night beemer - e46 - 320 cd coupe - OEM style 5 17"

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
BMW Clubsport

Re: night beemer - e46 - 320 cd coupe - OEM style 5 17"

Bericht door BMW Clubsport » 14 feb 2011, 13:15

Ik heb al problemen met een gewone krik met het orginele sportonderstel van BMW, dus hier ben ik inderdaad ook erg benieuwd naar? :P

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 14 feb 2011, 13:28

Krik is nooit een probleem, je kan altijd de auto ergens oprijden vantevoren of de krik iets ingraven...

Brug daarentegen... Bij mij vallen veel bedrijven gewoon af voor bijvoorbeeld onderhoud omdat ze geen fatsoenlijke brug hebben, hun loss, niet het mijne, genoeg anderen.

Danishbmw

Bericht door Danishbmw » 14 feb 2011, 13:36

Nou zat ik laatst toch wel te denken, wat nou als ik toevallig op de snelweg een lekke band krijg en op de vluchtstrook een bandje moet wisselen? Je kan hem nergens oprijden + ergens ingraven op het asfalt is moeilijk? Waar wil je je krik ingraven je gaat toch niet je auto opkrikken op een grasveldje ofzo.. :?

Veel garages daar en tegen hebben moeite met die tweekolomsbruggen dat die niet onder de auto passen, soms moet het dan van achter opgekrikt worden. Maar toch irritant.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 14 feb 2011, 13:38

Dat kleine schaarkrikje past echt onder heel lage auto's hoor...

night beemer

Bericht door night beemer » 15 feb 2011, 00:46

de oem plooikrik geraakt er belange niet onder hoor.
ik heb een gewone rolkrik waarvan de wielen zijn afgeslepen, zodat ze iets lager komt.
en 3plankskes onder de achterwielen, en dan omhoog krikken, en dan komen voor voorwielen ook mee van de grond.

enkel de achteras opkriken is makkelijker, gewoon de krik onder de achteras.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”