mkm e46 Csl make'over
Re: mkm e46 Csl make'over
WOW, :~ zeg!
Is mooi geworden!
Is mooi geworden!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
- marcovandaar
mooi man, echt mooi.
Dat zie je tenminste niet zo vaak!
Dat zie je tenminste niet zo vaak!
EX BMW: 325 clubsport - CarbonSchwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
dank u,dank u voor de leuke reacties.. heb nog een aantal foto's bij daglicht gemaakt is wat duidelijker.
van het weekend nog wat aan de lucht inlaat doen,en tom3 touring komt nog even een paar foto's nemen daarvan dus..
more 2 come..
greetz,mkm
van het weekend nog wat aan de lucht inlaat doen,en tom3 touring komt nog even een paar foto's nemen daarvan dus..
more 2 come..
greetz,mkm
Heb jij nou een blauwe auto?
Nu nog OF titan inleg in de lampen OF smoke knipperlichten. (h)
Titan inleg zou wel super mooi staan inderdaad. Nu zijn de knippers zo wit. Als je smoke zou nemen wordt het geheel weer te donker denk ik.farl schreef:Heb jij nou een blauwe auto?
Hier een voorbeeldje met titan. (h)
- Spoiler: Laat zien
hmm,heb net mijn lichten in carbon (zie project pagina's).. vind dat beter bij die bumper passen eigenlijk.
GAAF, resultaat mag er zijn zeg, ben benieuwd naar de foto's van jullie shoot dit week-end!
Touring zonder dakrails:
zo eindelijk even tijd voor een paar extra foto's,
heb mijn luchtinlaat direct gedaan,maar ben er nog niet egt tevreden over.. met de ruite die ik heb kan ik eigenlijk nog veel meer maar even een snelle oplossing. voor de schijfventilatie nogsteets geen oplossingen want daar is de ruimte echter heel beperkt..
hier een paar foto's :
heb dus een een rubber luchtslang direct op mijn inlaat gemonteerd met een klein filtertje ertussen.. simpel weg gewerkt met een Rvs beugel'tje.. is nogniet helemaal naar mijn zin,maar waneer er weer tijd is word er weer vollop aan veranderd..
greetz,MKM
heb mijn luchtinlaat direct gedaan,maar ben er nog niet egt tevreden over.. met de ruite die ik heb kan ik eigenlijk nog veel meer maar even een snelle oplossing. voor de schijfventilatie nogsteets geen oplossingen want daar is de ruimte echter heel beperkt..
hier een paar foto's :
heb dus een een rubber luchtslang direct op mijn inlaat gemonteerd met een klein filtertje ertussen.. simpel weg gewerkt met een Rvs beugel'tje.. is nogniet helemaal naar mijn zin,maar waneer er weer tijd is word er weer vollop aan veranderd..
greetz,MKM
- Silver Shadow
Een zeer net resultaat moet ik zeggen tot zover.
Bumper past mooi bij de rest van de bolide en het geeft hem net even die extra uitstraling.
Keep up the good work.
Bumper past mooi bij de rest van de bolide en het geeft hem net even die extra uitstraling.
Keep up the good work.
Ik begon met niets, het meeste daarvan heb ik nog over
Dat ziet er goed uit, mooi werk! Leuke foto's ook,zo schuin op dat eh..ding...
Wat is tie mooi geworden !
Touring zonder dakrails:
er komt binne kort een mooie upgrade op mijn project..
heb een schroefsetje gekocht want mijn voorste schokdempers waren helemaal lek dus heb maar een mooi setje van V-maxx gekocht,in hoogte en stugheid verstelbaar dus kan hij nog iets naar beneden..
ik heb het lang stil gehouden maar ik ben druk bezig geweest aan een csl kofferdeksel,heb een oem sedan deksel van een 320d gekocht en ben druk aan de slag geweest.maar post het pas als alles gespoten en gemonteerd is..
eind deze week de hele reportage er over.
greetz,mkm
heb een schroefsetje gekocht want mijn voorste schokdempers waren helemaal lek dus heb maar een mooi setje van V-maxx gekocht,in hoogte en stugheid verstelbaar dus kan hij nog iets naar beneden..
ik heb het lang stil gehouden maar ik ben druk bezig geweest aan een csl kofferdeksel,heb een oem sedan deksel van een 320d gekocht en ben druk aan de slag geweest.maar post het pas als alles gespoten en gemonteerd is..
eind deze week de hele reportage er over.
greetz,mkm
Laatst gewijzigd door mkm E46 op 07 sep 2008, 12:38, 1 keer totaal gewijzigd.