530iA executive ....verkocht
Re: 530iA executive .... New Pic's p3
Kun je eens wat nieuwe foto's plaatsen met de spoorverbreders? Ben ik wel benieuwd naar!
Mmmmm, dat is een pittige belasting op je wiellagers ik zou zelf voor een bredere velg gaan om dit gat op te vangen, maar goed post is een paar fotootjes.
After All It's Only A Weed That Turns To A Flower In Your Mind
13mm valt nog mee voor de lagers, zou idd nooit meer als 20mm gaan.. blijft verder hetzelfde alleen nu vergelijkbaar met ET7
heb er 20 inch Alpina's Dynamics onder gehad, stond heel mooi in het randje. maar model bij de auto was echt over de top .
als ik ooit nog tegen een leuk geprijsd setje hartge classic 2 aanloop dan weet ik het wel.
heb er 20 inch Alpina's Dynamics onder gehad, stond heel mooi in het randje. maar model bij de auto was echt over de top .
als ik ooit nog tegen een leuk geprijsd setje hartge classic 2 aanloop dan weet ik het wel.
Ben inderdaad benieuwd naar de pics Mike
Heb je rondom ET7 nu? Ik zit rondom op ET14 door m'n velgen. Achter wil ik nog 10mm plaatsen en eigenlijk vond ik 't voor wel best, maar wil nu wel jou resultaat zien Geen aanloopproblemen verder met 19(?) inch maar ook niet verlaagd of wel?
Tenslotte benieuwd wat voor spoorverbreders je hebt gebruikt. Lekker bezig
Heb je rondom ET7 nu? Ik zit rondom op ET14 door m'n velgen. Achter wil ik nog 10mm plaatsen en eigenlijk vond ik 't voor wel best, maar wil nu wel jou resultaat zien Geen aanloopproblemen verder met 19(?) inch maar ook niet verlaagd of wel?
Tenslotte benieuwd wat voor spoorverbreders je hebt gebruikt. Lekker bezig
Nee Bjorn..
ik heb alleen achter spoorverbreders geplaats...
mijn 18inch styling 135M hebben ET20..
en de auto is ook (nog) niet verlaagd oid
heb er voor deze een setje 20 inch onder gehad en dat stond perfect in de wielkasten, maar ik vond het model iets te overdone onder de auto
Zal morgen even proberen foto's te schieten.. het verschil is eigenlijk niet eens zo heel groot dat je meteen kunt zien dat er achter spoorverbreders onder zitten, maar ik vond de wielen gewoon echt te ver naar binnen vallen ten opzichte van aan de voorzijde
ik heb alleen achter spoorverbreders geplaats...
mijn 18inch styling 135M hebben ET20..
en de auto is ook (nog) niet verlaagd oid
heb er voor deze een setje 20 inch onder gehad en dat stond perfect in de wielkasten, maar ik vond het model iets te overdone onder de auto
Zal morgen even proberen foto's te schieten.. het verschil is eigenlijk niet eens zo heel groot dat je meteen kunt zien dat er achter spoorverbreders onder zitten, maar ik vond de wielen gewoon echt te ver naar binnen vallen ten opzichte van aan de voorzijde
ah, duidelijk. Komende donderdag wordt de mijne eerst verlaagd (30mm rondom) en daarna weet ik hoeveel ik overhoud om te verbreden verder
Heb de spoorverbreders erweer onder vandaan gehaald..
waarschijnlijk zijn deze niet goed afgedraaid geweest, want ik trilde de auto bijna uit.
Er zat vooral op het linkerachterwiel een behoorlijke slingering en hoogteslag.
aangezien ik verder niks geraakt heb oid, heb ik de spoorverbreders verwijderd, en de auto rijd weer als vanouds..
Dus maar even verzinnen voor een nieuw setje, of toch maar gelijk 19 inch eronder na de winter
waarschijnlijk zijn deze niet goed afgedraaid geweest, want ik trilde de auto bijna uit.
Er zat vooral op het linkerachterwiel een behoorlijke slingering en hoogteslag.
aangezien ik verder niks geraakt heb oid, heb ik de spoorverbreders verwijderd, en de auto rijd weer als vanouds..
Dus maar even verzinnen voor een nieuw setje, of toch maar gelijk 19 inch eronder na de winter
ow ! Waar had je ze vandaan en welk merk? Je gaat er toch wel mee terug neem ik aan? Succes!
zijn van TMP.. niks mis mee verder, maar ze waren oorspronkelijk 15mm en afgedraaid naar 13mm, denk dat daar iets mis is gegaan oid
maar komt verder wel goed
maar komt verder wel goed
-
pernis woonende?
Nee Spijkenisse..
maar met regelmaat ook in portland , en stukje zuid ..
maar met regelmaat ook in portland , en stukje zuid ..
Tja .. Spoorverbreders afdraaien zou ik persoonlijk ook niet aanraden.
Daar moet het probleem wel liggen.
Maar mooi kleur zeg!
Daar moet het probleem wel liggen.
Maar mooi kleur zeg!
Heey waar in spijk?
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
- golden brake calipers - M5 Brakes - Carbon details - SMG Shift paddles
Dark knight edition
Dark knight edition
in Maaswijk..
zie je wel eens je auto wassen bij DC Berkel
En toen ik op weg ging naar Groningen om bij mijn 5 serie te gaan kijken voor de aankoop , stond je aantal keren naast me op de schenkelweg . ook toen had je net de auto gewassen bij berkel hahaha.
zat alleen in me 2e auto dus viel totaal niet op
en rijd t vrouwtje altijd in
zie je wel eens je auto wassen bij DC Berkel
En toen ik op weg ging naar Groningen om bij mijn 5 serie te gaan kijken voor de aankoop , stond je aantal keren naast me op de schenkelweg . ook toen had je net de auto gewassen bij berkel hahaha.
zat alleen in me 2e auto dus viel totaal niet op
en rijd t vrouwtje altijd in
Ja wassen moet je bijhouden heh.
- M - 19" Vertini magic concave - Eibach Pro kit -
Dark knight edition
Dark knight edition