MP Advertenties

Heb je iets moois gespot / gezien, Post het hier!
Fabian79

Re: MP Advertenties

Bericht door Fabian79 » 01 mar 2010, 00:00

en dan is er cker verteld dat het de mooiste auto is die er op deze aardkloot rond rijdt (|
E30 325i cabrio :)klik voor showroom
Afbeelding

aahhhhhh een classics gedeelte ;)

NeFReT

Bericht door NeFReT » 01 mar 2010, 00:48

nee,dat ie technisch 100% zou zijn.

en toen viel de auto uit
AAHAHHAHAHA

Verheeske

Bericht door Verheeske » 01 mar 2010, 19:39

hoe meer uitroeptekens een advertentie bevat hoe minder interesse ik krijg (|
-- Houdoe wanne --

Jaapi

Bericht door Jaapi » 08 mar 2010, 18:42

m3 interieur :rolf: , m3 hoofdsteun op standaard stoelen gedaan

DJLeonardo

Bericht door DJLeonardo » 09 mar 2010, 01:56

Zoek een leuke 318 voor m'n broertje. Kwam ik er 1 tegen op MP van 2004 met 96k op de teller voor maar 4999 euro. engelse naam in buitenland. Dat kon niet kloppen natuurlijk, moest wel nigeriaans zijn, aktief op MP sinds gisteen etc. maar niet geschoten altijd mis dus toch mailtje gestuurd. Advertentie is alweer weg natuurlijk. Moest erg lachen toen ik 'm kreeg:
Hallo,

Dank u voor uw interesse in mijn auto. Hier zijn enkele details Ik denk dat u misschien handig vindt: BMW 3-Serie 1.8 I 316 2004
Grijs, 96.010 Kilometers. Geen ongevallen, geen schade, geen krassen, uitstekende conditie, volledige Europese specs,service
geschiedenis,nog steeds geregistreerd in Nederland. De auto is 100% werkt en op zoek verbazend,als nieuw, in perfecte staat, geen
motor problemen, en er is garaged merendeel van de tijd. Ik zal alle ontvangsten / papierwerk samen met de auto. De prijs Ik ben na
is € 4999 Euros, maar ik ben ook op zoek naar zinvolle aanbiedingen. De auto kan worden geleverd overal in Europa (de levering
inbegrepen in de verkoopprijs), zoals de auto is nu overzeese waar ik ben onlangs verhuisd. Ik heb al voorbereid op de scheepvaart
en Europa aflevering met een transportbedrijf dat zich bezig met alles wat op mijn rekening. Laat het me weten als je
geinteresseerd bent, dan kan ik u verdere details.

Met vriendelijke groet,
Stephen
BMW E90 330iA, BMW E87 118i

Snorremans

Bericht door Snorremans » 09 mar 2010, 03:35

Dat is wel een lekker antwoord, die mail. Rechtstreeks op internet laten vertalen en versturen... Dan kan het toch niet anders dan een eerlijke verkoper zijn? :P

Toch jammer dat er zoveel rotzooi op MP en Speurders en andere soortgelijke sites zit. Dat maakt het kapot voor de echte eerlijke verkoper. Mensen gaan op een gegeven moment zo ongeveer iedereen wantrouwen.

R1150GS

Bericht door R1150GS » 09 mar 2010, 21:45

Daarom is het zo belangrijk om alert te blijven en je niet door emeoties te laten leiden. Zonder de auto daadwerkelijk te zien een geldbedrag overmaken is natuurlijk oerstom. Tevens is alles wat te mooi is om waar te zijn ook echt TE mooi om waar te zijn.

michel
Locatie: heel dicht bij... en toch ook wel eens heel ver weg!

Bericht door michel » 12 mar 2010, 22:28

Ik kan best begrijpen dat sommige verkopers op marktplaats sjaggie worden op al die kijkers of bieders.

Ik had er vandaag eentje die had echt, maar dan ook echt interesse x|
Hij zag mijn Bimmer en was gelijk verkocht en wilde gelijk wel ff rijden......tuurlijk :zwaai:

Ik laat niet zomaar iemand in MIJN Bimmer rijden, dus begon ik mijn vragen uurtje (h)
en natuurlijk eindig je dan met geld.
Mijn vraagprijs is € 14.250,- maar hij bood € 8000,- en na 2 maanden kreeg ik er dan nog eens € 2000,- 8P

Dus hij geeft mij € 4.250,- teweinig en ik moest op zijn blauwe ogen vertrouwen dat er nog eens 2000 werd gestort...
zijn antwoord was ja ik ben te vertrouwen en je hebt nu cash in handen. (zei hij dood serieus)
Ik heb geprobeert uit te leggen dat dit zonde is van mijn tijd, maar dat begreep hij niet, want ik kreeg toch cash in handen!
Toen heb ik hem verzocht om door te sparen en dan maar terug te komen en het rottige was dat hij mijn antwoord nog steeds niet kon begrijpen...... :gek:

Ik heb hem maar een prettige reis terug gewenst

sommige mensen hebben echt een blok beton voor hun kop

Fabian79

Bericht door Fabian79 » 12 mar 2010, 23:42

Vind het wel een persoon met humor.

Maar heb je ook al een bod gehad met daarin
"voor 7000 kom ik hem ongezien halen"

tuurlijk, haal maar op (|

Kwam trouwens deze tegen op ebay.
Misschien heeft iemand er wat aan??
M tech 1 voorbumper
E30 325i cabrio :)klik voor showroom
Afbeelding

aahhhhhh een classics gedeelte ;)

stanneveldm

Bericht door stanneveldm » 16 mar 2010, 20:09

Heeft iemand ervaring met deze aanbieder? Opzich zijn het wel leuke velgen. Vraag me alleen af waarom de S op de velgen is afgeplakt :?

http://link.marktplaats.nl/322686983

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 16 mar 2010, 20:23

Omdat je voor 560 euro geen echte BBS set hebt (als je geluk hebt koop je daar net 1 originele BBS velg voor)

stanneveldm

Bericht door stanneveldm » 16 mar 2010, 20:54

Ja ok, dat snap ik. Maar die op de foto zijn dus wel echt, of staat er helemaal geen BBS op de velg, maar BBE ofzo :p Dat laatste zou wel sneu zijn...

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 17 mar 2010, 08:38

Ik heb ook wel BBS imitatie velgen gezien met 'BB2' naafkapjes... Op de foto zijn inderdaad gewoon echte BBS velgen, beetje misleidend, wellicht dat die op die manier probeert tegen te gaan dat jij heem geen proces aan zijn broek doet als hij die velgen levert voor 560 euro en het blijken geen echte BBS velgen te zijn. Terwijl jij ze op basis van de afbeelding gekocht hebt...

Hennep
Contacteer:

Bericht door Hennep » 17 mar 2010, 16:49

Leuk E-bay zoekertje tegegekomen Carbon CSL spatborden
http://cgi.ebay.nl/BMW-E46-M3-CSL-Carbo ... 45f19281a7

stanneveldm

Bericht door stanneveldm » 17 mar 2010, 17:18

Griffendahl schreef:Ik heb ook wel BBS imitatie velgen gezien met 'BB2' naafkapjes... Op de foto zijn inderdaad gewoon echte BBS velgen, beetje misleidend, wellicht dat die op die manier probeert tegen te gaan dat jij heem geen proces aan zijn broek doet als hij die velgen levert voor 560 euro en het blijken geen echte BBS velgen te zijn. Terwijl jij ze op basis van de afbeelding gekocht hebt...
Ik heb hem gebeld en dat zei hij dus ook. Toen ik vroeg naar het bandenmerk zei hij iets van Maxtech ofzo... toen heb ik maar opgehangen :zwaai:

Plaats reactie

Terug naar “Gespot”