Re: E46 M3 Occasions
Geplaatst: 09 feb 2017, 15:11
Jeetje 24k. Prijzen beginnen weer te stijgen lijkt het wel...
Nederlands en Belgisch BMW Forum voor BMW eigenaren & liefhebbers
http://www.bimmerportal.nl/forum/
Fair enough. Die tweede ziet er wel fraai uit en is handgeschakeld. Toch vraag ik me af hoe het verleden van deze twee auto's is. Ik probeer mijzelf namelijk ook niet al te veel blind te staren op de km-stand. Op zich is 245dkm over 15 jaar niet heel veel. Dat is gemiddeld 16,5K per jaar.Mr._T-Rex schreef:Jezus wat een geld voor die kilometerstand.
Een korte blik bij de oosterburen en ik zie er al twee die ik dan interessanter zou vinden:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =237540587
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =236704108
Bob. schreef:Fair enough. Die tweede ziet er wel fraai uit en is handgeschakeld. Toch vraag ik me af hoe het verleden van deze twee auto's is. Ik probeer mijzelf namelijk ook niet al te veel blind te staren op de km-stand. Op zich is 245dkm over 15 jaar niet heel veel. Dat is gemiddeld 16,5K per jaar.Mr._T-Rex schreef:Jezus wat een geld voor die kilometerstand.
Een korte blik bij de oosterburen en ik zie er al twee die ik dan interessanter zou vinden:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =237540587
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =236704108
Daar komt bij dat als de auto 7 jaar bij de huidige eigenaar (misschien daarvoor ook zelfs, want volgens Zomoto is de auto daarvoor tenaamgesteld geweest op een rechtspersoon en tussendoor niet verhandeld) en volledig dealer onderhouden is, ik toch voorkeur zou hebben voor deze, dan een geïmporteerd exemplaar waarvan nog maar moet blijken dat de historie zo bekend is.
Valt wel mee, gewoon als daily gereden, kan prima. ken genoeg mensen die dagelijks met een cabrio rijden, dus waarom zou dat bij een M3 dan niet het geval zijn?Mr._T-Rex schreef:Bob. schreef:Fair enough. Die tweede ziet er wel fraai uit en is handgeschakeld. Toch vraag ik me af hoe het verleden van deze twee auto's is. Ik probeer mijzelf namelijk ook niet al te veel blind te staren op de km-stand. Op zich is 245dkm over 15 jaar niet heel veel. Dat is gemiddeld 16,5K per jaar.Mr._T-Rex schreef:Jezus wat een geld voor die kilometerstand.
Een korte blik bij de oosterburen en ik zie er al twee die ik dan interessanter zou vinden:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =237540587
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =236704108
Daar komt bij dat als de auto 7 jaar bij de huidige eigenaar (misschien daarvoor ook zelfs, want volgens Zomoto is de auto daarvoor tenaamgesteld geweest op een rechtspersoon en tussendoor niet verhandeld) en volledig dealer onderhouden is, ik toch voorkeur zou hebben voor deze, dan een geïmporteerd exemplaar waarvan nog maar moet blijken dat de historie zo bekend is.
Eens, onderhoud is veel belangrijker dan kilometerstand. Maar voor de waarde van de auto telt de kilometerstand natuurlijk wel mee. 16,5K per jaar vind ik voor een cabrio best wat.
Ik bedoelde ook niet dat het opvallend is, maar als je een cabrio zoekt hoef je meestal weinig moeite te doen om een lage kilometerstand te vinden (aangezien cabrio's in nederland heel vaak niet als daily zijn gebruikt)E36 racer schreef: Valt wel mee, gewoon als daily gereden, kan prima. ken genoeg mensen die dagelijks met een cabrio rijden, dus waarom zou dat bij een M3 dan niet het geval zijn?