Peter's e46 330ci...the end (almost)..pag 105
- GreyCooperS
- Contacteer:
Re: Peter's e46 330ci..Back to (old) skool..pag 27
thx gasten!
Velgen zullen op korte termijn niet veranderen denk ik...heb nog maar weinig wielen gezien die ik veel mooier vindt en ook nog betaalbaar zijn....
Binnenkort de achterzijde laten rollen en dan met een spacer de huidige wielen nog wat breder zetten en wellicht de voorzijde een tikkie lager....
Velgen zullen op korte termijn niet veranderen denk ik...heb nog maar weinig wielen gezien die ik veel mooier vindt en ook nog betaalbaar zijn....
Binnenkort de achterzijde laten rollen en dan met een spacer de huidige wielen nog wat breder zetten en wellicht de voorzijde een tikkie lager....
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
-
- Contacteer:
de MORR's van redbimmer
Ik heb zitten kijken naar andere BBS velgen. Maar in NL, maar ook in DE vind je bijna niks anders leuks. Het zijn vrijwel altijd de lemans, ch's of CSL velgen. Op zich niks mis mee. Maar als je in de VS kijk, daar zie je echt dikke sets.

Ik heb zitten kijken naar andere BBS velgen. Maar in NL, maar ook in DE vind je bijna niks anders leuks. Het zijn vrijwel altijd de lemans, ch's of CSL velgen. Op zich niks mis mee. Maar als je in de VS kijk, daar zie je echt dikke sets.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
- GreyCooperS
- Contacteer:
matheeuwissen schreef:de MORR's van redbimmer![]()
GreyCooperS schreef:...en ook nog betaalbaar zijn....

De mooiste verandering/grootste verbetering is die grote gele jongen eraf
Helaas is dat in mijn omgeving onmogelijk vanwege een overvloed aan politie.
Helaas is dat in mijn omgeving onmogelijk vanwege een overvloed aan politie.
- GreyCooperS
- Contacteer:
Ik woon in Rijswijk zowat naast het politiebureau en kom dagelijks politie tegen...al paar keer in fuik gereden ivm alcohol controle en echt nog nooit een opmerking gehad...Met de 5 ook nooit...
Als je plaat goed zichtbaar is onder de voorruit, je niet als een halve zool rijdt kom je best ver met deze set-up
Als je plaat goed zichtbaar is onder de voorruit, je niet als een halve zool rijdt kom je best ver met deze set-up

Ik twijfel ook nog altijd of ik het kan maken hier in de buurt ofniet. Met mijn scooter stond ik namelijk ook al na een week aan de kant ivm een foutief geplaatst kenteken
Over je velgen: 18 inch versie van de Style 5??

Over je velgen: 18 inch versie van de Style 5??

>>>>Showroom E36's<<<<
Oohzo doe je dat.. Ja dat kan wel inderdaadGreyCooperS schreef:Ik woon in Rijswijk zowat naast het politiebureau en kom dagelijks politie tegen...al paar keer in fuik gereden ivm alcohol controle en echt nog nooit een opmerking gehad...Met de 5 ook nooit...

Re: Peter's e46 330ci..Vraagje..pag 26
Die knippers staan gaaf!
Denk dat het te verwijten is aan de kwaliteit
Productiefout?GreyCooperS schreef: Mistlampen is weer ander verhaal...de bestuurders kant is na de laatste fotoshoot (want de enige keer dat ik ze aan heb gehad) gesmolten![]()
Die moeten dus ff terug naar de winkel....(HL in Den Haag)

Denk dat het te verwijten is aan de kwaliteit

Ik zal niks zeggen over HL zelf, maar de folies die daarvandaan komen heb ik al vaker over gehoord dat de kwaliteit niet top is, maar het is niet heel vreemd, in de vrachtwagen wereld waar ik ook bekend ben gebruiken ze ook vaak gele folie, en die smelten heel vaak weg, er komt teveel warmte af van je lampen, en zodra je dan stilstaat gaat dat hard

Een fabrikant die wel goed schijnt te zijn: Lamin-X
>>>>Showroom E36's<<<<
- GreyCooperS
- Contacteer:
Het gaat echt om de binnenkant van de lampen die gesmoten zijn..zal morgen wel ff pica maken.
De folie zelf was prima (idd lamin-x) maar zit nooit zo mooi als "echt" geel glas..en daar ik toch nieuwe lampen moet...
HL heb ik tot nu toe goede ervaringen mee...tis natuurlijk allemaal china spul, maar kost ook geen reet, dus dit is dan ff jammer. Komende week ff langs de winkel rijden met de bon
De folie zelf was prima (idd lamin-x) maar zit nooit zo mooi als "echt" geel glas..en daar ik toch nieuwe lampen moet...
HL heb ik tot nu toe goede ervaringen mee...tis natuurlijk allemaal china spul, maar kost ook geen reet, dus dit is dan ff jammer. Komende week ff langs de winkel rijden met de bon
- GreyCooperS
- Contacteer:
Vandaag ook maar even de side markers en de achterkant gedaan. Op de binnenste delen na, ben ik wel happy...die binnenste delen steken nu een beetje af met de witte bovenzijde...daar maar eens de facelift delen voor bestellen, die zijn helemaal rood met een klein wit gedeelte in het midden...

En een idee hoe de US running lights staan, als ik ze ooit aangesloten krijg

Ook een setje Aerotwins geplaatst en de regensensor een reset gegeven...

Wat picas van de mistlamp

En een idee hoe de US running lights staan, als ik ze ooit aangesloten krijg

Ook een setje Aerotwins geplaatst en de regensensor een reset gegeven...

Wat picas van de mistlamp

Re: Peter's e46 330ci..Back to (old) skool part II..pag 28
Nette Coupe zeg!, Motorblok, MK4 

Wow nice man.. Nou nog het m tech pakket afmaken en hij is wel aardig af dacht ik 

- GreyCooperS
- Contacteer:
thx guys!
M-tech staat laag op het lijstje...vind de achterkant en zeker de side skirts niet zo spannend (althans niet om er paar honderd euro op los te slaan)
dus als ik eens een mazzeltje heb of iemand net hard genoeg tegen de bumper aanzit voor de verzekering, who knows
M-tech staat laag op het lijstje...vind de achterkant en zeker de side skirts niet zo spannend (althans niet om er paar honderd euro op los te slaan)
dus als ik eens een mazzeltje heb of iemand net hard genoeg tegen de bumper aanzit voor de verzekering, who knows

Als ik bij mij de stadslichten er uittrek dan gaan bij mij de knipperlampen fungeren als stadslichten.
als je ledjes zonder weerstanden in de stadslichten steekt moet het ook lukken dacht ik. Enige nadeel is dat je dan storing in de display hebt.
als je ledjes zonder weerstanden in de stadslichten steekt moet het ook lukken dacht ik. Enige nadeel is dat je dan storing in de display hebt.