318iS Coupé '92 van Stoes
Re: 318iS Coupé '92 van Stoes
zo blijf je aan het pielen met je riem stoes.. anders zet je er een nieuwe steuntje eraan want ik denk dat die helemaal gaar is geworden... voor de rest wel een leuke auto hoor
en tips gewoon goed opletten bij het demonteren.. voor je grillhouder moet je de koplampen eraf halen maar dat is een makkie.. succes ermee

Liever een ster in de voorruit dan op de motorkap !!
Woensdag met de onderdelen halen was alleen de motorkap in goede staat. Vanmiddag ga ik naar een andere sloper toe, en dat had ik nog ff een vraagje over. Past de grillhouder van een sedan in me coupe?
Je hebt bij beide types auto het pre facelift model grill (dunne randen en grill is meer "rechthoekig") en het facelift model grill (dikkere randen en met meer kromming in de hoeken boven).
Dit is het verschil, ongeacht coupe, sedan, cabrio of Touring. Je hebt dus ook PFL grillhouder en FL grillhouder.
Grillhouder FL of PFL passen op alle types.
Dit is het verschil, ongeacht coupe, sedan, cabrio of Touring. Je hebt dus ook PFL grillhouder en FL grillhouder.
Grillhouder FL of PFL passen op alle types.
en als je dan toch de keuze heb zou ik FL grillehouder meenemen 

>>>>Showroom E36's<<<<
@ ultrAslan: Bij me voorscherm en grillehouder een steuntje gratis gekregen, dus straks helemaal geen problemen meer
Vanmiddag ff naar de sloper geweest, en een rechter voorscherm en grillehouder (PFL) op de kop getikt. Volgende week ophalen, schuren, plamuren en spuiten
Nog even wat foto'tjes van vandaag met de auto's van me ouders ook
Vandaag trouwens ook nog even in een 944 van een maat gereden, das toch wel nog ff een tikkie sneller, maar in die auto moet je ook echt hard werken haha

Vanmiddag ff naar de sloper geweest, en een rechter voorscherm en grillehouder (PFL) op de kop getikt. Volgende week ophalen, schuren, plamuren en spuiten

Zo weer een update'tje van mijn kant. Inmiddels zit er een nieuwe dynamo op. Ook heb ik via marktplaats een ander stuur gekocht, maar nog niet binnen gekregen. Ben bang dat ik hem ook niet meer krijg en gewoon ben opgelicht
Ben ook bezig geweest met het voorbewerken van me motorkap, me spatbord en me grill. Heb ze alle drie al geschuurd met korrel 240. Tot hoe ver moet ik gaan? Korrel 600 of korrel 1200? Verder wil ik weten waar ik me spatbord kan laten uitrollen en raden jullie aan ook meteen een spatbord voor de andere kant te kopen, want heb het idee dat die ook niet helemaal meer recht is.
En wat raden jullie aan qua verf? Kleur laten scannen en laten spuiten of originele BMW verf kopen en laten spuiten of is zelf spuiten ook goed te doen? Ben bang dat je met de originele BMW kleur verf veel kleurverschil krijg.
Hoor graag jullie mening
Zit trouwens heel erg te twijfelen over deze: http://link.marktplaats.nl/538150138 Beetje jammer dat het grijze alcantara niet zwart is en ze niet verwarmd en elektrisch verstelbaar zijn. Dus ben er nog niet uit.

Ben ook bezig geweest met het voorbewerken van me motorkap, me spatbord en me grill. Heb ze alle drie al geschuurd met korrel 240. Tot hoe ver moet ik gaan? Korrel 600 of korrel 1200? Verder wil ik weten waar ik me spatbord kan laten uitrollen en raden jullie aan ook meteen een spatbord voor de andere kant te kopen, want heb het idee dat die ook niet helemaal meer recht is.
En wat raden jullie aan qua verf? Kleur laten scannen en laten spuiten of originele BMW verf kopen en laten spuiten of is zelf spuiten ook goed te doen? Ben bang dat je met de originele BMW kleur verf veel kleurverschil krijg.
Hoor graag jullie mening

Zit trouwens heel erg te twijfelen over deze: http://link.marktplaats.nl/538150138 Beetje jammer dat het grijze alcantara niet zwart is en ze niet verwarmd en elektrisch verstelbaar zijn. Dus ben er nog niet uit.