Nou er zit weer een update aan te komen. M'n remmen voelden niet meer heel lekker aan, en daar ik het prestatiepotentieel van de 2.8 nog weleens benut, vind ik het erg belangrijk om op tijd weer stil te staan. Dat moet dus nieuw. Nu heb ik na wat vergelijk op verschillende webshops en websites gezien dat de jongens van
Turner Motorsport in de Verenigde Staten héél veel spullen kunnen leveren en ook veel op voorraad hebben. Tevens had ik na het zien van de website meteen vertrouwen in het bedrijf, wat ook werd bevestigd op de Amerikaanse fora. Daarom heb ik gisteravond maar een bestelling geplaatst.
Over een week of twee komen er dus gegroefde schijven voor + achter onder, met nieuwe blokken. Ook heb ik meteen een leren M-pookknop besteld met een nieuwe pookhoes en verder komt er nog wat klein spul. Alles was op voorraad en het pakket gaat maandag de deur uit. Nu maar hopen dat er niet al teveel invoerrechten en belastingen bij komen, maar zelfs dan nog heb ik het voor leuk geld kunnen kopen. Onderdelen in de Verenigde Staten kosten weinig, Turner Motorsport kan heel veel leveren voor de E36 (en ook andere chassis') en door de gunstige Euro-Dollar koers is het helemaal leuk shoppen daar..
Nu weet ik nog niet of ik de klauwen chique zilver of racy rood ga schilderen, dus mochten jullie advies hebben, voel je vrij dit te delen!