De zwarte in de spoiler vind ik erg mooi. Dat is natuurlijk een persoonlijke smaak. Enkel de winkelkar mod vind ik er niet mooi bij. De laatste foto zijn alle 2 mooi! Jammer dat die gele de mistlamoen mist. Het zwarte dak is wel weer een mooie aanpassing!
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW.Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
2 stuks valt wel mee. Ik heb er eens een zien rijden met maar 1 gat.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW.Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
Het is een Mavica grill (ff gecheckt!) en je kunt ze inderdaad aansluiten, maar dat is meestal niet gedaan ivm het vele werk. Patrick van R2 heeft ze ook in de bumper zitten maar geen idee of ze ook aangesloten zijn. Ook Ramon van R2 heeft ze er in: http://forum.bmwfan.nl/viewtopic.php?f= ... &start=200" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar met alleen die 2pijpjes ben je er dus nog niet, en meestal worden alleen die 2 er in gezet
Mooie fotoserie!
Ik vind die gaten op sommige E36's wel wat hebben. Het is weer eens wat anders...
En ik maar denken dat die gaten voor koelslangen van de intercooler waren
Wel gaaf trouwens dat instrumentenpaneel met al die lampjes. Alleen jammer dat die extra metertjes onderin net een andere kleur rood zijn dan de rest van het interieur!