BMW E36 Styling... Hoe moet het dan wel?
Re: BMW E36 Styling... Hoe moet het dan wel?
Ik ook wel, maar wacht nog steeds geduldig op de staatsloterij
Re: BMW E36 Styling... Hoe moet het dan wel?
Even voor de goede orde, ik heb geen styling 5's, maar BBS RS'en.E36 M-Style schreef:... die styling 5 vind ik ontzettend dik onder een e36
In ander topic laatst alle verschillen op een rij gezet. Ze mogen dan gelijk lijken, omdat het allebei een zelfde spaakwiel partoon heeft, technisch gezien zijn het echt hele andere velgen.
Mr. OEM
Re: BMW E36 Styling... Hoe moet het dan wel?
Agree, heel anders, maar beide wel enorm lekker voor onder een E36
Re: BMW E36 Styling... Hoe moet het dan wel?
Oh ja, ze zien er beide zeer dik uit, dat staat buiten kijf. Toch heeft de RS een aantal aspecten waarom ik destijds voor die velg ben gegaan ipv de styling 5's.
Goed, dan nog maar even de verschillen:
Styling 5: 2-delig (al kun je natuurlijk het hart alleen gebruiken en hier een andere binnen- en buitenlip op monteren) Hiervoor moeten wel de haten in het hart uitgeboord worden, want deze gebruikt blinde koppen met een stervorm als as om te op hun plaats te houden.
RS: 3-delig
Afdekkap naaf
Styling 5: plastic / spaakpatroon loopt niet door
RS: alu / spaakpatroon loopt door
zes-kant (schroef)
Styling 5: plastic / klik systeem / 1 type
RS: alu / schroefdraad / beschikbaar in 3 hoogtes
Die van de styling 5 kunnen ook geen BBS logo's in zonder aanpassing. Kunnen alleen stickers in.
En eigenlijk de belangrijkste
Styling 5: gegoten hart
RS: gesmeed hart.
Daarnaast is het hart van de styling 5's groter, dan van de RS voor dezelfde diameter velg. De lip van de styling 5 is daarom plat, bij de RS is deze getrapt.
Dit kan ook op een styling 5, maar dan wordt de diameter dus groter.
Een ander groot verschil wat ook niet vergeten mag worden. Voor een set RS velgen kun je 3 setjes styling 5's halen.
Goed, dan nog maar even de verschillen:
Styling 5: 2-delig (al kun je natuurlijk het hart alleen gebruiken en hier een andere binnen- en buitenlip op monteren) Hiervoor moeten wel de haten in het hart uitgeboord worden, want deze gebruikt blinde koppen met een stervorm als as om te op hun plaats te houden.
RS: 3-delig
Afdekkap naaf
Styling 5: plastic / spaakpatroon loopt niet door
RS: alu / spaakpatroon loopt door
zes-kant (schroef)
Styling 5: plastic / klik systeem / 1 type
RS: alu / schroefdraad / beschikbaar in 3 hoogtes
Die van de styling 5 kunnen ook geen BBS logo's in zonder aanpassing. Kunnen alleen stickers in.
En eigenlijk de belangrijkste
Styling 5: gegoten hart
RS: gesmeed hart.
Daarnaast is het hart van de styling 5's groter, dan van de RS voor dezelfde diameter velg. De lip van de styling 5 is daarom plat, bij de RS is deze getrapt.
Dit kan ook op een styling 5, maar dan wordt de diameter dus groter.
Een ander groot verschil wat ook niet vergeten mag worden. Voor een set RS velgen kun je 3 setjes styling 5's halen.
Mr. OEM
Re: BMW E36 Styling... Hoe moet het dan wel?
Terug naar de foto's?
Re: BMW E36 Styling... Hoe moet het dan wel?
kan die laatste niet echt mooi vinden
>>>>Showroom E36's<<<<
Re: BMW E36 Styling... Hoe moet het dan wel?
De laatste die ik poste is meer een stukje BMW geschiedenis als dat het daadwerkelijk strak is, tis tenslotte een Racert.
Re: BMW E36 Styling... Hoe moet het dan wel?
De laatste is een bekende M3. Helaas is daar niets meer van over.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Re: BMW E36 Styling... Hoe moet het dan wel?
Trouwens wel gewaagd, dakdragers op een M3...
@Dcreator:
Gaaf hè, standaard e36 (bumperkit) en toch er zo goed uitzien!
@Dcreator:
Gaaf hè, standaard e36 (bumperkit) en toch er zo goed uitzien!
Re: BMW E36 Styling... Hoe moet het dan wel?
Beens1: de M Aerodynamic kit dan hè
JoeyV: echt heel zonde van die auto ja. Ding was echt strak. Geen idee trouwens wat nu de status van die wagen is.
En voordat ie hem BRG had gemaakt.
(BBS RS voor de duidelijkheid, geen styling 5's)
PS: nog filmpje van gevonden
JoeyV: echt heel zonde van die auto ja. Ding was echt strak. Geen idee trouwens wat nu de status van die wagen is.
En voordat ie hem BRG had gemaakt.
(BBS RS voor de duidelijkheid, geen styling 5's)
PS: nog filmpje van gevonden
Mr. OEM
Re: BMW E36 Styling... Hoe moet het dan wel?
@beens1 ja ik vind dat zo gaaf om te zien!
vind alleen wel dat ze echt kompleet plat moeten en retro velgjes eronder, zoiets als styling 5, dan heb je zo'n mooie look!
dit is trouwens ook een gaaf spoilertje, van wie is die??
vind alleen wel dat ze echt kompleet plat moeten en retro velgjes eronder, zoiets als styling 5, dan heb je zo'n mooie look!
dit is trouwens ook een gaaf spoilertje, van wie is die??
>>>>Showroom E36's<<<<
Re: BMW E36 Styling... Hoe moet het dan wel?
Een ACS spoilertje :-)
Re: BMW E36 Styling... Hoe moet het dan wel?
Als ik die wagens in dit topic zie krijg ik spontaan zin om met geld te smijten
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..