van ze 6 naar 5 toen naar 4 en toen hadden we even een lekkere sprint he

Mooie M3 hoor... pff wat oogt die toch lekker dik.
Hey Danish, ik zag een topaz blauwe cabrio voorbij komen en wou even dichterbij komen om te kijken naar de type-aanduiding en kenteken. op de meeting heb ik je cabrio eens gezien en wou dus even kijken of jij dat was. toen ik dichterbij kwam begon jij ineens vol te accelereren! ahaha dat ik pas laat door dus toen even terug naar 5....maar moet bekennen dat je 330 zeer snel is. hij is ook gechipped toch? naar hoeveel pk? het is zeker een mooie BMW en dat M pakket maakt het helemaal af. was toch wel leuk ff deze mini meet
is het nog gelukt met je vergrendeling?

Ja ik ben sinds de nurburgring echt in een wat race bui.. Moet mij soms inhouden.. Ik zag je steeds dichterbij komen, en dacht dit gaat misschien wel even een sprintje worden, was toch benieuwd of het een echte M3 was, maar ben daar zeer overtuigd van haha. Ik weet niet hoeveel pk's die exact heeft, moet nog een keer naar de rollerbank er mee.
Met de centrale vergrendeling is het helaas niet gelukt.. Het lag niet aan de relais in de module.. Waarschijnlijk het slot, maar het rare ervan is dat je wel een geluidje hoort bij het ontgrendelen, alleen dat rot ding gaat niet omhoog.. Misschien wordt het een nieuwe slot.
Met de centrale vergrendeling is het helaas niet gelukt.. Het lag niet aan de relais in de module.. Waarschijnlijk het slot, maar het rare ervan is dat je wel een geluidje hoort bij het ontgrendelen, alleen dat rot ding gaat niet omhoog.. Misschien wordt het een nieuwe slot.
Ik heb mijn hardtop er van het weekend opgezet. Het lijkt mij niet meer dat het nog cabrio weer word. Ook vond ik het weer is leuk om mijn auto te zien met de hardtop er op. Heb nu weer een coupe.
Vind het toch mooier dan zo een stoffe kap.
Wanneer zetten jullie de hardtop erop?
Even snel een foto gemaakt met hardtop (slecht kwaliteit en vies)

Van het weekend denk ik even om de hele auto te polijsten inclusief de hardtop, dan glimt alles weer evenveel.

Wanneer zetten jullie de hardtop erop?
Even snel een foto gemaakt met hardtop (slecht kwaliteit en vies)

Van het weekend denk ik even om de hele auto te polijsten inclusief de hardtop, dan glimt alles weer evenveel.
- tattoodennis
- Contacteer:
Re: Danish 330CI ///M Van Cabrio Naar Coupe
Is toch slecht om de hele winter een hardtop op je auto te doen? Hoor er alleen maar nare verhalen over, dat je kap slecht dicht gaat na hardtop en kans op scheuren,
Persoonlijk vind ik hem zonder hardtop mooier
Persoonlijk vind ik hem zonder hardtop mooier

BMW 325Ci Cabriolet 2002 (sold)
BMW 323Ci Cabriolet 2001 (sold)
Audi A4 2.0i Avant 2002 (sold)
BMW 520i E60 sedan 2003 (sold)
BMW 525i E61 touring 2005 FOR SALE
BMW 323Ci Cabriolet 2001 (sold)
Audi A4 2.0i Avant 2002 (sold)
BMW 520i E60 sedan 2003 (sold)
BMW 525i E61 touring 2005 FOR SALE