Ik heb de race versie genomen (achter zwart), voor is er geloof ik maar 1 type (zwart rubber met paarse insert).judaz schreef:1 van de betere upgrade Welke variant heb je genomen, naar wat ik begrijp zit er nog verschil in, aan gegeven door de kleur?
Ja klopt inderdaad. Je kunt de voorkant ook compleet kopen, maar die zijn een stuk duurder.buutnhuus schreef:de tools en brug zijn wel aanwezig. dus als ik het goed begrijp houdt je alleen het omhulsel van de silentblokken over? dat deel wat weer aan de carrosorie zit bevestigt.
Als je alleen de rubbers koopt, dan moet je de oude eruit persen en de nieuwe erin (voor). Aan de achterkant zitten ze in de ophanging geperst. Dus die losschroeven (3 bouten, maar wel van te voren alle kabeltjes loshalen) en naar beneden laten zakken. Dan moet daar het rubber eruit gehaald worden. Wij hebben de randjes vrij gemaakt (oud rubber eraf snijden en het alu wat in de weg zit, wegbikken). Dan kun je met de speciale tools het oude rubber er zo uit drukken. Achter zijn de nieuwe powerflex gemaakt van 2 delen, die kun je er zonder al teveel moeite in zetten. Weer vastzetten en uitlijnen...
Heb wel wat fotootjes, maar die zijn met mijn mobiel gemaakt. Niet van super kwaliteit en de auto was nat/smerig van de regen die dag. Misschien helpen ze wat:
- Spoiler: Laat zien