V10 heb ik me nu een paar weken serieus in verdiept, en zon ding is geweldig zo lang het heel blijft, paar gezien en wat een dubieuze brut allemaal

Dus misschien maar verstandig zijn en toch de ///M3 maar houden..


Toevallig kwam ik dit net tegen als retrofit optie: http://nl.bmwfans.info/parts-catalog/E4 ... headlight/Mr._T-Rex schreef:Die zilveren inleg in de voorlampen is wel een beetje verdacht: normaal is dit zwart.
Dat valt onder de noemer KALE BATSERcjjvisserM3 schreef:Auto ziet er netjes uit. Ik weet niet waar je exact opzoek naar bent. Wat mij opvalt (mocht het interessant voor je zijn):
- Geen NAVI.
- Volgens mij ook geen Harman Kardon.
- Bouwjaar 2001, dus geen AUX optie.
- Gechipt? 343 naar 360?
- Geen stoelverwarming.
- Op de website zelf staat een andere prijs![]()
Wat is sowieso zal aanbevelen is zelf een proefrit maken en letten op tikken, ratels en bonken.
En voor de zekerheid een aankoopkeuring laten doen, door een M3 specialist zoals Vlasblom Racing, Bas Roos oid.
Verder een leuke kleur en einddemper
De link die je stuurt is een onderdeel voor een normale sedanplorie schreef:Toevallig kwam ik dit net tegen als retrofit optie: http://nl.bmwfans.info/parts-catalog/E4 ... headlight/Mr._T-Rex schreef:Die zilveren inleg in de voorlampen is wel een beetje verdacht: normaal is dit zwart.
Merk banden kijk ik altijd naar. Als je op een M3 geen a merk banden hebt liggen dan weet ik meteen hoeveel er voor de rest in het onderhoud is geïnvesteerd... Bij zo'n auto moet je niet bezuinigen, zeker niet op de banden.BMW-Ron schreef:
Nog een tip, laat ergens een aankoopkeuring doen waar ze de vanosdruk kunnen meten, dat is weten. En kijk door zaken als velgen (soms zijn ze echt wanstallig lelijk) merk banden en andere persoonlijke frutsels heen. Kilometerstand is ook niet zaligmakend, liever 1 met 150dkm met nieuwe koppeling, SMG unit en vanosrevisie incl. upgrade/modificatie dan eentje met 115dkm met alleen verse olie.
Gr Ron