Zijn genoeg die dikker zijn hoor (M3's bijvoobeeld), hij moet iig wel (een van) de mooiste/dikste/volste 316i E46 worden van NL....330dM schreef:Tis gewoon de dikste E46 van Nederland zo langzamerhand of niet?

Zijn genoeg die dikker zijn hoor (M3's bijvoobeeld), hij moet iig wel (een van) de mooiste/dikste/volste 316i E46 worden van NL....330dM schreef:Tis gewoon de dikste E46 van Nederland zo langzamerhand of niet?
Altijd, heb nog steeds een grote verlanglijst die alleen maar groter wordt, dus 'af' is hij (waarschijnlijk) nooit.330dM schreef:Ja, zijn er nu nog wensen eigenlijk?
Nee haha, das Xenon-look, dus nog halogeen.330dM schreef:Dat zijn dan toch niet dezelfde als deze van € 12,- he...?Geloof dat ze op 129 euro zitten![]()
HB4
ja volgens mij wel, vind deze persoonlijkook het mooist, niet erg overdreven...330dM schreef:Volgens mij zijn dat dezelfde lijsten die ik erin heb Alu black cube? Zijn wat mij betreft nog
steeds de mooiste lijsten!
Dat is echt een werkje van niks. Je begint bij de passagierskant. Druk hier voorzichtig met een doekje en een platkop schroevendraaier onder de lijst en dan voorzichtig naar voren halen. Dit werkt ook zo boven de lichtschakelaar. De deuren begin je aan de kant waar de deur in de slotvanger valt en e werkt zo naar het handvat toe. Bij de pook druk je de pookhoes over de lange kant naar binnen vervolgens twee schroefjes losdraaien en je kunt het pookgedeelte verwijderen, voordat je hem er helemaal uithaald moet je wel de drukknojes voor de raambediening eruit klikken.Opt1mus schreef:da's toevallig Bertus, ik verwacht binnenkort deze:
http://link.marktplaats.nl/133741358![]()
graag krijg ik je "how to"