HELP!!!!!HELP!!!!
Re: HELP!!!!!HELP!!!!
bel/sms/whatsapp morgenochtend anders dan kijke we even *****Ozan_M5 schreef:Oke geen probleem. Hoe spreken we afMR-tin schreef:Op woensdag ben ik altijd vrij Ozan, zou je het misschien leuk vinden als ik met je mee rij naar molenaar?
Laatst gewijzigd door Dcreator op 30 jan 2014, 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Telefoon nummer voor eigen privacy verwijderd
Reden: Telefoon nummer voor eigen privacy verwijderd
Hey Martin, ik ben net terug van werk(nachtdienst) Ik ga je bellen rond 14:00. Misschien is het handig als je naar mijn komt en dat we vanaf hier vertrekken. Ik whap wel mn adresMR-tin schreef:bel/sms/whatsapp morgenochtend anders dan kijke we even ****Ozan_M5 schreef:Oke geen probleem. Hoe spreken we afMR-tin schreef:Op woensdag ben ik altijd vrij Ozan, zou je het misschien leuk vinden als ik met je mee rij naar molenaar?
is goed man top
Heren vandaag samen met MR-tin naar auto molenaar geweest. Mn dag begon al slecht want enkele meters van mn huis werden we aangehouden door politie. Mijn ramen zijn geblindeerd, zo had ik hem gekocht. Ze hebben gemeten bleek te donker te zijn. Licht doorlaat was 20%. Moet zijn minimaal %50. We moesten het direkt eraf halen maar toch boeten gekregen van €230
Tjah... Aanmaal aangekomen bij auto molenaar zijn ze begonnen met mn auto. Achteraf blijkt dat bestelde onderdelen niet compleet waren, want ze misten de filter. En die had bmw natuurlijk niet op voorraad
Ik moest mn auto achterlaten. Dus mn vader gebeld die kwam ons ophalen.
Morgen is het onderdeel hopelijk binnen en hoop dat alle problemen opgelost zijn.
Tjah... Aanmaal aangekomen bij auto molenaar zijn ze begonnen met mn auto. Achteraf blijkt dat bestelde onderdelen niet compleet waren, want ze misten de filter. En die had bmw natuurlijk niet op voorraad
Morgen is het onderdeel hopelijk binnen en hoop dat alle problemen opgelost zijn.
Ozan_M5 schreef:Heren vandaag samen met MR-tin naar auto molenaar geweest. Mn dag begon al slecht want enkele meters van mn huis werden we aangehouden door politie. Mijn ramen zijn geblindeerd, zo had ik hem gekocht. Ze hebben gemeten bleek te donker te zijn. Licht doorlaat was 20%. Moet zijn minimaal %50. We moesten het direkt eraf halen maar toch boeten gekregen van €230
het is altijd k*t dat het nooit in een keer gaat lukken. heel veel sterkte en houd ons op de hoogte.
gr
kotje
Ik zou persoonlijk zelf de onderdelen bij BMW besteld hebben.
Op gebied van onderhoud/storing geen goede ervaring met BWM Maaral ( Zaandam ), Alkmaar zijn ze wat openlijker en vriendelijker vind ik.
En hun zijn ook goed te misbruiken voor onderdelen magazijn ( hebben ze ook een sectie voor ), met eigenlijk altijd levering binnen 24 uur ( bij de Dealer zelf, daar zal je het dan op moeten halen )
Zelfs mijn olieradiator was binnen 24 uur binnen, hun zien ook gelijk welke ringetjes, boutjes enz erbij moeten.
Ik haal daar ook altijd accessoires voor de auto, van emblemen tot een netje voor de kofferbak .
20% licht doorlaat vind ik wel erg weinig,dus dat is dan wel te verwachten dat ze daarvoor even willen kijken .
Op gebied van onderhoud/storing geen goede ervaring met BWM Maaral ( Zaandam ), Alkmaar zijn ze wat openlijker en vriendelijker vind ik.
En hun zijn ook goed te misbruiken voor onderdelen magazijn ( hebben ze ook een sectie voor ), met eigenlijk altijd levering binnen 24 uur ( bij de Dealer zelf, daar zal je het dan op moeten halen )
Zelfs mijn olieradiator was binnen 24 uur binnen, hun zien ook gelijk welke ringetjes, boutjes enz erbij moeten.
Ik haal daar ook altijd accessoires voor de auto, van emblemen tot een netje voor de kofferbak .
20% licht doorlaat vind ik wel erg weinig,dus dat is dan wel te verwachten dat ze daarvoor even willen kijken .
Hoi Kotje, morgen rond 15:00 ga ik bellen. En als alles goed is kan ik de auto rond 17:00 ophalen. Ze gaan ook mijn nav op nederlands zetten en software update van auto doen. Ik hoop dat ze dat doen ter compensatie van vandaag. Tjah.. Toch een beetje hun fout dat ik zelf vervoer moest regelen om naar huis te gaan.kotje schreef:Ozan_M5 schreef:Heren vandaag samen met MR-tin naar auto molenaar geweest. Mn dag begon al slecht want enkele meters van mn huis werden we aangehouden door politie. Mijn ramen zijn geblindeerd, zo had ik hem gekocht. Ze hebben gemeten bleek te donker te zijn. Licht doorlaat was 20%. Moet zijn minimaal %50. We moesten het direkt eraf halen maar toch boeten gekregen van €230
het is altijd k*t dat het nooit in een keer gaat lukken. heel veel sterkte en houd ons op de hoogte.
gr
kotje
Hoi Erwin, de ramen vond ik zelf ook donker maar ik dacht de auto is door RDW gekeurd volgens nederlandse normen en wetgeving. Maja wel flauw dat ik een bekeuring kreeg want ter plekke hebben we het folie verwijderd. En als ze willen kunnnen ze ook zien wanneer de auto op mn naam is geschreven. Maja ik heb toch nog geluk want ik reed 3 dagen geleden met mijn mini cooper S met 180km/h een politiewagen voorbij op snelweg, toen "stop politie"ErwinE60 schreef:Ik zou persoonlijk zelf de onderdelen bij BMW besteld hebben.
geen bekeuring
Idd slordig dat ze niet ff gecheckt hadden of de spullen compleet waren.
En ja lullig van de bekeuring voor de ramen, misschien moet ik het er bij mij ook maar afhalen beter
En ja lullig van de bekeuring voor de ramen, misschien moet ik het er bij mij ook maar afhalen beter
Ozan_M5 schreef:Hoi Kotje, morgen rond 15:00 ga ik bellen. En als alles goed is kan ik de auto rond 17:00 ophalen. Ze gaan ook mijn nav op nederlands zetten en software update van auto doen. Ik hoop dat ze dat doen ter compensatie van vandaag. Tjah.. Toch een beetje hun fout dat ik zelf vervoer moest regelen om naar huis te gaan.kotje schreef:Ozan_M5 schreef:Heren vandaag samen met MR-tin naar auto molenaar geweest. Mn dag begon al slecht want enkele meters van mn huis werden we aangehouden door politie. Mijn ramen zijn geblindeerd, zo had ik hem gekocht. Ze hebben gemeten bleek te donker te zijn. Licht doorlaat was 20%. Moet zijn minimaal %50. We moesten het direkt eraf halen maar toch boeten gekregen van €230
gr
kotje
het is idd niet jou fout. ik hoop dat ze geen extra centjes er voor vragen.
gr
kotje
^^dit dus, als je bij BMW besteld zeggen ze ook altijd welke extra onderdelen erbij komen. maar dan weet je dat voor de toekomst. dus als het goed is morgen volop genieten van de M5ErwinE60 schreef:Ik zou persoonlijk zelf de onderdelen bij BMW besteld hebben.
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
als je gewoon binnen de wettelijke waardes blijft, zou ik het lekker laten zitten toch?MR-tin schreef: En ja lullig van de bekeuring voor de ramen, misschien moet ik het er bij mij ook maar afhalen beter
>>>>Showroom E36's<<<<
en hoe is het vandaag gegaan?? is de wagen beter op geworden??
gr
kotje
gr
kotje
Helaas nog niet Kotje. De brandstofpomp is geplaatst. Bij het uitlezen bleek misfire op cilinder nr1. Oorzaak daarvan zeggen ze bobine. Die gaat er morgen op. Dus morgen weet ik meer.kotje schreef:en hoe is het vandaag gegaan?? is de wagen beter op geworden??
gr
kotje