Verheeske's 320daT doet het nog verrekes
Re: Verheeske's 320da Touring! weer een modje
Ah, mooie wagen Tom! Perfecte kleur en lekker origineel. Hoewel ik zelf een dakrail bij de touring vind horen, zou het bij jouw wagen zonder volgens mij ook heel sportief staan.
Ja dakrails verwijderen heb ik al aan getwijfeld. Maar met wat ze voorspellen een 'horror' winter kan het nog wel eens zijn dat mijn auto een bezemwagen wordt.
Er staan 3 constructietenten weg van 20m breed (en ik meen 30 en 20m lang) waarvan er 2 de hele winter blijven staan. Dus mocht er sneeuw komen moet er een ladder en een paar bezems mee om ervoor te zorgen dat de boel niet instort.
Maar wie weet verveel ik me binnenkort weer eens. Het zijn tenslotte maar een paar schroefjes. Vraag me alleen wel af hoe ik dan de gaten afdicht. Zitten daar kapjes in? iemand?
edit: Ruud, bedankt voor de foto
Er staan 3 constructietenten weg van 20m breed (en ik meen 30 en 20m lang) waarvan er 2 de hele winter blijven staan. Dus mocht er sneeuw komen moet er een ladder en een paar bezems mee om ervoor te zorgen dat de boel niet instort.
Maar wie weet verveel ik me binnenkort weer eens. Het zijn tenslotte maar een paar schroefjes. Vraag me alleen wel af hoe ik dan de gaten afdicht. Zitten daar kapjes in? iemand?
edit: Ruud, bedankt voor de foto
-- Houdoe wanne --
Re: Verheeske's 320da Touring!
Ik heb me vanmiddag al verveeld.... en dat ziet er toch wel mooi uit zonder dakrails ..........
-- Houdoe wanne --
Prachtige touring
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Je houd hem wel netjes
Wat een idioten dat ze die orginele stekkers gaan verknippen terwijl je voor 7euro een Euroconnecter hebt bij een automatrialenzaak die je erzo opklikt en daar kan je dan aan rommelen!
Teminste zo heb ik het ook met mijn klapscherm gedaan destijds, zo hou ik gewoon alles orgineel en heel (maar goed ook want wil misschien toch ooit eens een dubbeldin. Bij mijn zwarte 323ci was het ook zo n zooitje . En dan hebben ze nog van die zelfknijpers gebruikt ook.
Wat een idioten dat ze die orginele stekkers gaan verknippen terwijl je voor 7euro een Euroconnecter hebt bij een automatrialenzaak die je erzo opklikt en daar kan je dan aan rommelen!
Teminste zo heb ik het ook met mijn klapscherm gedaan destijds, zo hou ik gewoon alles orgineel en heel (maar goed ook want wil misschien toch ooit eens een dubbeldin. Bij mijn zwarte 323ci was het ook zo n zooitje . En dan hebben ze nog van die zelfknijpers gebruikt ook.
Ze zitten er weer op, ik had ze er alleen af gepakt voor het beeld. de beugeltjes waarmee ze vast zitten staken nog uit en ik had nog geen tijd(en dus zin) om ze helemaal netjes weg te halen.Beens1 schreef:Foto's?
wellicht komend weekend
-- Houdoe wanne --
-- Houdoe wanne --
- MatthijsE46
Re: Verheeske's 320da Touring! - haircut p4
Mooi! Ik zit er zelf ook erg over te twijfelen of ik ze wel of niet erop houd...
-2003 BMW 318D Touring
Ziet er goed uit! Had ook niet anders verwacht...
Nu smeekt ie wel om een verlaging..... en andere velgen.....
eerst maar eens even op zoek naar de juiste daklijsten. Want de zwarte tape die nu over de gaten zit is natuurlijk geen oplossing
eerst maar eens even op zoek naar de juiste daklijsten. Want de zwarte tape die nu over de gaten zit is natuurlijk geen oplossing
-- Houdoe wanne --
- bob de bouwer
mooie touring kerel mooie kleur
Verheeske schreef:Ja dakrails verwijderen heb ik al aan getwijfeld.
Vraag me alleen wel af hoe ik dan de gaten afdicht. Zitten daar kapjes in? iemand?
Dat kan op 2 manieren,
1: de schroefjes terug in je dak draaien als je die ijzeren beugeltjes eruit hebt gedraait
2: afkitten met ruitenkit.
ziet er wel stoer uit zonder die handgrepen op je dak
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
strak hoor! Al vind ik met ook niet verkeerd hoor, is ook wel stoer