correctie. Nog 3 beschikbaar. Ik moet echt minder op bimmerportal gaan rondneuzen. Impulsaankopen tot en met!Gidi schreef:aangezien er staat nog 4 beschikbaar...
Bart's BMW 328Ci Executive / Upgrade!!
Re: Bart's BMW 328Ci Executive / Upgrade!!
Justibi schreef:Oh boy i'm in love . Kleur perfect in mijn ogen en gewoon een donkere tint qua interieur maakt het gewoon helemaal compleet.
Nog nieuwe updates binnenkort? Ga je nog wat aan je lijsten doen van je deur/raam of laat je het zoals het nu is? Want meestal lees ik dat die hier ook worden aangepakt
Dankje!
Heb een klein lijstje in bestelling staan van kleine upgrades(zie vorige berichten). Zoals LED kentekenverlichting, ben heel benieuwd of dat wel staat.. Ga het proberen, als het niks is dan weer eruit!
Ik zou niet goed weten wat ik met de lijsten zou moeten doen, behalve dat ik ze graag weer helemaal glimmend zou willen hebben.. (Iemand een tip?) Ze worden nog wel eens gewisseld met zwarte lijsten, maar dat is met mijn kleur geen goede combi vind ik..
Verder zou ik graag de motorkap opnieuw laten spuiten.. Een klein roestplekje op de rand.. Binnenkort even informeren wat dat gaat kosten.
Heb je de spoiler lip al binnen? Ik kreeg hem vanmiddag! Niet te geloven. 35 euro voor een spoiler lip betaald, inclusief het verzenden via Fedex (met zeer precieze track & trace code) vanuit Thailand.
De kleur matched ook nog haha!
Straks eens plakken!
Edit: op zondag besteld, donderdag in huis
De kleur matched ook nog haha!
Straks eens plakken!
Edit: op zondag besteld, donderdag in huis
Dat ziet er super uit!
En inderdaad wat een goede service/prijs!
Ik ben momenteel in NewYork dus moet dit weekend even kijken of hij er is, kan niet wachten!
Ben benieuwd naar het resultaat..
En inderdaad wat een goede service/prijs!
Ik ben momenteel in NewYork dus moet dit weekend even kijken of hij er is, kan niet wachten!
Ben benieuwd naar het resultaat..