Enig idee of deze ook nog in andere waardes te krijgen zijn? 8,5J en 9,5J toevallig?
Ik wist wel dat er een minpuntje zou komenscooby79 schreef: heb ook gekozen voor de stootlijsten mee te laten doen.
bwa minpuntje nieuwe wagens bv golf 5 enzo... hebben dit ook mee gespoten en ik vind het persoonlijk mooi, zullen wel zien hee. kan altijd nog veranderd worden moest het dik tegenvallen. kwestie van smaak ook denk ik, als iedereen het zelfde dachtOpt1mus schreef:Ik wist wel dat er een minpuntje zou komenscooby79 schreef: heb ook gekozen voor de stootlijsten mee te laten doen.
ja achterkant komt ver in de goede richting miss een heel klein beetje nog. de voorkant moet zeker nog een heel eind zakkenR.H. schreef:Oke, dat ziet er dus ff afgemieterd strak uit.
zou je niet alleen de voor kant kunnen verlagen want ik vindt de achter kant mooi zo.
Ik denk dat je sowieso wel een stuk lager komt aan de achterkant als je de KW V1's of V2's gaat monteren, zelfs op hun hoogst is het nog een stuk lager dan nu :>scooby79 schreef:ja achterkant komt ver in de goede richting miss een heel klein beetje nog. de voorkant moet zeker nog een heel eind zakken