BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
Ja, voor dat budget wordt het erg lastig (zo niet onmogelijk) om aan al je wensen te voldoen ben ik bang. Ik heb het laatste jaar nog geen nette onder de 20K gezien.
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 3-216-2756
http://www.2dehands.be/autos/bmw/m3/bmw ... 01403.html
In ieder geval geen zwarte, grijze of witte
Gr Ron
http://www.2dehands.be/autos/bmw/m3/bmw ... 01403.html
In ieder geval geen zwarte, grijze of witte
Gr Ron
Het hoeft voor mij ook echt geen europese auto te zijn, ik zoek door heel de wereld, ik heb gelukkig nog mijn ouders in Saudi Arabië en Kuwait, dus kan daar ook nogsteeds autos kopen
Is idd smaak, maar ik vind grijs/zwart/wit zo saai altijd, ik vind dat een auto als een M3 mag opvallen en dat vind ik dat deze 3 tinten dat niet genoeg doen, niet sprekend genoeg
Die rode is supermooi, helaas een handbak (had hem al eerder gezien vandaag), blauwe ook cool wellicht een kijkje waard
Is idd smaak, maar ik vind grijs/zwart/wit zo saai altijd, ik vind dat een auto als een M3 mag opvallen en dat vind ik dat deze 3 tinten dat niet genoeg doen, niet sprekend genoeg
Die rode is supermooi, helaas een handbak (had hem al eerder gezien vandaag), blauwe ook cool wellicht een kijkje waard
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Ik zou inzetten op je ouders......... wit schijnt daar erg gebruikelijk te zijn.......... Is daar hetzelfde als grijs in Europa. Een witte M3 E46 ben ik hier nog niet veel tegengekomen, is vrij uniek volgens mij.
Wil je niet beïnvloeden, maar één van deze zou ik graag in mijn garage hebben staan !
Geen idee wat deze auto's daar doen, ik lees wel eens wat her en der en sommige kopen daar meer auto's dan ik brood....... Lage kilometerstand, scherpe prijs en dan heb je toch unieks als hij uit de container rolt...
Gr Ron
Wil je niet beïnvloeden, maar één van deze zou ik graag in mijn garage hebben staan !
Geen idee wat deze auto's daar doen, ik lees wel eens wat her en der en sommige kopen daar meer auto's dan ik brood....... Lage kilometerstand, scherpe prijs en dan heb je toch unieks als hij uit de container rolt...
Gr Ron
Die rode zou ik nooit kopen. Geen idee wat hij echt gelopen heeft, heel vroeg model wat onder de kap nog zilver is...
Toen ik 18 was (hebben we het over 5 jaar terug) toen kocht ik mijn E46 M3 CS individual voor omgerekend 16,000 euro met ongeveer 50,000 op de teller... (hell ik kon toen dr tijd voor het dubbele een M3 CSL kopen),
Gelukkig zie je daar op sport autos helemaal geen wit, en juist veel kleuren (dus ook geen zwart/grijs tinten) daarom dat ik in die regio ook zoek, hopen op leguna seca, estoril of imola red of iets dergelijks, helaas is alles wat er nu staat E9X of jonger :/
Tja word bij geen van die witte auto's hebberig '
Iets dat ik wel hiervan word:
Gelukkig zie je daar op sport autos helemaal geen wit, en juist veel kleuren (dus ook geen zwart/grijs tinten) daarom dat ik in die regio ook zoek, hopen op leguna seca, estoril of imola red of iets dergelijks, helaas is alles wat er nu staat E9X of jonger :/
Tja word bij geen van die witte auto's hebberig '
Iets dat ik wel hiervan word:
For Speed Add Lightness
Zag hem gisteren ook online staan.
Volgens mij hebben ze ze daar gewoon op voorraad in een loods staan ofzo.
Van de week is er een zwarte verkocht en nu staat de volgende er alweer bij.
Op zich best mooi ding, wel wat saaie uitvoering zo maar toch.
wel 143k gelopen, kleine navi, geen vol leder, geen stoelverwarming en pre-facelift, maar de prijs is daar wel netjes voor in mijn ogen. Toch een dikke 10-14k minder als een beter uitgevoerde met weinig km.
Volgens mij hebben ze ze daar gewoon op voorraad in een loods staan ofzo.
Van de week is er een zwarte verkocht en nu staat de volgende er alweer bij.
Op zich best mooi ding, wel wat saaie uitvoering zo maar toch.
wel 143k gelopen, kleine navi, geen vol leder, geen stoelverwarming en pre-facelift, maar de prijs is daar wel netjes voor in mijn ogen. Toch een dikke 10-14k minder als een beter uitgevoerde met weinig km.
F31 340i M-Sport SHOWROOM
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Autohan heeft ook wel weer een leuke staan: http://autohan.nl/aanbod/1318/BMW-M3.html
Prijs wel redelijk aan de hoge kant, maar kilometerstand is wel netjes natuurlijk
Prijs wel redelijk aan de hoge kant, maar kilometerstand is wel netjes natuurlijk
Haha nee deze dan
http://www.vibbo.com/barcelona/bmw-seri ... s&st=a&c=4
Een interlagos blauwe CSL (!) met 157 gelopen voor 50.000,- hahaha. Hij heeft dan ook een 3.0 V6 erin liggen dus dan heb je ook wat
http://www.vibbo.com/barcelona/bmw-seri ... s&st=a&c=4
Een interlagos blauwe CSL (!) met 157 gelopen voor 50.000,- hahaha. Hij heeft dan ook een 3.0 V6 erin liggen dus dan heb je ook wat
Die uitlaat hangt scheef naar links. Voor die centen moet ie wel smetteloos zijn.Mr._T-Rex schreef:Autohan heeft ook wel weer een leuke staan: http://autohan.nl/aanbod/1318/BMW-M3.html
E46 M3's zijn goed op weg om collectors items te worden
Na Heeeeeeeeeeeeel veel sparen voor mijn doen heb ik eindelijk genoeg gespaard voor een BMW M3. ik rij zelf nu een 330xi maar ik zou graag nog een speciale M cabrio ernaast willen die ik ongeveer anderhalve maand per jaar zal rijden. Verder zal ik de auto bewaren in de garage en wellicht af en toe een rondje. Nu is mijn budget 15k, dat is wellicht niet heel veel maar ik hoop toch dat ik er nog wat mee gedaan krijg. Ik wil dus een cabrio met letterlijk full options of hier heel dichtbij.
Ik heb er dus eentje gezien die vooralsnog wel aan mijn eisen voldoet, echter is dit een heel nieuw iets voor mij en wil ik de kenners om hun mening vragen. Het gaat om deze M3 op marktplaats
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... e=lr&pos=4
Nu snap ik dat er best veel kilometers op zitten maar prijstechnisch gezien is het uberhaupt wel mogelijk met 15k om eentje met zoveel opties te krijgen met minder KM's?
Daarnaast nog even een Noob question er zit een hardtop op wat ik prima vind, echter betekent dit dat er geen soft-top op zit?
Ik heb er dus eentje gezien die vooralsnog wel aan mijn eisen voldoet, echter is dit een heel nieuw iets voor mij en wil ik de kenners om hun mening vragen. Het gaat om deze M3 op marktplaats
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... e=lr&pos=4
Nu snap ik dat er best veel kilometers op zitten maar prijstechnisch gezien is het uberhaupt wel mogelijk met 15k om eentje met zoveel opties te krijgen met minder KM's?
Daarnaast nog even een Noob question er zit een hardtop op wat ik prima vind, echter betekent dit dat er geen soft-top op zit?
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Eentje met minder km's hoeft niet altijd beter te zijn. Auto ziet er op de foto's netjes uit. Natuurlijk moet hem in het echt hebben gezien wil je hier een oordeel over vellen.
Hardtop erbij is alleen maar mooi, dit is voor de koudere maanden normaal. De softop is dan als het ware ingeklapt dus die zit gewoon op de plaats waar die hoort te zitten.
Voor de rest, aangezien het een pre facelift is, letten op het subframe ( dit is een zwakpunt) en is die niet gescheurd alleen maar mooi, als die gescheurd is geweest moet het netjes gelast zijn.
Drijfstanglagers of deze al vervangen zijn (denk het haast wel met deze km stand maar voor de zekerheid) hoe is het met de smg bak, schakelt deze vloeiend zonder al te veel bokken.
En de algemene staat zegt ook heel veel over hoe der mee om is gegaan. Lak netjes, interieur etc.
Zie wel dat de uitlaat eind tips niet standaard zijn, maar lees hier niks over.
Hardtop erbij is alleen maar mooi, dit is voor de koudere maanden normaal. De softop is dan als het ware ingeklapt dus die zit gewoon op de plaats waar die hoort te zitten.
Voor de rest, aangezien het een pre facelift is, letten op het subframe ( dit is een zwakpunt) en is die niet gescheurd alleen maar mooi, als die gescheurd is geweest moet het netjes gelast zijn.
Drijfstanglagers of deze al vervangen zijn (denk het haast wel met deze km stand maar voor de zekerheid) hoe is het met de smg bak, schakelt deze vloeiend zonder al te veel bokken.
En de algemene staat zegt ook heel veel over hoe der mee om is gegaan. Lak netjes, interieur etc.
///M-power
Thnx voor je uitgebreide reactie!E36 M-Style schreef:Eentje met minder km's hoeft niet altijd beter te zijn. Auto ziet er op de foto's netjes uit. Natuurlijk moet hem in het echt hebben gezien wil je hier een oordeel over vellen.
Dat zijn zeker dingen die ik wil bekijken, verder qua prijs? ik heb veel rondgekeken maar is dit een beetje een schappelijke prijs? indien bovengenoemde punten kloppen. Ik zelf dacht( hoop) toch meer richting de 13/14.