BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
Die Oxfordgrün M3 is wel echt een plaatje ondanks zijn kilometerstand. Hele serieuze eigenaar die geen cent bespaard heeft op zijn wagen. Hij heeft dacht ik ook nog behoorlijk veel carbon M3 GTR onderdelen voor bij de wagen!
Klopt, heb al wat cf parts van hem gekocht, moet nu alleen een M3 nog XD
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
LSB, je moet er van houden. Wel een mooi exemplaar volgens mij
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =221454663
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =221454663
Tsja moeilijk.
Op zich een heel leuke M3. Kleur moet je van houden maar ook de veranderingen zijn wat mij betreft niet echt waarde verhogend.
Als de originele stoelen er nou eens in zouden zitten en de kooi eruit, stikkers eraf, originele riemen erin zou het een ander verhaal worden.
Ik heb alleen mijn twijfels of zo'n kooi eruit te halen is zonder dat er gaten achterblijven in het chassis of interieur. Als dat wel kan is het nog niet zo verkeerd denk ik.
Kooi eruit, stoelen eruit, dat los verkopen en nog wat geld terug vangen van de onderdelen.
Velgen en schroefset zou ik lekker laten zitten.
Verder wel een net onderhouden M3 met weinig km lijkt me afgaande hoe hij beschreven staat.
Kijkje waard Jordy
Op zich een heel leuke M3. Kleur moet je van houden maar ook de veranderingen zijn wat mij betreft niet echt waarde verhogend.
Als de originele stoelen er nou eens in zouden zitten en de kooi eruit, stikkers eraf, originele riemen erin zou het een ander verhaal worden.
Ik heb alleen mijn twijfels of zo'n kooi eruit te halen is zonder dat er gaten achterblijven in het chassis of interieur. Als dat wel kan is het nog niet zo verkeerd denk ik.
Kooi eruit, stoelen eruit, dat los verkopen en nog wat geld terug vangen van de onderdelen.
Velgen en schroefset zou ik lekker laten zitten.
Verder wel een net onderhouden M3 met weinig km lijkt me afgaande hoe hij beschreven staat.
Kijkje waard Jordy

F31 340i M-Sport SHOWROOM
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Damn, perfect die M3 zeg, alleen die stickers dan niet maar die kooi etc erin (precies wat mijn plannen zijn voor mijn volgende) jammer van de hoge prijs..
overigens lijken het mij hetzelfde model stoelen als dat BMW gebruikte in de CSL, dat waren toch ook recaro pole position's??
overigens lijken het mij hetzelfde model stoelen als dat BMW gebruikte in de CSL, dat waren toch ook recaro pole position's??
For Speed Add Lightness
Zojuist wat zoekwerk gedaan naar de M3 met het kenteken 08-HR-SF (deze dus: http://www.voorraadmodule.nl/s5deb18416 ... m/#remarks )
na gebeld te hebben met een vriend van mij die bij een BMW dealer werkt kwam er het volgende naar voren:
binnen geweest bij de BMW dealer op:
2002 - 21.8DKM
3mnd later op 27DKM
4mnd later op 40DKM
1mnd later op 44DKM
1mnd later op 48DKM
en toen kwam het rare naar voren, nadat hij bij 48DKM binnen was gekomen, was ie wel geteld 3 dagen later terug en hebben ze in het BMW systeem een km stand genoteerd van 7DKM...
Daarna heb ik niet precies de intervals gehad maar wel de volgende km standen waarmee die binnen is geweest:
32DKM
58DKM
61DKM
65DKM en als laatste in 2006 op 23 augustus op 83861 (zoals op de foto's van het boekje ook te zien is)
Al deze km standen zijn geregistreerd door KERAM in Heerlen
Ook kon hij niet in het systeem terug zien dat de auto is terug geweest voor de terugroepactie op de drijfstang lagers en voor coulance voor het achter subframe...
Los daarvan staat de auto al tekoop bij dezelfde dealer sinds 2013. Volgens DF zaten er toen de volgende mankementen aan:
Als iemand er nog wat aan toe kan voegen hoor ik het graag.... maar ik gok dat die auto er nog heel lang blijft staan als de prijs nog steeds vast is....
na gebeld te hebben met een vriend van mij die bij een BMW dealer werkt kwam er het volgende naar voren:
binnen geweest bij de BMW dealer op:
2002 - 21.8DKM
3mnd later op 27DKM
4mnd later op 40DKM
1mnd later op 44DKM
1mnd later op 48DKM
en toen kwam het rare naar voren, nadat hij bij 48DKM binnen was gekomen, was ie wel geteld 3 dagen later terug en hebben ze in het BMW systeem een km stand genoteerd van 7DKM...
Daarna heb ik niet precies de intervals gehad maar wel de volgende km standen waarmee die binnen is geweest:
32DKM
58DKM
61DKM
65DKM en als laatste in 2006 op 23 augustus op 83861 (zoals op de foto's van het boekje ook te zien is)
Al deze km standen zijn geregistreerd door KERAM in Heerlen
Ook kon hij niet in het systeem terug zien dat de auto is terug geweest voor de terugroepactie op de drijfstang lagers en voor coulance voor het achter subframe...
Los daarvan staat de auto al tekoop bij dezelfde dealer sinds 2013. Volgens DF zaten er toen de volgende mankementen aan:
Wat ik raarvind is dat die persoon aangaf geen historie bij de auto is, maar op de foto's wel boekjes te zien zijn. Echter vind ik daar weer het rare aan, dat alles in dat boekje is ingevuld door hetzelfde handschrift, alsof alles er in 1x is ingevuld...Auto staat permanent buiten, dat kan in Putten volgens de verkoper.
Optisch een aantal beschadigingen, velgen hebben kennisgemaakt met stoepranden en de voorbanden hebben het zwaar gehad aan de buitenzijde.
Remschijven voor en achter komen in aanmerking voor vervanging, een duidelijk voelbare rand is aanwezig.
Linker voorband staat zonder lucht leeg te zijn.
Auto moest gestart worden met een starthulp, gevalletje accu leeg.
Motor loopt mooi rond.
De compressor is ingebouwd door Paul Vlasblom, vakwerk gegarandeerd.
Van de auto is geen historie in welke vorm dan ook.
2 originele sleutels aanwezig.
De prijs is vast, het enige dat niet betaald hoeft te worden zijn de afleverkosten van 795,- omdat de auto zonder garantie wordt verkocht.
Betalen, overschrijven en rijden dus.
Things to do:
Preventief Drijfstanglagers vervangen.
Fatsoenlijk rubber eronder
Koppeling
Schijven & blokken rondom
Goede poetsbeurt en beschadigingen wegwerken
Chromeline vervangen door matt zwart
Hoe die rijdt weet ik niet.
Behoort enkel tot de mogelijkheden in geval van koop.
Als iemand er nog wat aan toe kan voegen hoor ik het graag.... maar ik gok dat die auto er nog heel lang blijft staan als de prijs nog steeds vast is....
For Speed Add Lightness
die chromen randen er omheen, dat is ook niet origineel in NL geleverd toch?
lekker gevalletje van laten staan.
lekker gevalletje van laten staan.
schijnt er mogelijk als accessoire op te zijn gezet...
For Speed Add Lightness
Volgens mij kunnen deze lijsten ook zo geleverd zijn, ik dacht een optie in een bep. jaar oid..

Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Lijkt me genoeg reden om er met een boog omheen te lopen.
Je zou wel uit kunnen zoeken of de auto toevallig rond de datum dat de km stand foutief is van eigenaar veranderd is.
Lijkt een gevalletje km-stand terugdraaien.
Hij staat ook al erg lang te koop, meerdere jaren zelfs.
Toen ik op zoek was stond hij al te koop een paar jaar geleden.
Je zou wel uit kunnen zoeken of de auto toevallig rond de datum dat de km stand foutief is van eigenaar veranderd is.
Lijkt een gevalletje km-stand terugdraaien.
Hij staat ook al erg lang te koop, meerdere jaren zelfs.
Toen ik op zoek was stond hij al te koop een paar jaar geleden.
F31 340i M-Sport SHOWROOM
weet niet of deze al is langsgekomen maar hij ziet er goed uit... en de prijs is netjes!
http://www.vanderbijautos.nl/index.php?p=aanbod&obJ=758
http://www.vanderbijautos.nl/index.php?p=aanbod&obJ=758
Die ziet er ook erg gaaf uit, had ik nog M3 moeten kopen dan had deze er zeker kans op gemaakt.
En nog van een bekende motorcoureur geweest.
En nog van een bekende motorcoureur geweest.

-
- Contacteer:
Het is verschrikkelijk idd. Ze hebben die M3 gebruikt waar hij voor is. Hoe durven ze. In de garage ermee onder een deken en alleen met zonnig weer naar buiten om te poetsen en daarna snel weer terug.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem