Bart's BMW 328Ci Executive / Upgrade!!

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Gidi

Re: Bart's BMW 328Ci Executive / Upgrade!!

Bericht door Gidi » 27 jun 2015, 15:02

Gidi schreef:aangezien er staat nog 4 beschikbaar...
correctie. Nog 3 beschikbaar. Ik moet echt minder op bimmerportal gaan rondneuzen. Impulsaankopen tot en met! :rolf:

barthezzo

Bericht door barthezzo » 27 jun 2015, 18:50

Justibi schreef:Oh boy i'm in love :love: . Kleur perfect in mijn ogen en gewoon een donkere tint qua interieur maakt het gewoon helemaal compleet.

Nog nieuwe updates binnenkort? Ga je nog wat aan je lijsten doen van je deur/raam of laat je het zoals het nu is? Want meestal lees ik dat die hier ook worden aangepakt :gek:

Dankje! :duim:
Heb een klein lijstje in bestelling staan van kleine upgrades(zie vorige berichten). Zoals LED kentekenverlichting, ben heel benieuwd of dat wel staat.. Ga het proberen, als het niks is dan weer eruit! :P

Ik zou niet goed weten wat ik met de lijsten zou moeten doen, behalve dat ik ze graag weer helemaal glimmend zou willen hebben.. (Iemand een tip?) Ze worden nog wel eens gewisseld met zwarte lijsten, maar dat is met mijn kleur geen goede combi vind ik..

Verder zou ik graag de motorkap opnieuw laten spuiten.. Een klein roestplekje op de rand.. Binnenkort even informeren wat dat gaat kosten.
Afbeelding
BMW 328CI Executive
Zie hier mijn showroom

Gidi

Bericht door Gidi » 02 jul 2015, 16:52

Heb je de spoiler lip al binnen? Ik kreeg hem vanmiddag! Niet te geloven. 35 euro voor een spoiler lip betaald, inclusief het verzenden via Fedex (met zeer precieze track & trace code) vanuit Thailand.

De kleur matched ook nog haha!Afbeelding

Straks eens plakken!

Edit: op zondag besteld, donderdag in huis :duim:

barthezzo

Bericht door barthezzo » 02 jul 2015, 17:09

Dat ziet er super uit! :duim:
En inderdaad wat een goede service/prijs!

Ik ben momenteel in NewYork dus moet dit weekend even kijken of hij er is, kan niet wachten!
Ben benieuwd naar het resultaat..
Afbeelding
BMW 328CI Executive
Zie hier mijn showroom

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”