Showroom Michel's 330DAM
Re: Showroom Michel's 330D, versnellingsbak KO
autrans.nl ook es proberen
Heb ze ook maar even gemaild. Ik zal morgen beslissen wat ik met de bak doe..
De overige opties moeten namelijk ook nog gemonteerd worden....
De overige opties moeten namelijk ook nog gemonteerd worden....

Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
- Gérald320icabrio
Das echt balen zeg. Heb ook wel eens een bak naar de kl*te gereden, revisie zou me rond de €1000 kosten, dat was een week nadat ik een nieuwe motor had laten op en inbouwen. Maar dit soort geintjes zijn niet leuk meer. Succes iig met de reparatie
PAIN is TEMPORARY. QUITTING LASTS FOREVER.
Maarja...auto wordt voor vrijdag opgehaald bij mn garagist, dus halverwege volgende week weer lekker rondrijden! 
(voor de geinteresseerde: Heb met diverse bedrijven contact gehad, echter qua service en vooral prijs stak autohuis meppel er bovenuit. Totale kostenplaatje: 2.200, inclusief ophaalservice)

(voor de geinteresseerde: Heb met diverse bedrijven contact gehad, echter qua service en vooral prijs stak autohuis meppel er bovenuit. Totale kostenplaatje: 2.200, inclusief ophaalservice)

Khad t iig graag anders uitgegeven, laten we t daar op houden
Eerste dag was t meer van, wat n gezijk, laat die hele auto maar zitten....echter na een aantal dagen een ander autotje te hebben gereden weet je weer waar je het allemaal voor doet. En als ik met 2k uitgeven weer 200.000 kan rijden, dan vind ik dat wel ok.. (natuurlijk nooit ok dat zon bak maar 2ton kan draaien maarja..)

Eerste dag was t meer van, wat n gezijk, laat die hele auto maar zitten....echter na een aantal dagen een ander autotje te hebben gereden weet je weer waar je het allemaal voor doet. En als ik met 2k uitgeven weer 200.000 kan rijden, dan vind ik dat wel ok.. (natuurlijk nooit ok dat zon bak maar 2ton kan draaien maarja..)

Ik vind het nog netjes voor zo'n prijs. M'n broer heeft daar een paar jaar terug z'n automaatbak van een 5-serie laten reviseren. Kosten: ruim 2700 euro.
Wel grappig. Wij hebben onze wagens daar allemaal in onderhoud...
We zijn dan ook heel tevreden over het bedrijf.
Wel grappig. Wij hebben onze wagens daar allemaal in onderhoud...

Nja, ik zal ze de groeten doen 

Ga er zelf vrijdag nog even langs voor het uitlezen van mijn wagen. Kreeg vorige week een uitroepteken met een tandwiel erom heen. Ook de automatisch transmisie. Schakelde heel bokkerig en slecht. Na een poosje ging lampje uit en schakelde hij weer goed..
Even uit laten lezen, misschien vinden ze wat...

Even uit laten lezen, misschien vinden ze wat...

Ik zal echt niet snel meer een handbak willen, automaat is zo fijn. Echter als dr stukken aan zijn, zit je met zon automaat altijd wel met je neus vooraan
En als het goed is staat mijn auto dan daar in de werkplaats zonder versnellingsbak vrijdag

En als het goed is staat mijn auto dan daar in de werkplaats zonder versnellingsbak vrijdag

Zal eens kijken. Misschien spot ik 'm wel. 

Haha ok, dan mag jij het spelletje "spot het modje" spele
Maar iig wel fijn om te horen dat je er tevreden over bent, doet me wel goed. Ik geef uiteraard wel "zomaar even" mijn auto aan iemand, die ik dik betaal, en amper 10 minuutjes aan de telefoon heb gehad.

Maar iig wel fijn om te horen dat je er tevreden over bent, doet me wel goed. Ik geef uiteraard wel "zomaar even" mijn auto aan iemand, die ik dik betaal, en amper 10 minuutjes aan de telefoon heb gehad.

- Gérald320icabrio
Maar als je het zo bekijkt wordt je automatisch depressief. Het belangrijkste is dat ze je auto netjes behandelen, fixen en er niet mee gaan lopen racen.
Dat klopt, daar ben ik wel bang voor idd. Heb mijn eigen auto namelijk al eens voorbij zien flitsen, en een opmerking hierover scheelde me weer n paar tientjes op de factuur
Mja, gaat goedkomen, hopelijk dus auto volgende week weer terug in bezit, zodat ik eindelijk de rest van de mods kan installeren!

Mja, gaat goedkomen, hopelijk dus auto volgende week weer terug in bezit, zodat ik eindelijk de rest van de mods kan installeren!

- Gérald320icabrio
Ja dan kun je zeker wel door de grond zakken. Ga er maar vanuit dat z er netjes mee om zullen gaan, dat is iig beter voor je hart. Je rbben trekken ze toch al uit je lijf.