Bjorn's E60 523i - Verkocht
Re: Bjorn's E60 523i
Volgens mij heb ik het gevonden: Dakota Terra Leather. Nu onderhoud setje zoeken!
Groetjes, Bjorn
E60 523i - Showroom vorige E60
Een dotje gas met de bimmer in de morgen, is wederom een dag zonder zorgen.
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
Ah thnx! Ik dacht dat dat meer een reparatieset was..
Groetjes, Bjorn
Ik moet het zelf nog een keer op mijn stoelen gaan toepassen maar ik gebruik het wel al op mijn lederen stuur. Ik heb nogal eens zweet handen en dat vreet nogal in op je stuur. Effe een keer per jaar mijn stuur eruit en behandelen met een setje van colourlock en et voila
Zweethandjes vanwege de koters die met speelgoed tegen je sierlijsten aan rammen?
Net trouwens mijn automatische transmissie "gereset". Moet zeggen dat hij gelijk een heeel stuk soepeler schakelt. Dat was wel een goede tip elders op het forum. Bejaarde rijstijl eruit
Net trouwens mijn automatische transmissie "gereset". Moet zeggen dat hij gelijk een heeel stuk soepeler schakelt. Dat was wel een goede tip elders op het forum. Bejaarde rijstijl eruit
Groetjes, Bjorn
Mwa, de lendensteunen slijten altijd met in en uitstappen. En ik heb een paar hoofdsteunen die wat aandacht kunnen gebruiken. Voor de rest valt het wel mee.
Zo, dat was me een dagje wel gisteren. Uurtje of 10 bezig geweest met demonteren van onderdelen in mijn auto en het wrappen ervan. Ik had de intentie om een DIY te maken, maar helaas hielp het weer echt niet mee en was rustig foto's maken geen optie (had ik maar een garage!).
Tot nu toe alle delen van het dashboard gewrapped. Vanmiddag als ik een handje hulp heb ga ik de handvatten nog doen en dan is het klaar. Dus een volledige voor na foto heb ik nog niet.
Wrapfolie van 3M zelf is wel echt mooi spul, het is op de eerste twee onderdelen even aanrommelen maar als je de handigheid te pakken hebt kun je een heel mooi eindresultaat bereiken. Wel echt de ventilatieroosters uit je trim halen. Ook al was het een heel gedoe om die eruit te krijgen wel de moeite waard omdat je anders bijna niet secuur kan werken. Hier alvast een paar foto's:
Alle onderdelen eindelijk los:
Eerste onderdeel succesvol gewrapped:
Het asbakklepje kon inderdaad eenvoudig worden los gemaakt en daardoor strak gewrapped worden:
Eerste resultaat na terug inbouw:
Center console bij het bruine leer:
Moet zeggen dat ik heel erg tevreden ben met het eindresultaat tot op heden. Wel werkt deze wrap alleen als je er echt de tijd voor neemt, anders zie je zo dat het een wrap is en dat is natuurlijk eeuwig zonde.
Verder vind ik het lichte bruin dat in titanium zit echt geweldig mooi bij het leer. De overzicht foto's van voor/na volgen dus nog!
Tot nu toe alle delen van het dashboard gewrapped. Vanmiddag als ik een handje hulp heb ga ik de handvatten nog doen en dan is het klaar. Dus een volledige voor na foto heb ik nog niet.
Wrapfolie van 3M zelf is wel echt mooi spul, het is op de eerste twee onderdelen even aanrommelen maar als je de handigheid te pakken hebt kun je een heel mooi eindresultaat bereiken. Wel echt de ventilatieroosters uit je trim halen. Ook al was het een heel gedoe om die eruit te krijgen wel de moeite waard omdat je anders bijna niet secuur kan werken. Hier alvast een paar foto's:
Alle onderdelen eindelijk los:
Eerste onderdeel succesvol gewrapped:
Het asbakklepje kon inderdaad eenvoudig worden los gemaakt en daardoor strak gewrapped worden:
Eerste resultaat na terug inbouw:
Center console bij het bruine leer:
Moet zeggen dat ik heel erg tevreden ben met het eindresultaat tot op heden. Wel werkt deze wrap alleen als je er echt de tijd voor neemt, anders zie je zo dat het een wrap is en dat is natuurlijk eeuwig zonde.
Verder vind ik het lichte bruin dat in titanium zit echt geweldig mooi bij het leer. De overzicht foto's van voor/na volgen dus nog!
Groetjes, Bjorn
Dat geborstelde aluminium is echt heel mooi!
Showroom:
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
heel fraai, netjes gedaan.,
maar ik blijf erbij, die originele lijsten doen me echt denken aan Yacht versie en vond ze echt mooi
maar ik blijf erbij, die originele lijsten doen me echt denken aan Yacht versie en vond ze echt mooi
BMW e91 LCI 320da Individual
Heel erg mooi gedaan!
Groeten, Marco
INSTALLING SUMMER.....
██████████░░░░░░░░░░ 44% DONE.
Installation failed. 404 error: Season not found.
INSTALLING SUMMER.....
██████████░░░░░░░░░░ 44% DONE.
Installation failed. 404 error: Season not found.
-
Niet alleen heel netjes gewrapt, maar ook een hele mooie kleur zeg.
Zo op de foto's zie je niet dat het gewrapt is, en dat vind ik mede door de kleur.
Bij een carbon wrap heb je toch wel al gauw het idee dat het gewrapt is, maar bij deze kleur vind ik absoluut van niet.
Zo op de foto's zie je niet dat het gewrapt is, en dat vind ik mede door de kleur.
Bij een carbon wrap heb je toch wel al gauw het idee dat het gewrapt is, maar bij deze kleur vind ik absoluut van niet.
Ziet er goed uit hoor! Dat zou mij dus nooit lukken