E36 racer schreef:s54vert schreef:E36 racer schreef:
Ik heb eer ook mn vraagtekens bij kwa onderhoud, zo op het filmpje ziet interieur en exterieur er opzich wel netjes uit..
Met alle respect , maar dan heb je volgens mij stront in je ogen... wat een hok van een auto joh!
Vergeet niet dat het een auto is uit 2002, ik ga bij elke auto uit die ouder dan 10 jaar is dat er voor minimaal aan 2-3000 euro schade zit om hem helemaal strak te maken, daarbij reken ik ook de dingen zoals de sproeierkapje dat mist etc, gaat mij meer om de basis van een auto als die mechanisch goed is verder voor een auto van 14 jaar vind ik hem op de filmpjes niet slecht kwa eerste indruk, iedereen heeft andere criteria voor autos
Wellicht heb ik ook niet de smaak van meeste eigenaren hier als ik het zo lees, vind juist mooier zonder al die emblemen op de auto etc (niet dat ik daar specifiek naar zoek, kan ze zelf net zo goed eraf halen, ik betaal om erin te rijden, wil ik zo min mogelijk merknamen zichtbaar hebben )
Krijg net idd ook berichtje van maat van me die voor BMW werkt dat deze nogal wat rare dingen heeft in de geschiedenis, we gaan weer door naar de volgende, Helaas is alles met zo een hoge KM stand, of een bizar hoge prijs, de enige reden waarom ik naar deze keek was de lage prijs naar km verhouden de rest is toch aan te passen immers maar idd raar dat de teller met miles is, en aangeeft dat de km stand in KM is....
Met alle respect maar wat een lulkoek verhaal, als een auto er ZO UITZIET EN BIJSTAAT , Hoe kun jij dan nog denken dat de basis goed is? Dit is een sloper eerste klas.
En dat dat ding van geen kanten klopt daar heb ik niet iemand voor nodig die bij BMW werkt en de geschiedenis even checkt..daar was 1 filmpje al genoeg voor...... haleluja