Mooiste velgen voor onder een E36
Re: Mooiste velgen voor onder een E36
Ik kan me wel vinden in je keus maar ik vind ze op deze auto - door de kleur - beter tot hun recht komen:

Hij geeft al aan dat het de kleur is. Aangezien beide auto's zwart zijn...
Ik vind ze dus juist niet beter tot hun recht komen in dat geval (afgezien van dat die hele grote randen heeft om ze 18" te maken, die van mij zijn 17"). Door het hart een andere kleur te geven, krijg je een mooi contrast tussen de gepolijste rand en de gepolijste 6kant waar het logo in zit.
Helemaal zilver dan heb je dat contrast niet. Wel lijken de velgen er groter door omdat het hart t.o.v. het geheel klein is, omdat het 3-delige wielen zijn.
Zo op de foto's lijken zo'n zilver hart er meer uit te springen.
Maar zo kan iedereen doen wat ie zelf mooi vindt.
BBS leverde ze destijds (1983 - 1991) trouwens met of zilvergrijs, of goud hart.
Ik vind ze dus juist niet beter tot hun recht komen in dat geval (afgezien van dat die hele grote randen heeft om ze 18" te maken, die van mij zijn 17"). Door het hart een andere kleur te geven, krijg je een mooi contrast tussen de gepolijste rand en de gepolijste 6kant waar het logo in zit.
Helemaal zilver dan heb je dat contrast niet. Wel lijken de velgen er groter door omdat het hart t.o.v. het geheel klein is, omdat het 3-delige wielen zijn.
Zo op de foto's lijken zo'n zilver hart er meer uit te springen.
Maar zo kan iedereen doen wat ie zelf mooi vindt.
BBS leverde ze destijds (1983 - 1991) trouwens met of zilvergrijs, of goud hart.
Laatst gewijzigd door Gast op 13 mei 2011, 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Mr. OEM
zou ik ook zeggenDarudevampire schreef:..Die toevoeging stond er nog niet toen ik die opmerking maakte![]()

Mr. OEM
Vind dit opzich ook altijd wel gelikt staan. Misschien heel iets te modern, maar denk dat het jou caab ook wel zou staan Grif.
Ha, styling 72 M V-spaak. Ik vind ze wel klassiek gelijnd en zeker niet te modern voor onder een E36.
Ze zaten onder mijn auto toen ik deze kocht.
Ze zaten onder mijn auto toen ik deze kocht.
Mr. OEM
Ze zitten nu ook onder mijn cabrio, dit is namelijk mijn auto die door Stolec ff snel in een andere kleur geshopt is. 't Zijn de originele velgen van mijn E46 

http://link.marktplaats.nl/444119993" onclick="window.open(this.href);return false;Darudevampire schreef:Zou dat ook niet aan de kleur van het hart liggen? (los van de verlaging)
Mocht ik deze velgen ook eens tegenkomen... Vind ze echt super
dit dan niks voor je??

>>>>Showroom E36's<<<<
Die zijn er sowieso niet in vriendelijke ET waarden als je specifiek dit model Style 5 zoekt 

MParallel schreef:Lang, heel lang geleden...
even een bump, maare, woon jij daar in de buurt ?

ik wel iig!
koning:

edit:
dit is wel grappig, hij heeft zo ook andersom

hahaha blijkbaar . ik had vroeger een poster van samantha fox

Was bij de dealer en daar hing deze poster. Moest aan dit topic denken en heb een kiekje genomen.
Ik vind ze natuurlijk niet allemaal even mooi. Styling 23 heeft mijn voorkeur. Maar had een beetje kind in een snoepwinkel attitude toen ik deze poste
Ik vind ze natuurlijk niet allemaal even mooi. Styling 23 heeft mijn voorkeur. Maar had een beetje kind in een snoepwinkel attitude toen ik deze poste