Ronald's bmw e30 - Te koop!
Re: Ronald's bmw e30
M-tech I Stuurtje, M pookknop, handremhoes en pookhoes
Netjes!
Nu die lelijke spiegels vervangen voor mooie originele!
Nu die lelijke spiegels vervangen voor mooie originele!
>>>>Showroom E36's<<<<
Dit is allemaal in de zwarte gekomen hoor! Aan de rode word niet veel gedaan, die moet ik z.s.m. repareren en dan kan die worden verkocht
ah zo! ja werd een beetje verwarrend
Maar nu is t weer duidelijk!
Maar nu is t weer duidelijk!
>>>>Showroom E36's<<<<
Hij leeft nog Volgende week andere veerschotels monteren, en al het wintervuil er weer afhalen. Dus even een dagje met de poetsmachine aan de gang Ben ook nog op zoek naar een setje velgen!
Fris embleem
Rottigheid.. zat eerst een scheurtje in, toen ik hem kaal ging borstelen borstelde ik zo'n 5cm kit / plamuur weg
En een klein gaatje in de linker dorpel
Ziet er goed uit!
Dat folie voor je koplampen? waar haal je dat? En zit dat aan de binnenkant of aan de buitenkant van het glas?
Wil het ook gaan doen bij de mist lichten van m'n auto's
Dat folie voor je koplampen? waar haal je dat? En zit dat aan de binnenkant of aan de buitenkant van het glas?
E46 320D sedan
E36 328I cabrio
Hey Frank, Ik heb de folie hier gekocht: http://www.koplampfolie.nl/frankyman schreef:Ziet er goed uit!
Je plakt de folie aan de buitenkant van het glas. Ik heb mijn koplampen in oktober beplakt, en het zit er nog steeds perfect op !
Volgende week zeer waarschijnlijk dit setje wielen ophalen
Tnx, ik ga eens een kijkje nemen!
Ben benieuwd naar de velgen, denk dat ze best dik staan
Ben benieuwd naar de velgen, denk dat ze best dik staan
E46 320D sedan
E36 328I cabrio
- Archiebald
Hoe ga je die gaatjes dichtmaken? Mijn E30 heeft achteraan hetzelfde probleem en eigenlijk wil ik daar, lowbudget, ook iets aan doen! (T is toch onderaan de bumper in het zwarte tectyl deel)
@ Archiebald, wil je het echt low budget doen kun je net zoals de vorige eigenaar het volspuiten met kit.. Maar ik heb de bekleding in mijn kofferbak verwijderd, Alles zo kaal mogelijk geborsteld, het rotte plaatwerk er uit geslepen, stukje plaat passend gemaakt, en dat er weer in gelast. En dan afbramen, plamuren en spuiten De binnenkant van de kofferbak heb ik in de tectyl gezet, en voor de deur heb ik precies het zelfde gedaan, Het zijn wel lastige plekjes ivm de bolling
Nog steeds goed bezig met de E30 zie ik, goed te zien
Ga zo door!
Ga zo door!
BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot