Erik's 328 mini modje P7 + fotoshootje FOR SALE
Re: Erik's 328 coupé (nieuwe apk YEAH! )
Hey,
De coupe staat lekker in wintermodus droog in de carport, ben aan het bedenken wat ik zal doen aangezien ik niet veel op het lijstje heb staan om te modden aangezien eigenlijk alles erop zit...
De dingen die nog gaan gebeuren aankomende tijd:
-xenon repareren of vervangen (een kant stuk minder fel)
-stuk dorpel laten lassen en spuiten (eventueel voorbumper ook)
-auto misschien laten polijsten o.i.d
dit is echter puur onderhoud....
zit nog te denken aan een veerpootbrug,m3 voorstoelen,schroefset en eventueel nog andere wielen.
Iemand nog goede ideeën?het is alleen wat jammer dat mijn vriendin zoals het nu lijkt het komende 3/4 jaar de auto nodig heeft als daily driver (60km p/d) auto rijdt nu 400 km per maand!
vr. gr. Erik
De coupe staat lekker in wintermodus droog in de carport, ben aan het bedenken wat ik zal doen aangezien ik niet veel op het lijstje heb staan om te modden aangezien eigenlijk alles erop zit...
De dingen die nog gaan gebeuren aankomende tijd:
-xenon repareren of vervangen (een kant stuk minder fel)
-stuk dorpel laten lassen en spuiten (eventueel voorbumper ook)
-auto misschien laten polijsten o.i.d
dit is echter puur onderhoud....
zit nog te denken aan een veerpootbrug,m3 voorstoelen,schroefset en eventueel nog andere wielen.
Iemand nog goede ideeën?het is alleen wat jammer dat mijn vriendin zoals het nu lijkt het komende 3/4 jaar de auto nodig heeft als daily driver (60km p/d) auto rijdt nu 400 km per maand!
vr. gr. Erik
Re: Erik's 328 coupé (meningen graag P4)
He Erik,
Mooi te zien dat je goed voor mijn 'oude' bmw zorgt, geeft toch een extra fijn gevoel dat hij goed terecht is gekomen
Ik lees iets over een dorpel? Aan welke kant is er iets mis dan? Mij eerlijk gezegt nog niet opgevallen toen ik hem had
Een veerpootbrug staat hem zker goed, maar dan niet zo'n dun stangetje, meer zoiets
Let met eventuele M3 voorstoelen wel op dat je het facelift model hebt, ik zie vaak genoeg dat ze het oudere model m stoelen er in zetten...
Mooi te zien dat je goed voor mijn 'oude' bmw zorgt, geeft toch een extra fijn gevoel dat hij goed terecht is gekomen
Ik lees iets over een dorpel? Aan welke kant is er iets mis dan? Mij eerlijk gezegt nog niet opgevallen toen ik hem had
Een veerpootbrug staat hem zker goed, maar dan niet zo'n dun stangetje, meer zoiets
Let met eventuele M3 voorstoelen wel op dat je het facelift model hebt, ik zie vaak genoeg dat ze het oudere model m stoelen er in zetten...
✕ 318IS E36 coupé BJ'93 Mauritius Blauw
✕ 328I E36 coupé BJ'97 Avus Blauw
✓ M3 E36 cabriolet BJ'98 Nacht Blauw
Kijk ook naar BMWFAN op FaceBook!
Hey! mooie foto....mooie wagen....aan de pasagierskant zat een roestplekje op de dorpel bij de instaplijst....blijkt van onderuit te komen daar heeft hij blijkbaar ooit iets gehad...
Nou heb je me te pakken want om eerlijk te zijn is mij nog nooit opgevallen qua verschil in een m stoel...
En ik zag dat je eerst ook open luchtfilter had...hoe beviel dit? mijn vorige 328 maakte daar wel heel veel kabaal mee..
gr. Erik
Nou heb je me te pakken want om eerlijk te zijn is mij nog nooit opgevallen qua verschil in een m stoel...
En ik zag dat je eerst ook open luchtfilter had...hoe beviel dit? mijn vorige 328 maakte daar wel heel veel kabaal mee..
gr. Erik
Hmm minder fijn, ik heb al wel eens de achterste wielkasten laten doen maar dat wist je al, verder nooit roest problemen gehad moet ik zeggen.
Het openluchtfilter maakt inderdaad een hoop meer herrie, en aangezien het verder weinig brengt heb ik hem er weer afgehaald. De veerpootbrug is puur weg gegaan omdat iemand deze graag wou overnemen.
Kwa stoelen heb je een facelift model en een prefacelift. Heel snel herkenbaar aan de achterzijde. Bij de oude gaat de kap het leer 'in' terwijl bij de nieuwe de kap over het leer heen valt. Zit veel electronica verschil in dus vandaar dat prefacelift veel meer werk is (voornamelijk ivm de airbags). Tevens beschadigen de prefacelift sneller omdat de kap in het leer steekt, hierdoor gaat het leer er makkelijk 'over' bij het in en uitstappen.
Beetje lang verhaal zo maar mocht je het niet snappen kan ik wel ff foto's opzoeken. Ik heb namelijk zelf ook lang met het idee rondgelopen
Het openluchtfilter maakt inderdaad een hoop meer herrie, en aangezien het verder weinig brengt heb ik hem er weer afgehaald. De veerpootbrug is puur weg gegaan omdat iemand deze graag wou overnemen.
Kwa stoelen heb je een facelift model en een prefacelift. Heel snel herkenbaar aan de achterzijde. Bij de oude gaat de kap het leer 'in' terwijl bij de nieuwe de kap over het leer heen valt. Zit veel electronica verschil in dus vandaar dat prefacelift veel meer werk is (voornamelijk ivm de airbags). Tevens beschadigen de prefacelift sneller omdat de kap in het leer steekt, hierdoor gaat het leer er makkelijk 'over' bij het in en uitstappen.
Beetje lang verhaal zo maar mocht je het niet snappen kan ik wel ff foto's opzoeken. Ik heb namelijk zelf ook lang met het idee rondgelopen
✕ 318IS E36 coupé BJ'93 Mauritius Blauw
wat een super strakke qp nog ook heel apart kleurtje zie je niet vaak ofwel?
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
thnx.......avus blauw....zie hier in omgeving nog wel eens een rijden maar niet heel erg veel....
Graag jullie mening, de nieren zwart of chroom laten? niet volgens plan maar dit seizoen komen toch eerst weer de zwarte velgen eronder met gepolijste lip....
Erik
Erik
Re: Erik's 328 coupé Nieren ZWART of CHROOM????
zwart staat wel bij de style!
maar met chroom rijd je niet voorschut hoor!! maar ik zou zwarte pakken, ben gewoon niet zo'n chrome fan!
maar met chroom rijd je niet voorschut hoor!! maar ik zou zwarte pakken, ben gewoon niet zo'n chrome fan!
>>>>Showroom E36's<<<<
Zwart zal heel dik staan, maar aan de andere kant past het chroom ook wel een beetje bij de wielen die je er weer onder gaat hangen..
330d
Je wielen zijn zwart met chroom dus vind ik dat de nieren die je nu hebt het beste passen!
nieren moet je gewoon orrigineel laten vind ik
e38 735i sedan, in bezit
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
e39 528i touring, gedemonteerd
e34 520i touring, gedemonteerd
e36 320i coupe, verkocht
e36 316i coupe, verkocht
johnsdale schreef:Je wielen zijn zwart met chroom dus vind ik dat de nieren die je nu hebt het beste passen!
- ///Monster
Ik zou chrome nieren erop laten en andere gepolijste velgen met zilveren hart eronder monteren.. blauw en zwart is geen mooie combi in mijn ogen
ik zeg zwart, maakt hem dik voor verschil te zien, de grille er uit pakken en van een afstandje wat vaag kijken, dan zie je wel of het gaaf is of niet
Kalm an... en rap wat..!