Bmw 320CI
Re: Bmw 320CI M-Sport 2004 update: 19'' csl
Ik heb een orgineel M-sport onderstel maar deze komt aardig overeen met een eibach prokit
04' BMW 320CI M-Sport
Behalve als je hem verlaagd met een Pro Kit als je er al een sport onderstel onder hebt zitten ..
Kan ik vertellen uit ervaring!
Kan ik vertellen uit ervaring!
mooiste Coupe hier opt forum... niets meer aan doen!
Uhh.... ik zat aan een H&R setje veren te denken, op m'n huidige dempers (Want nog prima).
En die heb je in verschillende hoogtes... Dus de vraag wordt dan: weet iemand hoeveel lager een Eibach prokit is?
En die heb je in verschillende hoogtes... Dus de vraag wordt dan: weet iemand hoeveel lager een Eibach prokit is?
Okeej, en om dan m'n eigen vraag te beantwoorden: volgens de Eibach site drop de prokit een 330ci coupé met 25mm (voor) en 10mm (achter), en een 330ci cabrio met 40mm (voor) en 20-25mm (achter).
Weet ik dus nog niks...
Weet ik dus nog niks...
zeer gave auto, mooi gedaan
Vind jouw e46 persoonlijk 1 van de mooiste dat ik hier al heb gezien! en vond de andere velgen hem net iets beter staan
Toekomstige auto wordt ook zo eentje :~
Greets M
Toekomstige auto wordt ook zo eentje :~
Greets M
Dankjewel, Heb de velgen op marktplaats staan dus kun je die alvast kopen voor als je strak een e46 aanschaft
04' BMW 320CI M-Sport
trouwens, heb je er ook over nagedacht om dat (zwarte) plastic driehoekje tussen de buiten spiegels in de kleur van de auto te laten spuiten? op de hele auto zit maar heel weinig zwarte details, persoonlijk ben ik van mening dat ze het eigenlijk vanaf de fabriek in de kleur van de auto hadden moeten spuiten. maar dat is mijn mening. bij mij is het al aan het grijs worden, vooral als het plastic droog is.
heb gevraagd bij een lokale spuiter, wou het wel voor me doen, voor het luttele bedrag van 50 euro, beide kanten.
zodra het klaar is (hopelijk volgend weekend) zal ik mijn showroom OP bijwerken met het resultaat.
heb gevraagd bij een lokale spuiter, wou het wel voor me doen, voor het luttele bedrag van 50 euro, beide kanten.
zodra het klaar is (hopelijk volgend weekend) zal ik mijn showroom OP bijwerken met het resultaat.
Ik vind dat niet mooi... Je deuren worden daar lomp van. Nu lijkt dat stukje optisch onderdeel van je ruit, waardoor je raam en deur veel eleganter zijn. Heb het bij mij ook bewust zwart laten spuiten bij mijn nieuwe spiegels destijds.
we zullen het zien. als het me niet bevalt, laat ik ze weer zwart spuiten. in beide gevallen zal het beter zijn als wat ze nu zijn, alhoewel het bijna niet opvalt, tenzij iemand je er op attendeert.Griffendahl schreef:Ik vind dat niet mooi... Je deuren worden daar lomp van. Nu lijkt dat stukje optisch onderdeel van je ruit, waardoor je raam en deur veel eleganter zijn. Heb het bij mij ook bewust zwart laten spuiten bij mijn nieuwe spiegels destijds.
Paar winterfoto's gemaakt..
Laatst gewijzigd door Alex_BMW op 30 dec 2010, 11:41, 1 keer totaal gewijzigd.
04' BMW 320CI M-Sport
Prachtige wagen! Maar ik zou het toch niet doen, in de winter met die 19" CSls blijven rijden...