Mijn E36 320i sedan: Rondell's breedset. Foto's P51*
Re: Mijn E36 320I: In de Garage, VELG LOS: P30
Ze hadden inderdaad direct al een lucht tol gebruikt
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
- Ramon 325 Vanos
ja de bouten moet je het eerste stuk met de hand erin draaien en dan met de luchtsleutel draai je ze scheef erin is het als over en uit.
das idd dom,, luchttol is een prima hulpmiddel, mits goed gebruikt....
hopelijk is het snel gefixt nassje!
hopelijk is het snel gefixt nassje!
>>>>Showroom E36's<<<<
Bij onze bandenboer worden de bouten inderdaad ook eerst met de hand een stukje erin gedraad en daarna met de luchtsleutel om ze vervolgens nog een na te trekken met een momentsleutel.
Lekkere zaak dan, dat het niet eens gemeld wordt. Er hadden ongelukken van kunnen komen. Dus denk dat ze de rekening met plezier betalen (anders hadden ze véél meer kunnen neerleggen)
Lekkere zaak dan, dat het niet eens gemeld wordt. Er hadden ongelukken van kunnen komen. Dus denk dat ze de rekening met plezier betalen (anders hadden ze véél meer kunnen neerleggen)
Zo, lekker zeg, deze kan weer op de stapel bij prutsers die zichzelf proffesionals noemen
BMW E36 320i Cabrio, M-Pakket = Freude am Fahren
Luchttol alleen bij losdraaien!!! Nooit vastzetten met de luchttol, ook niet een klein stukje, gewoon met de kruissleutel en met momentsleutel.
Re: Mijn E36 320I: Gewassen samen met m'n Broer: Foto's P31
Luchttol is inderdaad alleen voor het losdraaien.
Maar de bimmertjuh is in ieder geval weer gemaakt
Dus ik dacht wassen die handel en heb m'n broer mee genomen. (Zit ook op de forum)
Hier wat foto's, ik had helaas geen camera bij me maar m'n telefoon werkt opzich goed genoeg.
Je ziet toch wel dat onze smaken (gelukkig) verschillen. En door zijn 19inch lijken mijn 17inch klein
Ik heb trouwens mijn 18inch die ene zwarte Breyton Magic look dingen ingeruild voor een originele Breedsetje van AC Schnitzer 18inch.
8,5J ET 15 en 9,5J ET 20.
De randen worden opnieuw gepolijst, de harten worden hoogglans zwart gespoten en de boutjes blijven in de originele zilveren kleur.
Het gaat denk de verkoop in want heb er weinig aan.
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
gave foto's nassje! 2 leuke bimmers,
maar naar mijn mening vind ik die van jou net ff strakker! met name de achterkant just my opinion!
maar naar mijn mening vind ik die van jou net ff strakker! met name de achterkant just my opinion!
>>>>Showroom E36's<<<<
- Ramon 325 Vanos
zijn toch 2 dikke beamers
- bob de bouwer
twee dikke bimmers nassje mooie foto,s
- dinesh_skr
Netjes hoor die 2 Bimmers Was zeker lekker weer om de auto te gaan wassen vandaag.
Haha, echt toevallig. Ik zag je broer vandaag rijden op de Ypenburgse Boslaan en ik zat al te kijken naar zijn Bimmer. En toevallig zie ik hem nu hier staan op de fotos.
Zeker de auto gewassen bij de Texaco bij de Mcdonald Delft aan de fotos te zien?
Haha, echt toevallig. Ik zag je broer vandaag rijden op de Ypenburgse Boslaan en ik zat al te kijken naar zijn Bimmer. En toevallig zie ik hem nu hier staan op de fotos.
Zeker de auto gewassen bij de Texaco bij de Mcdonald Delft aan de fotos te zien?
-
Citaat van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels mbt citeren
O'NEILL VOLGENS MIJ HEB IK JOUW OOK GEZIEN RIJ JIJ EEN GROENE COUPE? IK STOND STIL MOEST MIJN VROUW OPHALEN WAT TOEVALLIG MAN LEUKE BMW TROUWENS. CIAOModeratoropmerking Darudevampire
we hebben het inderdaad gewassen bij de maccie
- dinesh_skr
Haha, ja dat klopt. Ik heb een groen 320 Coupe. Thnx.
Re: Mijn E36 320I: Velgen polijsten voor verkoop: Foto's P31
Iedereen bedankt voor de reacties
Ben nu trouwens bezig met een set velgen en deze gaan de verkoop in, maar dacht laat me voor elke stap een foto maken.
Als iemand interesse heeft in de velgen laat het me weten want ik ga de harten spuiten, maar de mogelijke koper mag ook zeggen wat die wilt
Gaat hier om een Originele Breedset van ACschnitzer 18inch 8,5J et 15 en 9,5J et 20.
Eerst wat ontlakker, dan begonnen met schuren 120P
Compleet geschuurd 120P
Compleet geschuurd 400P
Compleet geschuurd 2000P
En gepolijst, met een harde roze pasta
Ben nu trouwens bezig met een set velgen en deze gaan de verkoop in, maar dacht laat me voor elke stap een foto maken.
Als iemand interesse heeft in de velgen laat het me weten want ik ga de harten spuiten, maar de mogelijke koper mag ook zeggen wat die wilt
Gaat hier om een Originele Breedset van ACschnitzer 18inch 8,5J et 15 en 9,5J et 20.
Eerst wat ontlakker, dan begonnen met schuren 120P
Compleet geschuurd 120P
Compleet geschuurd 400P
Compleet geschuurd 2000P
En gepolijst, met een harde roze pasta
Re: Mijn E36 320I: Velgen polijsten voor verkoop: Foto's P31
ziet er netjes uit nassje! komt wel weer goedd!
>>>>Showroom E36's<<<<