Op het duitse M-forum werd deze afgeraden. Dus zelfs deze valt tegen. Staat inderdaad erg weinig moois te koop.Martijn. schreef:Valt heel erg tegen inderdaad wat er te koop staat. En als er al wat staat is het gelijk echt de hoofdprijs.
Deze vind ik persoonlijk heel mooi, kleur is niet mijn ding maar verder heel mooi ding en het is eigenlijk zo ongeveer de enigste nette coupe die ik kan vinden momenteel met <100k.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... Car&noec=1#
Zo te zien ook geen originele bmw velgen. Lijken me VMRs (niet dat daar iets mis mee isFredje schreef:Ben nu bijna 2 maanden geleden bij deze auto wezen kijken. Technisch nette auto.CSL ombouw vond ik matig en ook geen originele onderdelen voor gebruikt en binnen zijde bumpers etc niet gespoten.Velgen hadden nogal wat stoeprandschade en banden waren matig ondanks dat ze er een jaar onder lagen volgens de eigenaar.
Werd mij aangeboden voor €22.000, Het csl dak was een opgelijmd laagje folie.ik heb hem vanwege de niet nette csl ombouw en niet complete onderhoudshistorie niet gekocht.
Ik heb later een een nederlandse e46 m3 cabriolet met lage aantoonbare km stand gekocht.