BMW 535d Touring - carbon int. (p11) en shift paddles (p23)
Re: BMW 535d Touring High Exec. - carbon interieur: blz 11
Aha, fijn dat 'ie niet in een keer uitgaat zoals een gewone h7 lamp, maar dat je toch een soort waarschuwing krijgt.
Oeps, ik zie dat zo'n xenon vervangingslampje van Philips maar liefst 49 euro kost
Ach, bij de BMW stealer zal hij dan wel het dubbele kosten.
Oeps, ik zie dat zo'n xenon vervangingslampje van Philips maar liefst 49 euro kost
Ach, bij de BMW stealer zal hij dan wel het dubbele kosten.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
Volgens mij inderdaad slijtage. De stealer heeft er bij mij ook een vervangen omdat die een andere kleur begon te krijgen.En ls ik me goed herinner zeker meer dan 100 euries bij de stealer.
ik heb ze bij HL automotive (mag ik dat wel zeggen ) besteld en daar was ik voor 2 xenon lampen 30 euro kwijt...
ff priegelen met monteren maar ik heb gelijk de ae's vervangen door led's.
ik heb "gewone" xenon en geen meesturende lampen e.d.
ff priegelen met monteren maar ik heb gelijk de ae's vervangen door led's.
ik heb "gewone" xenon en geen meesturende lampen e.d.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
Tuurlijk mag je dat zeggen - het gaat er toch om dat we elkaar helpen ?!
Ik zal er binnenkort eens kijken, prijzen klinken goed en misschien ga ik wel over op LED angel eyes ook ... ik zie ze in 35 W en 55 of 60 W, wie heeft daar al ervaring mee ?
Ik mag morgenvroeg al om 07:00 uur verzamelen in Rotterdam; ik ga met het Roparun team van Politie R'dam Rijnmond mee (als masseur) dus kom over 3 dagen totall loss weer thuis denk ik, want slapen is er nauwelijks bij tijdens de 520 km hardlopen van Parijs naar Rotterdam. Gezellie tot laterrr !
Ik zal er binnenkort eens kijken, prijzen klinken goed en misschien ga ik wel over op LED angel eyes ook ... ik zie ze in 35 W en 55 of 60 W, wie heeft daar al ervaring mee ?
Ik mag morgenvroeg al om 07:00 uur verzamelen in Rotterdam; ik ga met het Roparun team van Politie R'dam Rijnmond mee (als masseur) dus kom over 3 dagen totall loss weer thuis denk ik, want slapen is er nauwelijks bij tijdens de 520 km hardlopen van Parijs naar Rotterdam. Gezellie tot laterrr !
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
Chips - het rechter bakje naast de laadvloer staat compleet vol water ... verder gelukkig alles droog. Geen idee waar het vandaan komt
Nog een mazzel dat ik het doosje met reservelampen nodig had, anders had ik het nooit ontdekt. Maandag gelukkig bij Laarman een afspraak.
Het "to-do" lijstje wordt langer en langer ... vorige week ook al een dikke steen op de voorruit gehad; daar zit nu een barstje van zo'n 4 cm.
Nog een mazzel dat ik het doosje met reservelampen nodig had, anders had ik het nooit ontdekt. Maandag gelukkig bij Laarman een afspraak.
Het "to-do" lijstje wordt langer en langer ... vorige week ook al een dikke steen op de voorruit gehad; daar zit nu een barstje van zo'n 4 cm.
- lekkerwijf1
Kan evt van de ventilatie roosters komen die in beide kanten zit.
Daar zit een rubberen flap voor aan de bumperkant en het komt wel eens voor dat deze na gelange tijd gaat krimpen en verfrummelen.
Daar zit een rubberen flap voor aan de bumperkant en het komt wel eens voor dat deze na gelange tijd gaat krimpen en verfrummelen.
Je bedoeld in de achterbak tog?. Ga straks ook eens kijken
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
Dark knight edition
- lekkerwijf1
jah de achterbak wordt bedoeld
Ja, bij een Touring heb je een grote klep in de laadvloer zitten met daaronder de plaats voor een reservewiel. Onder die kuip zit een heleboel elektronica verstopt, en daar wil je dus geen water bij hebben !
Er staat nu water achter het paneeltje dat tegen de rechterzijkant zit, volgens mij is dat de plek waar de accu onder zit. Tegen de zijkant zit ook een groot paneel met weet-ik-hoeveel zekeringen. Kortom - ook een plek waar je liever geen water ziet. Brrrrr ..
Maar - maandag eindelijk het stuur met de shift paddles aansluiten
Er staat nu water achter het paneeltje dat tegen de rechterzijkant zit, volgens mij is dat de plek waar de accu onder zit. Tegen de zijkant zit ook een groot paneel met weet-ik-hoeveel zekeringen. Kortom - ook een plek waar je liever geen water ziet. Brrrrr ..
Is dat niet iets met de waterafvoer van je schuifdak? Zoiets dacht ik ooit ergens gelezen te hebben.
Trouwens schandalig dat dit voorkomt met een auto uit deze klasse.........
Frank535 schreef:
Ik wil ook ik wil ook
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
Dark knight edition
Dark knight edition
- Kingfisher
- Contacteer:
Volgens mij heeft dat ook met de beruchte verstopping van het panoramadak te maken. Gelijk de afvoerkanalen maar eens na laten kijken bij Laarman dus (of had jij dat al laten doen?).
Huidig: F31 320i M Sport Edition HE, Ex: E61 530dA M
- lekkerwijf1
Achterlichten die niet goed afsluiten zou ook een optie kunnen zijn.
Had gisteren me auto heedl lui in de wasstraat laten wassen. Dacht laat ik eens achterin kijken.............. Ja hoor een plas...
Nu maar hopen datr het alleen door de wasstraat kwam.
Nu maar hopen datr het alleen door de wasstraat kwam.
Zou best via de dakafvoer kunnen komen hoor - dat is een heel bekend manko van de Touring met panoramadak. Ik zag vanmorgen dat de bovenste rand van het zijvak nat was, dus het water komt van bovenaf en niet vanaf de zij- of achterkant denk ik. Er stond na vannacht weer 4 cm diep water in het bakje ...Rorie schreef:Is dat niet iets met de waterafvoer van je schuifdak? Zoiets dacht ik ooit ergens gelezen te hebben.
Maarja, had ik ooit maar een beetje goede auto moeten kopen - deze heeft een nieuwprijs van maar 90 mille incl opties dus wat kun je dan verwachten ?