325Ci ///M - Verkocht
Re: 325Ci ///M - Werk aan de winkel!
Dat weer maakt me niet zoveel uit. M'n vader heeft gelukkig een grote loods met een hefbrug erin dus dat komt wel goed
Overigens gaan de remblokken er zometeen al onder want de oude zijn zo goed als op
Overigens gaan de remblokken er zometeen al onder want de oude zijn zo goed als op
Goed bezuuug Luuk!
Deze geweldige coupé verdient zeker wat extra aandacht op zn tijd
Deze geweldige coupé verdient zeker wat extra aandacht op zn tijd
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Re: 325Ci ///M - Verse remblokken
Dat dacht ik
Nieuwe remblokken zitten erop! Meteen even de naaf gespoten zodat die er ook weer fris uit ziet
Voor:
Tijdens:
Na:
Nieuwe remblokken zitten erop! Meteen even de naaf gespoten zodat die er ook weer fris uit ziet
Voor:
Tijdens:
Na:
Laatst gewijzigd door mantisnl op 25 jun 2011, 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Lekker bezig! Ik ben ook aan het kijken voor verse remmen. Wat is slim om te nemen? Die red stuff? Hoor ook dat de green stuff niet zoveel rotzooi geven?
Die red stuff schijnen het minste remstof te produceren en remmen een tikkeltje beter dan de OEM blokken.
Ik heb ze via Ebay besteld, was in totaal zo'n 130 euro kwijt voor de voorkant, achterkant + verzendkosten. Best te doen dus
Ik heb ze via Ebay besteld, was in totaal zo'n 130 euro kwijt voor de voorkant, achterkant + verzendkosten. Best te doen dus
Hey, dat idd leuk geld! Ik zal ook eens geen speuren daarvoor...
heb je die naaf nou zo dunnetjes gespoten? moet je nog een keer over doen geloof ik kerel
verder doe je goeie zaken natuurlijk
verder doe je goeie zaken natuurlijk
_______________________________Showroom________________________________
- Sparco Mr2
Dat is mooi werk
Ik ga ook maar eens kijken op ebay voor zoon prijsje ( heb ze wel zien staan met een set voor alleen voor a €80,- of zo ) maar niet complete set.
Nice
Ik ga ook maar eens kijken op ebay voor zoon prijsje ( heb ze wel zien staan met een set voor alleen voor a €80,- of zo ) maar niet complete set.
Nice
Denk dat dat door de foto komt. Heb netjes dekkend gespoten namelijk. De voorkant van de naaf hoort niet gespoten te zijn maar daar is toch nog wat verf op terecht gekomen.heb je die naaf nou zo dunnetjes gespoten?
Good job! Erg handig zo'n brug thuis
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
ik ben erg benieuwd naar jou resultaat met royal purple bak olie!.. schijnt dat deze olie beter is dan de redline MTF en makkelijker en soepeler schakelt. Als je het goed bevonden is dan wil ik het ook wel eens proberen.
Verkocht BMW 320D e90
Huidige: BMW F11 525D
Huidige: BMW F11 525D
Dat klopt, vandaar dat ik 'm ook gekocht heb. Zodra hij er in zit zal ik m'n bevindingen zeker posten
mantisnl schreef:Ik heb in de afgelopen weken aardig wat spullen verzameld voor m'n auto en gezien ik na deze week 2 maanden vakantie heb van school (moet helaas wel gewoon nog werken) heb ik eindelijk weer eens wat tijd om aan de auto te gaan klussen. Werk aan de winkel dus!
Wat staat er allemaal op de planning?
-Harman Kardon set incl. betere subwoofers en demping van deuren en panelen
-Vanos revisie (anti rattle en ringen)
-Voorkant auto opfrissen (voorbumper en koplamplijst spuiten)
-Dension Gateway Five (bluetooth handsfree)
-Nieuwe remblokken (EBC Red Stuff)
-Versnellingsbak olie vervangen door Royal Purple Synchromax
-CDV eruit
-Lederen interieur opfrissen met Leatherique
-Kleien, polijsten, waxen (indien ik nog tijd over heb)
Had ff een vraagje! Waar heb je die vanos revisie set vandaan?
De BMW dealer heeft nu al 2 keer mn vanos (gemaakt). Nu anderhalve maand verder, hoor ik volgens mij toch weer een ratel en je kan van mij aannemen, dat ik er nu echt wel klaar mee ben ( met de ratel, maar ook de dealer!)
Dit geintje heb me nu 2 keer ongeveer 400,- gekost!
Ben benieuwd of dit setje echt het probleem oplost.