Martijn's 318i :: verkocht
Re: Martijn's 318i :: apk/onderhoud
Supermooi gelukt die M-tech 2 achterbumper Martijn!
Vind het echt supermooi zo'n sedan met M-tech 2 rondom, maar heb zelf nu touring.
Hoop dat je er veel plezier van hebt!
Vind het echt supermooi zo'n sedan met M-tech 2 rondom, maar heb zelf nu touring.
Hoop dat je er veel plezier van hebt!
Re: Martijn's 318i :: M-tech 2 achterbumper erop!
Totdat ze erop zitten. Dan zie je pas dat ze een heel stuk breder zijnPhantom schreef:Thanks!
Ik vind de Mtech2 skirts weinig verandering brengen qua uiterlijk tegenover de standaard skirts.
Re: Martijn's 318i :: apk/onderhoud
+1, die skirts maken het wel af. Nette wagen
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
Re: Martijn's 318i :: onderhoud
Mwa dan had ik ze meteen mee moeten laten spuiten.. Moet ze een keer vergelijken op een meeting.
Afgelopen zondag een aantal uurtjes bezig geweest met het vervangen van mijn remmen door Zimmermann schijven en blokken.
Daarnaast de remolie ververst, mocht na 4 jaar ook wel eens.
Tip: tijdens het aftappen van de olie een transparant slangetje (bv vijverpompslangetje) op de ontluchtingsnippel zetten. Hierdoor kun je gewoon op het rempedaal blijven trappen zonder steeds weer tussendoor de nippel te moeten dichtdraaien, ter voorkoming dat er lucht in het systeem komt.
Afgelopen zondag een aantal uurtjes bezig geweest met het vervangen van mijn remmen door Zimmermann schijven en blokken.
Daarnaast de remolie ververst, mocht na 4 jaar ook wel eens.
Tip: tijdens het aftappen van de olie een transparant slangetje (bv vijverpompslangetje) op de ontluchtingsnippel zetten. Hierdoor kun je gewoon op het rempedaal blijven trappen zonder steeds weer tussendoor de nippel te moeten dichtdraaien, ter voorkoming dat er lucht in het systeem komt.
[E46 318i sedan ///M] Sold
[E90 320i sedan high executive]
Re: Martijn's 318i :: onderhoud
Zo, sinds lange tijd weer een update.
Afgelopen week de olie + oliefilter vernieuwd, daarnaast had ik nog steeds 2 pakkingen liggen van het oliefilterhuis. Was een leuk klusje om zelf te doen, luchtinlaat en gasklephuis eraf (meteen ook ff gereinigd).
Vervolgens de oliekoeler eraf aan de zijkant van het oliefilterhuis. Hier zit een van de pakkingen tussen, de andere zit onder het filterhuis. Beide pakkingen waren inderdaad al vrij hard geworden.
Afgelopen weekend ook de CDV eruit gehaald en een nieuwe kriksteun geplaatst (was foetsie).
Hij koppelt nu een stuk lekkerder.
Foto's volgen nog.
Afgelopen week de olie + oliefilter vernieuwd, daarnaast had ik nog steeds 2 pakkingen liggen van het oliefilterhuis. Was een leuk klusje om zelf te doen, luchtinlaat en gasklephuis eraf (meteen ook ff gereinigd).
Vervolgens de oliekoeler eraf aan de zijkant van het oliefilterhuis. Hier zit een van de pakkingen tussen, de andere zit onder het filterhuis. Beide pakkingen waren inderdaad al vrij hard geworden.
Afgelopen weekend ook de CDV eruit gehaald en een nieuwe kriksteun geplaatst (was foetsie).
Hij koppelt nu een stuk lekkerder.
Foto's volgen nog.
Re: Martijn's 318i :: headlight restore
De koplampen waren nog niet heel erg dof maar er zat al genoeg aanslag op. ik heb de koplamp glazen geschuurd en gepolijst met meguairs headlight restoration kit van een kameraad.
Eerst glazen gedemonteerd en met korrel 600 nat egaal geschuurd. Bij de kit zit alleen 1000 en 3000 maar met 600 krijg je meer steenslag puntjes enz weg.
Na korrel 600:
Daarna met 1000 en 3000 fijn schuren en met polijstpad en pasta polijsten.
Dan nog een protectant erop en klaar.
Eerst glazen gedemonteerd en met korrel 600 nat egaal geschuurd. Bij de kit zit alleen 1000 en 3000 maar met 600 krijg je meer steenslag puntjes enz weg.
Na korrel 600:
Daarna met 1000 en 3000 fijn schuren en met polijstpad en pasta polijsten.
Dan nog een protectant erop en klaar.
Netjes Martijn!
Geeft de wagen meteen weer een frisse neus!
Geeft de wagen meteen weer een frisse neus!
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Prachtig! Goeie job!
Jeremy Clarkson : Speed has never killed anyone ; It's suddenly becoming stationary that gets you !!
Re: Martijn's 318i: te koop
Te koop, zie te koop occasions sectie of autoscout: http://ww3.autoscout24.nl/classified/27 ... parkdeck=1
€4600 incl winterwielen set.
Inmiddels een nette e90 320i gekocht dus hierbij eindigt helaas deze showroom.
Nieuwe showroom, zie e90 sectie.
€4600 incl winterwielen set.
Inmiddels een nette e90 320i gekocht dus hierbij eindigt helaas deze showroom.
Nieuwe showroom, zie e90 sectie.
Re: Martijn's 318i :: te koop
Verkocht!
Laatst gewijzigd door Phantom op 11 nov 2015, 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.