Auto ineens dood ????? OPGELOST

Voor alle technische vragen over de BMW 5 Serie
525i

Re: Auto ineens dood ????? OPGELOST

Bericht door 525i » 24 jan 2015, 16:57

Quadrantz schreef:Ik begreep wel dat een AGM accu één van de betere is voor de BMW dus die wilde ik graag :). Ik had er alleen een 90A AGM accu inzitten en dat ook aangegeven....was geen probleem alleen op de dag zelf hadden ze alleen een 80A AGM accu. Aangezien het niet om de hoek is toch maar die erin laten zetten.
Klopt, iedere E60 heeft veel elektra aan boord dus een AGM accu is sowieso de beste keus voor deze auto's.
Kost alleen wel iets meer dan een normale accu.
Houdt er wel rekening mee dat je een speciale accu lader moet gebruiken voor deze accu's, een goede agm acculader voor weinig geld is de ctek type mxs 5,0.

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 24 jan 2015, 17:08

Zijn idd erg goede accu's, maar aangezien mijn vorige accu ruim tien jaar is mee gegaan, heb ik daar de extra kosten van zo'n accu niet voor over, de volgende keer dat mijn accu vervangen moet worden is hij niet meer in mijn bezit waarschijnlijk ;)

525i

Bericht door 525i » 24 jan 2015, 18:02

Bart70 schreef:Zijn idd erg goede accu's, maar aangezien mijn vorige accu ruim tien jaar is mee gegaan, heb ik daar de extra kosten van zo'n accu niet voor over, de volgende keer dat mijn accu vervangen moet worden is hij niet meer in mijn bezit waarschijnlijk ;)
10 jaar is idd netjes, de gemiddelde levensduur van een accu is korter, volgens mij 7 jaar.
Wat zijn de kosten van het inleren van de accu trouwens ? of kun jij dit zelf?

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 24 jan 2015, 18:05

Kan ik helaas niet zelf, ik moet daar de rekening nog van krijgen, is door de garage gedaan ;)

Maar er zijn er hier genoeg op het forum waar je dit ook kunt laten doen en die vragen daar echt niet de hoofdprijs voor.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Techniek”