BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
Kan je geen ongelijk geven S54Vert. En als Groningers moeten we wel even een keer meeten hè 

Angelo-V schreef:Kan je geen ongelijk geven S54Vert. En als Groningers moeten we wel even een keer meeten hè
Ken altijd even kerel... even potje Airboxen, krijg Zaterdag ook al een forummer op bezoek op zijn Eisenmann bij me om te halen..
Als je ooit parts weg gaat doen voor de M3 S54vert, laat even weten waar de remmen voor moeten gaan... ondanks dat ik geen bezit meer (geen idee wanneer wel) heb ik wel al een stapel onderdelen liggen mocht er nog op het terrein komen te staan hier, als de prijzen nou wat gunstiger worden....
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Don't want to ruin your day.. maar de E46 M3 gaat stijgt alleen maar qua prijs 

Snel die E92 verkopen dan Angelo 

E36 racer schreef:Als je ooit parts weg gaat doen voor de M3 S54vert, laat even weten waar de remmen voor moeten gaan... ondanks dat ik geen bezit meer (geen idee wanneer wel) heb ik wel al een stapel onderdelen liggen mocht er nog op het terrein komen te staan hier, als de prijzen nou wat gunstiger worden....
Als je eens wist hoeveel lui me voor onderdelen hebben gemailed,

2k op mijn remmerij geboden met inruil van stock... maar that aint going to happen..
Hij staat mooi in de schuur nu met een kleedje erover...

Daarom zeg ik ook, mocht je je bedenken (wbt verkoop) houd ik me aanbevolen voor de remmen (Y)
Overigens de M3 eigenaar ge-appt van die op de vorie pagina in duitsland, rare vent, reageert bijna niet en veel vragen beantwoord hij niet (zoals als je vraagt of er minpunten aan de auto zijn, en of hij fotos van het interieur heeft word niet op gereageerd...) beetje raar

Overigens de M3 eigenaar ge-appt van die op de vorie pagina in duitsland, rare vent, reageert bijna niet en veel vragen beantwoord hij niet (zoals als je vraagt of er minpunten aan de auto zijn, en of hij fotos van het interieur heeft word niet op gereageerd...) beetje raar
Ben ik van bewust ja, das het grote nadeel aan het geheel juistAngelo-V schreef:Don't want to ruin your day.. maar de E46 M3 gaat stijgt alleen maar qua prijs

For Speed Add Lightness
Mijn ervaring met Duitsers is dat ze meer gecharmeerd zijn van bellen. Kennelijk zijn er veel Duitsers die niet graag via de mail communiceren. Nu moet ik zeggen dat ik ook wel begrijp dat je een beetje zout wordt van een volle mailbox maar niemand die echt wil kopen. Als je ze gesproken hebt zijn ze wel bereid je mailbox vol te storten met foto's.
Gr Ron
Gr Ron
ook niet, heb een ochtendje ge-appt met de beste man, maar nog niks, meeste duitsers reageren al niet op de mail, en bellen schiet niet op want ik spreek zelf 0 worden duits, als je belt en je begint in engels word de hoorn er gewoon op gegooid (al 5x meegemaakt ofzo, blijft rotvolk)... nog oosterlijkere landen daar in tegen reageren wel weer heel snel...
For Speed Add Lightness

Gr Ron
BMW-Ron schreef:ik begin altijd met het aanbieden van mijn excuses voor mijn steenkolen Duits. Daarna komen we er meestal wel uit. Maar de Duitsers zijn niet de makkelijksten idd.
Gr Ron
Duits is mijn moedertaal.. had er een 9.8 op vroeger op het examen HAVO, kan het dromen!
Maar idd op mail wordt bijna zero gereageerd... zijn niet zoveel duitsers die een beetje moeite willen doen om wat fotos over te pompen over whatsapp etc .... jammer is dat, want zonder 35235325 fotos stap ik niet 9 uren in de auto voor een auto
Dan ben ik toenderijd waarschijnlijk de uitzondering op de regel tegen gekomen want bij mij reageerde ze wel op de mail, wel moet je je mail in het duits maken mbv translate en excuses maken voor de vertaling maar mijn ervaring met de duitser was een goeie gezien mijn
die nu voor de deur staat 

Nulla tenaci invia est via is nu verandert in Aston Martin Q is good for you
E87 130i daily
E46 M3 cabrio fun
E87 130i daily
E46 M3 cabrio fun
Si SeñorSnowWolf schreef:Snel die E92 verkopen dan Angelo

Mijn ervaring is dat de oudere groep Duitsers helemaal niks met (voor hun) ''buitenlanders'' heeft. Mail wordt niet op gereageerd, telefoongesprek kappen ze direct af etc. Net alsof ze het wantrouwen.. Maarja hoe reageren wij zelf als we een mailtje in het gebrekkig Nederlands binnenkrijgen met vragen over onze auto..? De wat jongere Duitsers reageren meestal wel, en hebben ook wel begrip voor het feit dat wij geen perfect Duits kunnen.
Ik heb juist altijd succes in Duitsland. Ik heb al 10 auto's gekocht daar en ik koop eigenlijk nergens liever een auto als Duitsland.
Nog nooit heb ik gemerkt dat ze liever niet aan een Nederlander een auto willen verkopen.
Ik ben er altijd uit gekomen en op de een of andere manier heb ik altijd het gevoel dat ze zelfs graag aan Nederlanders verkopen. Echter wil een Duitser wel in zijn eigen taal benaderd worden dat is nou eenmaal zo.
Ze zijn daar gewoon te tros voor ofzo om in een andere taal als Duits te communiceren.
Ik heb zelfs met de eigenaren van mijn ex M3 en ook mijn huidige M3 nog altijd contact over de mail.
De vorige eigenaar van mijn ex M3 is zelfs na 2 jaar een keer bij me op bezoek geweest, top toch
Nog nooit heb ik gemerkt dat ze liever niet aan een Nederlander een auto willen verkopen.
Ik ben er altijd uit gekomen en op de een of andere manier heb ik altijd het gevoel dat ze zelfs graag aan Nederlanders verkopen. Echter wil een Duitser wel in zijn eigen taal benaderd worden dat is nou eenmaal zo.
Ze zijn daar gewoon te tros voor ofzo om in een andere taal als Duits te communiceren.
Ik heb zelfs met de eigenaren van mijn ex M3 en ook mijn huidige M3 nog altijd contact over de mail.
De vorige eigenaar van mijn ex M3 is zelfs na 2 jaar een keer bij me op bezoek geweest, top toch

F31 340i M-Sport SHOWROOM
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport