Pagina 4 van 7

Re: bmw 540I E60

Geplaatst: 21 mei 2011, 21:07
door hn500001
Zo gisteren zijn de 20 inch eraf :( heb wel een traantje moeten weg pikken. Look van de auto met 19 inch is toch wel minder
Rijcomfort is wel een stuk beter.
Zal een van de dagen nieuw foto's maken
Sinds gisteren wel een geluid bij insturen . Zowel links als rechts bij lage snelheid.
Iemand enige ideee? Zal een een van de dagen weer langs de dealer gaan

Re: bmw 540I E60

Geplaatst: 21 mei 2011, 22:26
door a90
Te weinig vloeistof in de stuurbekrachtiging ?

Re: bmw 540I E60

Geplaatst: 21 mei 2011, 22:46
door Rene08
Grote kans dat de banden iets aanlopen in de wielkasten.

Re: bmw 540I E60

Geplaatst: 22 mei 2011, 12:46
door hn500001
Eerste zou kunnen. Moet ik controleren. 2e kan niet. Heb nu orgineel 19 inch 172 velgen.
Die zouden niet moeten aanlopen. Vreemde is dat bij stil staan er geen geluid waarneembaar is . Alleen bij langzaam rijden

Re: bmw 540I E60

Geplaatst: 31 mei 2011, 09:06
door hn500001
Plan was deze week naar de dealer te gaan voor geluid. en wat denk je....... sinds enkele dagen geen geluid meer.


Hierbij ook enkele nieuwe foto's met de 19 inch 172 velgen. Voor zie je weinig verschil. achter wel. oem velg heeft et 34. hierdoor zitten ze aardig naar binnen. Et van 20 inch was 20.

Re: bmw 540I E60

Geplaatst: 06 jun 2011, 18:33
door Bas83
Hoi ik heb nog 18" M5 velgen waar ik eigenlijk vanaf wil. Met 2 nieuwe banden en 2 zo goed als nieuwe banden.
Weet niet hoeveel je bijbetaald wilt hebben als we ruilen maar laat maar iets weten.
Groetjes

Re: bmw 540I E60

Geplaatst: 06 jun 2011, 22:28
door Frank535
En ik heb nog een setje 17 inch liggen - voor je het weet rij je op 10 inch Mini velgen dankzij je "vienden" van BimmerPortal .. :rolf:

Re: bmw 540I E60

Geplaatst: 07 jun 2011, 11:33
door hn500001
jongens bedankt voor de aanbod. Maar ik heb mijn oem 19 inch 172 er onder zitten. auto rijdt weer super.
20 inch zijn verkocht. voorlopig klaar met velgen.
volgende project is nu uitlaat. Ben me daarop aan het orienteren.

Gisteren naar dealer geweest voor geluid bij sturen. Bij aankomst geen geluid meer. Ze hebben gekeken, Niets gevonden.
Naar huis rijden deed hij het weer :(

Re: bmw 540I E60

Geplaatst: 07 jun 2011, 16:50
door Frank535
Oh wat erg, maar ik moest er wel om lachen ... :emo:
Dat heb ik ook altijd met zulke dingen; kort voor de afspraak is het verdwenen en een dag later weer terug !

Re: bmw 540I E60

Geplaatst: 07 jun 2011, 16:55
door suyker
Haha had ik ook met wegrijden hoorde ik een knak. Eenmaal daar deed ie het niet :gek:

Re: bmw 540I E60

Geplaatst: 07 jun 2011, 17:15
door Frank535
Ik heb vandaag de eerste eigenaar van je 540i een email gestuurd, met de vraag ik zijn emaildres aan jou mag doorgeven. Is een echte Bimmer man, hij heeft nu een custom made M3 voor de deur staan.
Ik heb nog een plaatje van je auto op 20-ers meegestuurd, eens kijken wat hij zegt !

Re: bmw 540I E60

Geplaatst: 07 jun 2011, 20:32
door hn500001
Frank535 bedankt. Ben benieuwd of hij reageert.
Dit soort problemen zijn inderdaad heel vervelend. Had het ook met de remmen. Deze gingen piepen. Bij de dealer weer niet. Pas bij de zoveelste klacht uiteindelijk de schijven en blokken vervangen. Probleem opgelost. Kijken hoe het met de het insturen gaat.

Iemand nog een adres van een uitlaatspecialist in de buurt van Amsterdam ?

Re: bmw 540I E60

Geplaatst: 08 jun 2011, 09:29
door Frank535
Kijk nou eens wat een gekke nummerplaat er op je auto zit ! ;) Hier istie 1 dag oud ...

Afbeelding

Je hebt een PB'tje met zijn emailadres.

Re: bmw 540I E60

Geplaatst: 09 jul 2011, 12:13
door Björn
staat netjes hoor. Ik zou er achter wel 1,5-2cm spoorverbreders tussen zetten. Dit compenseert de et34 waarde en maakt hem weer wat dikker. Is voor wel Et 20?

Re: bmw 540I E60

Geplaatst: 09 jul 2011, 22:08
door hn500001
Voor et is 18. Zijn dikker dan de niet orgineel. Achter zou inderdaad beter staan met spacers. Zal gaan kijken.

Probleem is dat sinds kort weer een leaseauto erbij hebt. Nu doet mijn werkgever lastig. Wil dat ik de leaseauto dagelijks rijdt. Nu staat de V8 veel in garage.
Is zonde om van alles te veranderen en dan zowening ermee te rijden