Mijn E36 320i sedan: Rondell's breedset. Foto's P51*
Re: Mijn E36 320I: Velgen gespoten + banden vraag? Foto's:
vond de vorige kleurenstelling origineler!! maar netjes gespoten weer!
ik denk als je 245 achter wil je echtt flink zult moeten rollen denk ik, zou het op de 235 houden... is ook al flink breed!
ik denk als je 245 achter wil je echtt flink zult moeten rollen denk ik, zou het op de 235 houden... is ook al flink breed!
>>>>Showroom E36's<<<<
Thnx, ja ik vond de groene rand eigenlijk ook het beste tot nu toe..
Hmmm 235 lijkt me indd goed genoeg en voor?? 225/40 gewoon?
Misschien een idee om het rand groen te spuiten en het hart black chrome laten??
Hmmm 235 lijkt me indd goed genoeg en voor?? 225/40 gewoon?
Misschien een idee om het rand groen te spuiten en het hart black chrome laten??
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
haha, eigenlijk wilde ik dat net voorstellen toen ik mn post al had geplaatst! lijkt me dik jah!
ik zou voor idd 225 pakken, als dit goed gaat met sturen enzo, daar je zit je ook nog mee te kijken...
anders moet je even googlen, zo kwam ik voor mn styling 5's ook redelijk ver wat betreft geschikte bandenmaat!
ik zou voor idd 225 pakken, als dit goed gaat met sturen enzo, daar je zit je ook nog mee te kijken...
anders moet je even googlen, zo kwam ik voor mn styling 5's ook redelijk ver wat betreft geschikte bandenmaat!
>>>>Showroom E36's<<<<
Re: Mijn E36 320I: To Do List 4 SummerWheelMeet: P25
Haha thnx
Aangezien de Zomerwielenmeet al aardig in de buurt is en ik nog best veel moet doen ff een to do list:
* Zomervelgen spuiten (ja ik weet eindelijk wat ik wil)
* Zomerbandjes aanschaffen
* Achterwielkasten uitrollen
* 1 A-stijl zwart vervangen (zit een brandgat in door vorige eigenaar)
* LED oranje sfeer verlichting (zoals de E39)
* Stootlijsten diepzwart spuiten
Aangezien de Zomerwielenmeet al aardig in de buurt is en ik nog best veel moet doen ff een to do list:
* Zomervelgen spuiten (ja ik weet eindelijk wat ik wil)
* Zomerbandjes aanschaffen
* Achterwielkasten uitrollen
* 1 A-stijl zwart vervangen (zit een brandgat in door vorige eigenaar)
* LED oranje sfeer verlichting (zoals de E39)
* Stootlijsten diepzwart spuiten
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
Haha ook al een hele lijst die je af wilt werken!?
Mooie plannen! Ben benieuwd hoe die in het echt is!
Mooie plannen! Ben benieuwd hoe die in het echt is!
Ja best wel, maar ik vraag me af waarom zijn de hendels om de deuren te openen nooit in kleur gespoten???
Als ik namelijk m'n stootlijsten in het zwart ga spuiten dan komen de hendels er lelijk uit te zien, dus deze ga ik denk in kleur spuiten.
Ik ga eens van de weekend aan de slag.
Als ik namelijk m'n stootlijsten in het zwart ga spuiten dan komen de hendels er lelijk uit te zien, dus deze ga ik denk in kleur spuiten.
Ik ga eens van de weekend aan de slag.
- Edit:
- FF een foto gezocht en ik vind dit er gewoon luxer uitzien, de stootlijsten in kleur vind ik dan weer niks maar wel de hendels
Mooi lijstje! Over je bandenmaat keuze, neem even een kijkje op deze website!
Mocht je nog banden willen bestellen, pb me!
Mocht je nog banden willen bestellen, pb me!
Re: Mijn E36 320I: Lijsten zwart gespoten: Foto's P26
Ik heb de stootlijsten gespoten, maar ik ben totaal niet tevreden.
Op 1 of ander manier ziet het er niet boeiend uit, maar als ik dan kijk naar de onderste 2 foto's waar de lijsten eraf zijn en alles in 1 kleur is vind ik het weer wel passen. Normaal gesproken vind ik meegespoten lijsten niet mooi, maar bij mijn kleur vind ik da zwarte lijsten veelste veel naar voren komen..
Jullie mening? Ik sta voor alles open...
(sorry voor de slechte telefoon pics)
Op 1 of ander manier ziet het er niet boeiend uit, maar als ik dan kijk naar de onderste 2 foto's waar de lijsten eraf zijn en alles in 1 kleur is vind ik het weer wel passen. Normaal gesproken vind ik meegespoten lijsten niet mooi, maar bij mijn kleur vind ik da zwarte lijsten veelste veel naar voren komen..
Jullie mening? Ik sta voor alles open...
(sorry voor de slechte telefoon pics)
- Ramon 325 Vanos
ja het gaat wel eigenlijk
Heb je de lijsten eerst glad geschuurd?
omdat die stippen meestal een groffe structuur of gefillert?
Het mooiste staat het op een rode bmw de stootlijsten zwart.
Denk dat je beter in de kleur van de wagen kan doen teminste dat is mijn mening.
Maar even goed mooi gedaan
Heb je de lijsten eerst glad geschuurd?
omdat die stippen meestal een groffe structuur of gefillert?
Het mooiste staat het op een rode bmw de stootlijsten zwart.
Denk dat je beter in de kleur van de wagen kan doen teminste dat is mijn mening.
Maar even goed mooi gedaan
Mooi werk. Ik ben er wel over te spreken.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Komt door die velgen van je! Daardoor staat het niet!
- benmaassen
Wel mooi gedaan maar persoonlijk iets minder met de zwarte velgen.
Verder een hele mooie E36
Verder een hele mooie E36
Ja ik verwacht aankomend weekend m'n zomervelgen te plaatsen, misschien dat het anders oogt.
Ik ga vandaag trouwens een setje 18inch ophalen met cuprand
M'n 17 inch heb ik ook nog, misschien dat ik die ga gebruiken voor de winter of om en om zomervelgen.
Ik ga vandaag trouwens een setje 18inch ophalen met cuprand
M'n 17 inch heb ik ook nog, misschien dat ik die ga gebruiken voor de winter of om en om zomervelgen.
- Edit:
- @ Ramon: ik heb ze lichtjes met 400 geschuurd en goed geprimerd, hier zit al filler in maar door de dikke blanke lak laag 2K geeft het ook een dik egaal/glad effect.
Laatst gewijzigd door nassje op 24 feb 2012, 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Ziet er goed uit! Voordeel van een garage he..
Maar ik denk eerlijk gezegd dat in kleur ook wel heel vet zou zijn!!
Maar ik denk eerlijk gezegd dat in kleur ook wel heel vet zou zijn!!