Mr. T-Rex' fl ///M330i sedan > Verkocht
Re: Mr. T-Rex' fl ///M330i sedan > zwarte nieren p25
Ik vind dit bij een zwarte BMW inderdaad wel erg stoer staan
Nu de velgen nog een tintje donkerder grijs?
Dat lijkt mij dan nog wel een passende aanvulling.

Nu de velgen nog een tintje donkerder grijs?
Dat lijkt mij dan nog wel een passende aanvulling.
BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
Leuk al die positieve reacties 
De velgen vind ik net wel mooi contrasterend zo. Heb eerst nog nagedacht om ze in gunmetal te nemen, maar dit vind ik toch mooier

De velgen vind ik net wel mooi contrasterend zo. Heb eerst nog nagedacht om ze in gunmetal te nemen, maar dit vind ik toch mooier

ThnxMartijn. schreef:Doen doen doen doen !!
M-power![]()
Maar de 330i is ook echt een plaatje![]()

Ja een

Is het al later in het jaar inmiddels?
:-)
Mooie auto, erg mooi! Mocht je stappen ondernemen om hem weg te doen, dan hoor ik het graag.

Mooie auto, erg mooi! Mocht je stappen ondernemen om hem weg te doen, dan hoor ik het graag.
hehe 
Ik ga in ieder geval nog met hem naar Asphaltfieber, tweede weekend van Juli. Daarna komt ie te koop.

Ik ga in ieder geval nog met hem naar Asphaltfieber, tweede weekend van Juli. Daarna komt ie te koop.
Dat is al vrij vlot. Zou je me tegen die tijd eens kunnen informeren over je vraagprijs. Over de staat van onderhoud hoef ik niet te twijfelen geloof ik. 

Gelezen, maar ik kan nog niet antwoorden. 

Laatst gewijzigd door Bart70 op 23 jun 2015, 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Dat kan pas na het posten van tien nuttige berichten
Mailen kan wel dacht ik

Mailen kan wel dacht ik

chique bak !
Re: Mr. T-Rex' fl ///M330i sedan > puntjes op de i
Zo, tijd voor weer een update. De laatste tijd ben ik bezig geweest de laatste kleine puntjes aan de auto aan te pakken. Ik had nog steeds meer remstof op het rechter voorwiel dan links, dus een paar weken geleden de rechter remklauw gereviseerd. Probleem opgelost

Daarnaast bleken de spoorstangen zo vast te zitten dat de auto niet opnieuw uitgelijnd kon worden (waren nog de originele dus niet heel raar na 13 jaar). Afgelopen weekend m'n schoonzusje lief aangekeken of ik hun garage met put mocht gebruiken en nieuwe gemonteerd.

En het uitlijnen

Verder nog even de auto van verse castrol olie (5W40 deze keer zodat hij bij hoge toeren minder/niet meer verbruikt) en een nieuwe oliefilter voorzien en de luchtfilter goed schoongemaakt met een K&N schoonmaaksetje.

Na Asphaltfieber zat de hele auto onder een dikke laag stof, dus na het poetsen vandaag ook de motorruimte maar een grondig schoongemaakt.
Voor:

Na:

Nu staan er nog twee dingen op m'n to-do lijstje en dan gaat de bimmer de verkoop in:

Daarnaast bleken de spoorstangen zo vast te zitten dat de auto niet opnieuw uitgelijnd kon worden (waren nog de originele dus niet heel raar na 13 jaar). Afgelopen weekend m'n schoonzusje lief aangekeken of ik hun garage met put mocht gebruiken en nieuwe gemonteerd.

En het uitlijnen

Verder nog even de auto van verse castrol olie (5W40 deze keer zodat hij bij hoge toeren minder/niet meer verbruikt) en een nieuwe oliefilter voorzien en de luchtfilter goed schoongemaakt met een K&N schoonmaaksetje.

Na Asphaltfieber zat de hele auto onder een dikke laag stof, dus na het poetsen vandaag ook de motorruimte maar een grondig schoongemaakt.
Voor:

Na:

Nu staan er nog twee dingen op m'n to-do lijstje en dan gaat de bimmer de verkoop in:
- Ik ga de intravee nog uitbouwen en de cd-wisselaar terugzetten.
- Ik moet nog even een afspraak maken met de dealer voor het vervangen van de airbag, want kreeg laatst de brief van de terugroepactie in de bus.
Lekker bezig hoor, daar gaat de volgende eigenaar een goede E46 aan hebben.
Mag ik vragen wat de reden is dat je de 330i weg wilt doen?
Mag ik vragen wat de reden is dat je de 330i weg wilt doen?
BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
Ik rij sinds een half jaar een auto van de zaak, dus de bmw wordt alleen nog voor mooi weer ritjes en meetings gebruikt. Ik had hem aangeschaft als daily. Als het toch een auto voor mooi weer en meetings wordt, dan wil ik mijn droomauto kopen voor dat soort dingen: een E46 M3