BBS rc geplaatst!
Re: BBS rc geplaatst!
staan goed die velgen
wat zijn de maten van de velgen /banden en heb je spacers moeten gebruiken?
wat zijn de maten van de velgen /banden en heb je spacers moeten gebruiken?
Tof apparaat, wielen staan hem goed
Supervette kar! Welke ET waarden hebben de velgen? En ik ben idd ook benieuwd of je spacers hebt gebruikt. Zelfs zonder de centercaps oogt het al ruig!
Gave raamband ook!
Persoonlijk zou ik de wagen nog iets rechter zetten. Voor ietsje hoger of achter ietsje lager.
Gave kleur ook; zie je niet veel.
Gave raamband ook!
Persoonlijk zou ik de wagen nog iets rechter zetten. Voor ietsje hoger of achter ietsje lager.
Gave kleur ook; zie je niet veel.
staat hem cker goed!
Misschien dat Siep er ook spacers tussen heeft want bij de meeste schroefsets moet dat namelijk anders komt de velgrand tegen de veerpoot aan.
5mm is bijna altijd genoeg.
18 inch 8,5J ET38 bbs rc 303 en wegen rond de 8,5 KG per stuk.
Heb ze zelf ook maar dan hoogglansverdicht.
Zijn te koop maar reacties via P.B.(sorry voor topic vervuiling)
5mm is bijna altijd genoeg.
18 inch 8,5J ET38 bbs rc 303 en wegen rond de 8,5 KG per stuk.
Heb ze zelf ook maar dan hoogglansverdicht.
Zijn te koop maar reacties via P.B.(sorry voor topic vervuiling)
-
Thx allemaal!
De raamband heb ik vandaag verwijderd, vond het grijze vloeken met al het zwart/groene. Staat zo net wat cleaner.
Specs zijn:
Bbs rc 303 8.5''x18'' ET38 met 225/35/18 falken fk452 banden. Rondom 10mm spacers.
Stance vind ik mooi zo, hou er niet van als ie achter zo laag staat met de band in de kast.
Voor had ik misschien liever 5mm spacers gehad, maar dan heb je geen centreerring, weet niet of dat wel zo fijn is. Heb jij daar ervaring mee bilkert?
Cantercaps laat ik weg, moet even kijken hoe ik het ga oplossen met dat gat (71mm).
De raamband heb ik vandaag verwijderd, vond het grijze vloeken met al het zwart/groene. Staat zo net wat cleaner.
Specs zijn:
Bbs rc 303 8.5''x18'' ET38 met 225/35/18 falken fk452 banden. Rondom 10mm spacers.
Stance vind ik mooi zo, hou er niet van als ie achter zo laag staat met de band in de kast.
Voor had ik misschien liever 5mm spacers gehad, maar dan heb je geen centreerring, weet niet of dat wel zo fijn is. Heb jij daar ervaring mee bilkert?
Cantercaps laat ik weg, moet even kijken hoe ik het ga oplossen met dat gat (71mm).
zonder centreerringen heb je kans op trilling, voornamelijk bij hoge snelheden
persoonlijk zou ik de centercaps er wel op zetten, is mooier (en weer ff een kleine extra diefstalremmer)
persoonlijk zou ik de centercaps er wel op zetten, is mooier (en weer ff een kleine extra diefstalremmer)
>>>>Showroom E36's<<<<
Ik had er 5mm zelf gemaakte(op een goede draaibank zo te draaien) spacers tussen met een schroefset van KW variant 2.
Later heb ik er een complete verlagingsset van 30/20mm van kw onder gezet toen had ik geen spacers meer nodig.
Later heb ik er een complete verlagingsset van 30/20mm van kw onder gezet toen had ik geen spacers meer nodig.
-
Ok zonder centreer dus.
Hier nog wat foto's
Hier nog wat foto's